3 - Hit the Road | Epizod III - Long Road Ahead | Solucja The Walking Dead
Aktualizacja:
Rozdział 3 - Hit the Road

Idź w ich stronę i wybieraj jakiekolwiek opcje. Po prostu rozmawiaj z nimi, aż Lilly zastrzeli ich dowódcę. Milczenie oznacza śmierć! Carley zabije kolejnych dwóch, lecz w tym momencie skończy jej się amunicja. Doug zdoła zastrzelić tylko jednego.
[POCZĄTEK AKCJI]

(1) W tym momencie zaczyna się akcja, w której musisz być bardzo celny. Zacznij od strzelenia w uciekającego bandytę - jednego (uratowałeś Carley w epizodzie 1) lub dwóch (uratowałeś Douga w epizodzie 1). Jeden bandyta i tak zdoła uciec.

(2) Zawoła swoich towarzyszy. Będziesz ukryty za kamperem i twoim zadaniem będzie wychylanie się w odpowiednią stronę i strzelanie do bandytów. Możesz przybliżać i oddalać ekran za pomocą odpowiedniego przycisku. Jednak nie jest to koniecznie. Pamiętaj, że jeśli rogi ekranu stają się zbyt czerwone, musisz się schować, bo inaczej zostaniesz zastrzelony. Z drugiej strony nie możesz pozwolić bandytom lub zombie dotrzeć do ciebie, bo zginiesz.

(3) Najpierw wychyl się w lewo. Tu musisz zdjąć dwóch bandytów. Bandyci będą ukrywać się za zasłoną - widać im tylko głowy. Po chwili zaczną się do ciebie zbliżać. Po ich zabiciu Ben i Carley wbiegną do kampera.

(4) Po animacji wychyl się w prawo. Zabij dwóch ukrywających się za zasłoną (widać im tylko głowy). Poczekaj, aż jeden wybiegnie z lewej i go zastrzel. Po zabiciu ich trzech nastąpi kolejna animacja. Clementine będzie bezpieczna.

(5) Niestety, Katję i Ducka przygniótł zombie. Wyceluj i strzel. Jeśli ich nie uratujesz, zrobi to Kenny.
(6) Ostatnia potyczka będzie z zombie. Musisz zabić cztery. Jeśli masz Carley, ona zajmie się lewą stroną, ty prawą (choć będziesz mógł przejść na każdą z nich). Jeśli masz Douga, będziesz musiał własnoręcznie wybijać zombie z obu stron (jeden-dwóch z lewej, potem jeden-dwóch z prawej itp.). Pamiętaj, aby celować w głowy, gdyż wtedy wystarczy jeden strzał do unieszkodliwienia zombie (w przeciwnym wypadku trzeba aż czterech).

Po chwili Lilly wbiegnie do kampera i odjedziecie z tego miejsca. W kamperze rozpocznie się rozmowa na temat tego, kto wynosił zapasy i dawał je bandytom. Kolejne wydarzenia będą się różnić w zależności od tego, czy uratowałeś w pierwszym epizodzie Douga czy Carley.
Jeśli masz Carley

Czeka cię teraz kilka dialogów, w których twoja odpowiedź może mieć znaczenie. Spójrz do poniższych tabel.
3a. "You're in no position to make demands?"
(1): Maybe it was her. | |
(2): Carley's trustworthy. | Carley to zapamięta. |
(3): Why her? | |
(4): ... |
Po tym dialogu odpowiedz na następne pytanie, jak chcesz - nie ma to znaczenia. Kiedy wysiądziecie, zdecyduj, czy Carley rzeczywiście stoi za kradzieżą zapasów.
4. "I think you should chill out."
(1): No way. It was somebody else. | - |
(2): I think she probably did it. | Carley tego nie zapomni. |
(3): I'm not doing this. | - |
(4): ... | - |
Odpowiedz cokolwiek na następne dwa pytania. Odpowiedź na drugie Carley zapamięta (Carley will remember that.). Oglądaj animację. Wykorzystując waszą chwilę nieuwagi Lilly zastrzeli Carley. Niestety, nie ma możliwości uratować tej postaci w żaden sposób. Tu czeka cię drugi trudny wybór w grze. Zostawić Lilly, czy ją zabrać? Spójrz do działu podsumowanie.
Jeśli masz Douga

