4 - Dochodzenie - Lekarstwo | Misje - opis przejścia
Aktualizacja:
4 - Dochodzenie: Lekarstwo [Investigation: Cure]

Uwaga! To zadanie jest dostępne niezależnie od tego, czy zakończyłeś dochodzenie Lunatycy!
Po powrocie z misji Nie z tej ziemi [Not of This Earth] zajrzyj do laboratorium w bazie Biura i porozmawiaj z doktorem Dresnerem. Dowiesz się od niego, że naukowiec dokonał przełomowego odkrycia podczas badań nad lunatykami. Aby dokonać ostatniego testu, niemiecki jajogłowy potrzebuje jednak pomocy Cartera - tylko on może wykonać zadanie.

Przejdź do części laboratorium, w którym zwykle pracował doktor Desner i porozmawiaj ze stojącym tam lekarzem. Następnie wejdź do pokoju testowego i spotkaj się z pielęgniarką oraz obiektem testowym. Jeśli uratowałeś agenta DaSilvę w misji Sygnał z zewnątrz [Signal from Beyound], to właśnie on okaże się być królikiem doświadczalnym (w przeciwnym wypadku zastąpi go losowy żołnierz).

Proces wybudzania lunatyków polega na odpowiednim dobieraniu słów podczas rozmowy. Istnieje tylko jedna poprawna kombinacja. W pierwszej części eksperymentu należy wybrać prawą, górną opcję (screen powyżej).

Podczas drugiej części dialogu trzeba wybrać opcję po lewej (screen powyżej).

Podczas finalnej rozmowy należy skorzystać z dialogu po prawej, na dole (screen powyżej).
Gdy zakończysz sekwencję testową, wróć do doktora Dresnera i odbierz nagrodę. Stanowi ją misja odwracająca uwagę, pod tytułem Lekarstwo [Cure].
0
- The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
- The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
- Misje - opis przejścia
- 1 - Inwazja! | Misje - opis przejścia
- 1 - Wizyta w bazie I - Witamy w XCOM | Misje - opis przejścia
- 1 - Dochodzenie - Zakłócenia radiowe | Misje - opis przejścia
- 2 - Doktor | Misje - opis przejścia
- 2 - Wizyta w bazie II | Misje - opis przejścia
- 2 - Operacja - Strażnik | Misje - opis przejścia
- 2 - Wizyta w bazie II (2) | Misje - opis przejścia
- 2 - Dochodzenie - Znajdź brakujące Silacoidy | Misje - opis przejścia
- 2 - Operacja - Naciągacz | Misje - opis przejścia
- 3 - Sygnał z zewnątrz | Misje - opis przejścia
- 3 - Wizyta w bazie III | Misje - opis przejścia
- 3 - Dochodzenie - Lunatycy | Misje - opis przejścia
- 3 - Dochodzenie - Pod kluczem | Misje - opis przejścia
- 3 - Dochodzenie - Wendetta | Misje - opis przejścia
- 3 - Operacja - Długi miecz | Misje - opis przejścia
- 4 - Nie z tej ziemi | Misje - opis przejścia
- 4 - Wizyta w bazie IV | Misje - opis przejścia
- 4 - Dochodzenie - Lekarstwo | Misje - opis przejścia
- 4 - Dochodzenie - Lot próbny | Misje - opis przejścia
- 4 - Operacja - Hawkeye | Misje - opis przejścia
- 4 - Operacja - Ognista burza | Misje - opis przejścia
- 5 - Pęknięcie w ziemi | Misje - opis przejścia
- 5 - Wizyta w bazie V | Misje - opis przejścia
- 5 - Operacja - Anioł | Misje - opis przejścia
- 6 - Ostatnia wojna | Misje - opis przejścia
- 6 - Wizyta w bazie VI | Misje - opis przejścia
- 7 - Dzień, w którym niebo upadło | Misje - opis przejścia
- Misje odwracające uwagę | Misje - opis przejścia
- Misje - opis przejścia
- The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.