3 - Dochodzenie - Lunatycy | Misje - opis przejścia
Aktualizacja:
3 - Dochodzenie: Lunatycy [Investigation: Sleepwalkers]

To dochodzenie możesz odblokować podczas wizyty w Biurze, po powrocie z misji Sygnał z zewnątrz. Przejdź do rekreacyjnej części budynku (na lewo od sali operacyjnej) i poszukaj tam doktora Dresnera. Naukowiec zleci Carterowi zbadanie członków personelu - najwyraźniej infekcja w jakiś sposób wdarła się do placówki.

Twoim celem jest przeskanowanie kilku pomieszczeń umieszczonych na liście powyżej: laboratorium, sali operacyjnej, pokoju odpraw i skrzydła inżynieryjnego. Aby tego dokonać, musisz wejść na teren wymienionych lokacji i uruchomić tryb skupienia, a następnie przebadać otoczenie (w wersji PC odpowiedzialny jest za to klawisz F).

Zainfekowani agenci znajdują się zawsze w tych samych pomieszczeniach - jeden stoi w sali odpraw, a drugi w laboratorium (obok zbiornika z elerium). Kiedy już ich zidentyfikujesz, nakaż im przejście do szpitalnej części Biura, a następnie wróć do doktora Dresnera, który siedzi w swoim biurze po prawej stronie laboratorium.

Poczekaj krótką chwilę, stojąc obok doktora, a kiedy naukowiec Cię zauważy, zdaj mu krótki raport. Dzięki temu odblokujesz nową misję odwracającą uwagę: Lunatycy [Sleepwalkers].
0
- The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
- The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
- Misje - opis przejścia
- 1 - Inwazja! | Misje - opis przejścia
- 1 - Wizyta w bazie I - Witamy w XCOM | Misje - opis przejścia
- 1 - Dochodzenie - Zakłócenia radiowe | Misje - opis przejścia
- 2 - Doktor | Misje - opis przejścia
- 2 - Wizyta w bazie II | Misje - opis przejścia
- 2 - Operacja - Strażnik | Misje - opis przejścia
- 2 - Wizyta w bazie II (2) | Misje - opis przejścia
- 2 - Dochodzenie - Znajdź brakujące Silacoidy | Misje - opis przejścia
- 2 - Operacja - Naciągacz | Misje - opis przejścia
- 3 - Sygnał z zewnątrz | Misje - opis przejścia
- 3 - Wizyta w bazie III | Misje - opis przejścia
- 3 - Dochodzenie - Lunatycy | Misje - opis przejścia
- 3 - Dochodzenie - Pod kluczem | Misje - opis przejścia
- 3 - Dochodzenie - Wendetta | Misje - opis przejścia
- 3 - Operacja - Długi miecz | Misje - opis przejścia
- 4 - Nie z tej ziemi | Misje - opis przejścia
- 4 - Wizyta w bazie IV | Misje - opis przejścia
- 4 - Dochodzenie - Lekarstwo | Misje - opis przejścia
- 4 - Dochodzenie - Lot próbny | Misje - opis przejścia
- 4 - Operacja - Hawkeye | Misje - opis przejścia
- 4 - Operacja - Ognista burza | Misje - opis przejścia
- 5 - Pęknięcie w ziemi | Misje - opis przejścia
- 5 - Wizyta w bazie V | Misje - opis przejścia
- 5 - Operacja - Anioł | Misje - opis przejścia
- 6 - Ostatnia wojna | Misje - opis przejścia
- 6 - Wizyta w bazie VI | Misje - opis przejścia
- 7 - Dzień, w którym niebo upadło | Misje - opis przejścia
- Misje odwracające uwagę | Misje - opis przejścia
- Misje - opis przejścia
- The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