Czekają cię teraz dwa dialogi, w których twoja odpowiedź może mieć znaczenie. Spójrz do poniższych tabel.
3b. "LOGICALLY? The new guy who could have EASILY been a plant? I think that's pretty LOGICAL, DOUG.?"
(1): Why Ben? | - |
(2): Ben's a good guy. | Ben tego nie zapomni. |
(3): No one's at fault. | - |
(4): ... | - |
Po chwili odpowiedz na drugie pytanie lub milcz.
4b. "I know I don't wrapped in the politics around here, but we really need to think befere we start stringing somebody up!"
(1): We need to act NOW. | Zgadzasz się z Lilly co do tego. |
(2): Doug's right | Wszyscy to zauważyli. |
(3): Let's just let him go. | Chciałeś to zakończyć. |
(4): ... | Postanowiłeś milczeć. |
Kiedy wysiądziecie, będziesz mógł wybrać jedną z odpowiedzi.
5c. "I think you should chill out."
(1): No way. It was somebody else. | - |
(2): I think he probably did it. | Zagłosowałeś przeciwko Benowi. |
(3): I'm not doing this. | - |
(4): ... | - |
Nie ma znaczenia, co odpowiesz w następnych dialogach. Następnie oglądaj animację. Okaże się, że Lilly będzie chciała zastrzelić Bena, ale Doug go przesunie, ginąc przy tym. Tu czeka cię drugi trudny wybór w grze. Zostawić Lilly, czy ją zabrać? Spójrz do działu podsumowanie.
Podsumowanie
[TRUDNY WYBÓR #2]
- Wziąć Lilly
- Zostawić Lilly
Wzięcie Lilly zaowocuje przykrymi na pozór wydarzeniami w kolejnym rozdziale (You let Lilly back on the RV.). Jednak potem i tak okaże się, że to bez znaczenia. Jeśli zostawisz Lilly na drodze, zacznie uciekać przed zombie (You made Lilly stay behind.).
6. " GET IN. We're leaving this CRAZY BITCH."
(1): Get in and we'll figure out what to do with you. | Zabierzesz Lilly. |
(2): You're not coming with us. | Zostawisz Lilly na drodze. |

Niezależnie od odpowiedzi Lilly powie wszystkim, że przed apokalipsą byłeś skazany za morderstwo. Reakcja i późniejsze nastawienie towarzyszy będzie zależne od tego, czy powiedziałeś im już o tym, czy nie. Jeśli oczywiście uratowałeś Douga w pierwszym epizodzie, nie miałeś takiej możliwości.
Tak czy inaczej po odzyskaniu kontroli nad Lee wskaż Katję i porozmawiaj z nią. Dowiesz się, że Duck został ugryziony. Nie ma znaczenia, co odpowiesz. Kenny nawiąże do twojej przeszłości, a sposób, w jaki to zrobi, zależny jest od tego, czy powiedziałeś Kenny'emu wcześniej o tym, że jesteś skazanym mordercą.

Po rozmowie możesz popatrzeć na Lilly (Look At: Lilly) i porozmawiać z Clementine. Zrób to ostatnie, twoje odpowiedzi nie mają tu znaczenia.
[POCZĄTEK AKCJI]

Po chwili wciskaj pokazany na ekranie przycisk. Nie martw się, jeśli nie zdołasz się obronić.
[KONIEC AKCJI]
Obejrzyj animację i spójrz do następnego rozdziału.
0
The Walking Dead: A Telltale Games Series - Season One
24 kwietnia 2012
- The Walking Dead - poradnik do gry
- The Walking Dead - poradnik do gry
- Epizod III - Long Road Ahead
- 1 - Goodbye, She Quietly Says | Epizod III - Long Road Ahead | The Walking Dead
- 2 - Bad Blood | Epizod III - Long Road Ahead | Solucja The Walking Dead
- 3 - Hit the Road | Epizod III - Long Road Ahead | Solucja The Walking Dead
- 4 - What now? | Epizod III - Long Road Ahead | Solucja The Walking Dead
- 5 - Handle It - Z Duckiem coraz gorzej | Epizod III - Long Road Ahead
- 5 - Handle It - Rozmowa z Clementine | Epizod III - Long Road Ahead
- 6 - Unexpected Delay | Epizod III - Long Road Ahead | Solucja The Walking Dead
- 7 - Look Behind You | Epizod III - Long Road Ahead | Solucja The Walking Dead
- Epizod III - Long Road Ahead
- The Walking Dead - poradnik do gry
Komentarze czytelników
berial6 Legend

Widzę, że ekipa w GOL ma ręce pełne roboty. Bo Piąty Epizod The Walking Dead to taka długa gra. . . Na tyle, by ją przechodzić i opisywać 2 miesiące
SnakeEyes Legionista

Witam co sie dzieje ze nie da sie ukonczyc tego poradnika??Droga redakcjo jesli ktos nie potrafi tego dokonczyc to niech dokonczy kto inny..
Verminus Senator

Przepraszam za opóźnienie w publikacji ostatniego epizodu, celujemy w końcówkę przyszłego tygodnia z zamknięciem tematu.
pieterkov Senator

Epizod 1 rozdział 3
"Po chwili będziesz musiał powiedzieć, kim właściwie jesteś dla Clementine. Jeśli będziesz milczał, Shawn uzna cię po prostu za dobrą osobę. Jeśli skłamiesz, ojciec Shawna - Hershel Greene - wytknie ci to w następnym rozdziale."
Jesteśmy some random guy i to jest fakt. Alternatywa to powiedzieć, że jesteśmy opiekunką co jest kłamstwem. Tymczasem jak odpowiemy some random guy to potem jesteśmy brani za kłamcę. Nielogiczna ta gra. Nie bardzo wiem jak podejrzane milczenie ma być uczciwe...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.