2 - Dochodzenie - Znajdź brakujące Silacoidy | Misje - opis przejścia
Aktualizacja:
2 - Dochodzenie: Znajdź brakujące Silacoidy [Investigation: Find Missing Silacoid]

Po zakończeniu operacji Strażnik lub Naciągacz powrócisz do bazy Biura i uzyskasz dostęp do nowych obszarów. Po rozmowie z dyrektorem Faulkiem (patrz rozdział: Wizyta w bazie II cz.2) udaj się do laboratorium, znajdującego się za strefą dezynfekcji. Przejdź przez salę z wielkim zbiornikiem zielonego Elerium, a następnie zajrzyj do laboratorium doktora Dresnera (po prawej stronie). Tam spotkaj się z naukowcem i przyjmij od niego bieżącą misję. Mężczyzna pojawi się w tym miejscu jedynie pod warunkiem, że wcześniej spotkałeś się z nim w głównej sali laboratorium, na dole.

Z laboratorium uciekły dwa Silacoidy, a Twoim celem jest ich odnalezienie. Ślady potworów możesz podejrzeć korzystając z trybu skupienia (screen powyżej). Podążaj tym tropem, aż dotrzesz do pomieszczenia do dezynfekcji. Tam zostaniesz zaatakowany przez jedno z poszukiwanych stworzeń - zabij je bez litości.

Ślad drugiego z potworów zaprowadzi Cię do łazienki w pokoju rekreacyjnym (na lewo od sali operacyjnej). Kiedy wejdziesz do środka, Silacoid natychmiast ucieknie do systemu wentylacji - Carterowi nie uda się go zabić. To zaś oznacza, że śledztwo nie zostało zakończone.

Dalsze podążanie za śladami nie zda się na zbyt wiele - przeciwnik się rozdzielił. Na szczęście istnieje sposób, aby złapać go w pułapkę. Wejdź do sali operacyjnej (tej z komputerem odpraw) i skręć w lewo, wchodząc po schodach na pierwsze piętro. Przechodząc przez drzwi ujrzysz pomieszczenie pełne śluzu. Przeładuj broń i przygotuj się do walki - kilku Silacoidów zaatakuje bezbronnego żołnierza, który ukrył się w kącie. To daje Ci doskonałą okazję do ataku.
Przy okazji możesz też zainteresować się notatką, która leży na biurku.

Po wykonaniu zadania możesz już wrócić do doktora Dresnera. W nagrodę za swój trud otrzymasz od niego nową misję odwracającą uwagę - Nanotechnologia. Aby z niej skorzystać, wróć do sali operacyjnej i użyj komputera odpraw.
0
- The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
- The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
- Misje - opis przejścia
- 1 - Inwazja! | Misje - opis przejścia
- 1 - Wizyta w bazie I - Witamy w XCOM | Misje - opis przejścia
- 1 - Dochodzenie - Zakłócenia radiowe | Misje - opis przejścia
- 2 - Doktor | Misje - opis przejścia
- 2 - Wizyta w bazie II | Misje - opis przejścia
- 2 - Operacja - Strażnik | Misje - opis przejścia
- 2 - Wizyta w bazie II (2) | Misje - opis przejścia
- 2 - Dochodzenie - Znajdź brakujące Silacoidy | Misje - opis przejścia
- 2 - Operacja - Naciągacz | Misje - opis przejścia
- 3 - Sygnał z zewnątrz | Misje - opis przejścia
- 3 - Wizyta w bazie III | Misje - opis przejścia
- 3 - Dochodzenie - Lunatycy | Misje - opis przejścia
- 3 - Dochodzenie - Pod kluczem | Misje - opis przejścia
- 3 - Dochodzenie - Wendetta | Misje - opis przejścia
- 3 - Operacja - Długi miecz | Misje - opis przejścia
- 4 - Nie z tej ziemi | Misje - opis przejścia
- 4 - Wizyta w bazie IV | Misje - opis przejścia
- 4 - Dochodzenie - Lekarstwo | Misje - opis przejścia
- 4 - Dochodzenie - Lot próbny | Misje - opis przejścia
- 4 - Operacja - Hawkeye | Misje - opis przejścia
- 4 - Operacja - Ognista burza | Misje - opis przejścia
- 5 - Pęknięcie w ziemi | Misje - opis przejścia
- 5 - Wizyta w bazie V | Misje - opis przejścia
- 5 - Operacja - Anioł | Misje - opis przejścia
- 6 - Ostatnia wojna | Misje - opis przejścia
- 6 - Wizyta w bazie VI | Misje - opis przejścia
- 7 - Dzień, w którym niebo upadło | Misje - opis przejścia
- Misje odwracające uwagę | Misje - opis przejścia
- Misje - opis przejścia
- The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.