7 - Dzień, w którym niebo upadło | Misje - opis przejścia
Aktualizacja:
7 - Dzień, w którym niebo upadło [Chapter VII: The Day the Sky Fell]

Po rozpoczęciu misji idź cały czas przed siebie - nie musisz się stresować, bo nie napotkasz żadnego oporu. Towarzyszyć Ci będą zarówno wybrani w komputerze agenci, jak również dwie pozostałe postaci, w które mogłeś się wcielić w poprzedniej misji.
Ostatecznie rozdzielisz się z towarzyszami - wówczas podążaj dalej, aż wejdziesz do prostego labiryntu. W jednej z jego odnóg znajdziesz potężne działo świetlne [Lightning Cannon], które zadaje masakrujące obrażenia pojedynczym celom. Dotarcie do niego nie jest trudne, bo labirynt posiada tylko jedno skrzyżowanie - nową broń znajdziesz z lewej strony, zaś przejście do dalszej części lokacji: na wprost.

W jednym z następnych pomieszczeń zostaniesz zaatakowany przez kilka Silacoidów, a nieco dalej natkniesz się na patrol Sectoidów. Przeciwnicy tego typu nie powinni sprawiać Ci problemów, więc możesz ich łatwo wyeliminować. Idąc dalej trafisz na windę, którą wjedziesz na górę. Gdy tam będziesz, przejdź do wielkiego pomieszczenia z dużą ilością broni i skrzynek z amunicją. Uzupełnij zapasy i podejdź do komputera naprzeciwko. Po obejrzeniu cut-scenki nastaw się na ciężką walkę z przeważającymi siłami obcych.

Przeciwko Tobie stanie dwóch Elitarnych Przybyszy oraz trzech Elitarnych Fantomów. Zawładnij jednym z nich, a resztę wykończ dzięki konwencjonalnemu ostrzałowi, przyzwanym sojusznikom oraz innym, przydatnym umiejętnościom. Staraj się nie zużyć wszystkiego, co masz, ponieważ w drugiej fali wrogów pojawią się: dwaj kolejni Elitarni Przybysze, jeden Elitarny Fantom, Dron, Zaawansowany dron oraz Minion Commander. Kolejność eliminacji jest chyba oczywista - najpierw "przywoływacz", potem latadła, a na końcu piechota.

Kiedy wszyscy padną, na plac boju wkroczy ciężki Sectopod oraz dwóch kolejnych Elitarnych Przybyszy. Jeśli posiadasz działo świetlne, to naładuj je do końca i zużyj na maszynę kosmitów - zdejmiesz jej ponad połowę zdrowia i cały pancerz. W przeciwnym wypadku zastosuj typową taktykę, czyli odwrócenie uwagi i ciągły ostrzał w górną część kadłuba. Amunicji nie powinno Ci zabraknąć, ponieważ zostawiono jej bardzo dużo na stołach dookoła, a i przeciwnicy upuszczają nieco broni.

Po walce będziesz musiał dokonać wyboru - możesz uratować tylko jedną z pozostałych postaci, podczas gdy druga zginie. To, jaką decyzję podejmiesz, decyduje o kolejności następnych lokacji i walk, ale nie wpływa na zakończenie gry.
Uwaga! Na następnych stronach poradnika przedstawiono obie możliwe ścieżki, w układzie "jedna po drugiej" (w rzeczywistości kolejność jest dowolna). Zważ, że prędzej czy później odwiedzisz oba pomieszczenia wskazane na screenie powyżej, jak i zmierzysz się z tymi samymi przeciwnikami. Twoja decyzja ogranicza się więc wyłącznie do zmiany kolejności wydarzeń oraz uratowania jednej z dwóch postaci.
Drzwi po lewej

Po dotarciu do lewej części kompleksu czeka Cię spotkanie z dwoma Przybyszami, a spory kawałek dalej - z dwoma kolejnymi kosmitami. Ostatecznie dotrzesz jednak do towarzysza, któremu powinieneś teraz pomóc. Bitwa nie jest łatwa, ponieważ już na początku starcia będziesz musiał zmierzyć się z dwoma Elitarnymi Snajperami, dwoma Elitarnymi Fantomami i jednym - co mało zaskakujące - Elitarnym Mutonem. Kolejność eliminacji wrogów powinna być taka, jak w powyższym wymienieniu.
Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
- The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
- Misje - opis przejścia
- 1 - Inwazja! | Misje - opis przejścia
- 1 - Wizyta w bazie I - Witamy w XCOM | Misje - opis przejścia
- 1 - Dochodzenie - Zakłócenia radiowe | Misje - opis przejścia
- 2 - Doktor | Misje - opis przejścia
- 2 - Wizyta w bazie II | Misje - opis przejścia
- 2 - Operacja - Strażnik | Misje - opis przejścia
- 2 - Wizyta w bazie II (2) | Misje - opis przejścia
- 2 - Dochodzenie - Znajdź brakujące Silacoidy | Misje - opis przejścia
- 2 - Operacja - Naciągacz | Misje - opis przejścia
- 3 - Sygnał z zewnątrz | Misje - opis przejścia
- 3 - Wizyta w bazie III | Misje - opis przejścia
- 3 - Dochodzenie - Lunatycy | Misje - opis przejścia
- 3 - Dochodzenie - Pod kluczem | Misje - opis przejścia
- 3 - Dochodzenie - Wendetta | Misje - opis przejścia
- 3 - Operacja - Długi miecz | Misje - opis przejścia
- 4 - Nie z tej ziemi | Misje - opis przejścia
- 4 - Wizyta w bazie IV | Misje - opis przejścia
- 4 - Dochodzenie - Lekarstwo | Misje - opis przejścia
- 4 - Dochodzenie - Lot próbny | Misje - opis przejścia
- 4 - Operacja - Hawkeye | Misje - opis przejścia
- 4 - Operacja - Ognista burza | Misje - opis przejścia
- 5 - Pęknięcie w ziemi | Misje - opis przejścia
- 5 - Wizyta w bazie V | Misje - opis przejścia
- 5 - Operacja - Anioł | Misje - opis przejścia
- 6 - Ostatnia wojna | Misje - opis przejścia
- 6 - Wizyta w bazie VI | Misje - opis przejścia
- 7 - Dzień, w którym niebo upadło | Misje - opis przejścia
- Misje odwracające uwagę | Misje - opis przejścia
- Misje - opis przejścia
- The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
