2 - Wizyta w bazie II (2) | Misje - opis przejścia
Aktualizacja:
2 - Wizyta w bazie II cz.2 [Base Visit II]
Uwaga! Nazwa tego rozdziału podręcznika jest taka sama jak w przypadku jednego z poprzednich akapitów. Nie jest to dziełem przypadku, lecz rezultatem samej struktury gry (save'y zapisują się właśnie pod taką, a nie inną nazwą). Chcąc jak najwierniej opisać rozgrywkę, nie mogliśmy zmienić wyznaczonego przez grę porządku. Za to drobne zamieszanie serdecznie przepraszamy.

Po powrocie z poprzedniej operacji (nieistotne, czy będzie to Strażnik, czy Naciągacz) uzyskasz dostęp do dalszych rejonów bazy oraz otrzymasz kilka dodatkowych celów. Wszystkie znajdźki opisane w rozdziale Wizyta w bazie II pozostały na swoich miejscach, ale w międzyczasie pojawiło się kilka nowych - w nieodwiedzonych dotychczas lokacjach. Zanim ich jednak poszukasz, powinieneś złożyć raport Faulke'owi, który zaszył się w pracowni inżynierów. Aby do niego dotrzeć, wyjdź z sali operacyjnej i skręć w lewo, podążając jedynym dostępnym korytarzem.

Kiedy dotrzesz do Faulke'a, porozmawiaj z nim. W ten sposób otrzymasz nietypowe zadanie - musisz przesłuchać Infitratora, którego wcześniej pochwyciłeś. Zanim się jednak za to zabierzesz, zajrzyj do pokoju po prawej - w środku znajdziesz ciekawą notatkę dotyczącą nowego pojazdu Biura oraz taśmę z nagraniem przedstawiającym pierwsze testy na tym prototypie.

Wyjdź z obecnej lokacji i przejdź przez salę dezynfekcji do laboratoryjnej części Biura. W niej znajdziesz całą masę notatek, a do tego dwie taśmy z nagraniami. Ich dokładną lokalizację opisano w odpowiednich rozdziałach poradnika - znajdziek jest zbyt wiele, aby opisywać je tutaj.

Twoim celem jest dotarcie do Inflitratora, który znajduje się na samym końcu laboratorium, po prawej stronie. Zauważ jednak, że wcześniej możesz porozmawiać z doktorem Dresnerem w jego laboratorium, a następnie przeprowadzić dodatkowe dochodzenie - Znajdź brakujące Silacoidy. Kiedy się z nim uporasz (albo je zignorujesz), będziesz gotowy do przesłuchania.

Podczas rozmowy z Infiltratorem możesz zachowywać się ugodowo (górne opcje dialogowe) lub agresywnie (dolne opcje). Niezależnie od podjętych w czasie przesłuchania decyzji i tak uzyskasz wymagane informacje, czyli instrukcję dotyczącą przedostania się do głównej bazy obcych. Twoje podejście rzutuje więc przede wszystkim na stosunek Infiltratora i Faulke'a do Cartera - zaimponujesz obu, jeśli w trakcie rozmowy wybierzesz drogę pośrednią (czyli najpierw opcję górną, potem dolną, a na końcu znowu górną).

Po przesłuchaniu wróć do swojego pracodawcy, a następnie przejdź do komputera z odprawami w sali operacyjnej. Tam uzyskasz dostęp do kilku nowych misji.
Zauważ, że operacje Strażnik i Naciągacz są poboczne - nie musisz ich wykonywać, jeśli nie chcesz (jest to jednak opłacalne). Zważ też, że w międzyczasie uzyskałeś dostęp do misji odwracających uwagę: Dozbrojenie [Gearing Up], Poszukiwanie liderów [Recovering Leaders] oraz Nanotechnologia [Nanotechnology] (ta ostatnia będzie dostępna jedynie pod warunkiem, że zaliczyłeś dochodzenie Znajdź brakujące Silacoidy!).
Pamiętaj o tym, że głównym celem jest misja Sygnał z zewnątrz [Signal from Beyond] i to ona popycha fabułę do przodu.
0
- The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
- The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
- Misje - opis przejścia
- 1 - Inwazja! | Misje - opis przejścia
- 1 - Wizyta w bazie I - Witamy w XCOM | Misje - opis przejścia
- 1 - Dochodzenie - Zakłócenia radiowe | Misje - opis przejścia
- 2 - Doktor | Misje - opis przejścia
- 2 - Wizyta w bazie II | Misje - opis przejścia
- 2 - Operacja - Strażnik | Misje - opis przejścia
- 2 - Wizyta w bazie II (2) | Misje - opis przejścia
- 2 - Dochodzenie - Znajdź brakujące Silacoidy | Misje - opis przejścia
- 2 - Operacja - Naciągacz | Misje - opis przejścia
- 3 - Sygnał z zewnątrz | Misje - opis przejścia
- 3 - Wizyta w bazie III | Misje - opis przejścia
- 3 - Dochodzenie - Lunatycy | Misje - opis przejścia
- 3 - Dochodzenie - Pod kluczem | Misje - opis przejścia
- 3 - Dochodzenie - Wendetta | Misje - opis przejścia
- 3 - Operacja - Długi miecz | Misje - opis przejścia
- 4 - Nie z tej ziemi | Misje - opis przejścia
- 4 - Wizyta w bazie IV | Misje - opis przejścia
- 4 - Dochodzenie - Lekarstwo | Misje - opis przejścia
- 4 - Dochodzenie - Lot próbny | Misje - opis przejścia
- 4 - Operacja - Hawkeye | Misje - opis przejścia
- 4 - Operacja - Ognista burza | Misje - opis przejścia
- 5 - Pęknięcie w ziemi | Misje - opis przejścia
- 5 - Wizyta w bazie V | Misje - opis przejścia
- 5 - Operacja - Anioł | Misje - opis przejścia
- 6 - Ostatnia wojna | Misje - opis przejścia
- 6 - Wizyta w bazie VI | Misje - opis przejścia
- 7 - Dzień, w którym niebo upadło | Misje - opis przejścia
- Misje odwracające uwagę | Misje - opis przejścia
- Misje - opis przejścia
- The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
