2 - Wizyta w bazie II | Misje - opis przejścia

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

2 - Wizyta w bazie II [Base Visit II]

Druga wizyta w bazie to prosta sprawa - po rozmowie z agentką Weaver musisz podejść do komputera znajdującego się w sali operacyjnej i wybrać następną misję dla swojego oddziału. W praktyce jednak byłoby to marnotrawstwem - wszak w międzyczasie można poszukać znajdziek i porozmawiać z towarzyszami broni!

Najwyraźniej DaSilva jest rodzinnym typem człowieka. - 2 - Wizyta w bazie II - Misje - The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
Najwyraźniej DaSilva jest rodzinnym typem człowieka.

Pierwsze znajdźki możesz znaleźć w gabinecie Cartera - na biurku agenta DaSilvy znajdują się dwa zdjęcia: jedno przedstawia jego syna, a drugie obrazuje pewne miasto a Nowym Meksyku.

Łącznościowcy są najwyraźniej dobrze poinformowani. - 2 - Wizyta w bazie II - Misje - The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
Łącznościowcy są najwyraźniej dobrze poinformowani.

Kiedy wejdziesz do pokoju łączności, będziesz mógł porozmawiać z oficer Chulsky. Przy okazji zauważ, że na prawo od dziewczyny znajduje się niewielka sterta dokumentów, której możesz się w tym momencie przyjrzeć.

Z notatek można dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy. - 2 - Wizyta w bazie II - Misje - The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
Z notatek można dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy.

Gdy wejdziesz do sali operacyjnej, skręć w prawo. Na stoliku pomiędzy komputerami leży kilka dodatkowych notatek, a kawałek dalej stoi rozmowny analityk Krut. Jeśli chcesz, możesz też zaczepić agentkę Weaver, ale nie jest ona zbyt przyjemną rozmówczynią.

Treść taśm dotyczy przesłuchania Infiltratora. - 2 - Wizyta w bazie II - Misje - The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
Treść taśm dotyczy przesłuchania Infiltratora.

Ostatnie dwie znajdźki umieszczono w gabinecie Faulke'a. W kącie jego biura znajdziesz taśmy z nagraniami, a na stoliku - zdjęcie dziwnego prototypu urządzenia.

Złudzenie wolności to podstawa dobrego samopoczucia. - 2 - Wizyta w bazie II - Misje - The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
Złudzenie wolności to podstawa dobrego samopoczucia.

Kiedy zadowolisz się już poszukiwaniem ciekawostek i rozmowami, podejdź do komputera w sali operacyjnej. Tym razem masz do wyboru dwie misje: Strażnik [Guardian] i Naciągacz [Grifter]. To, którą wybierzesz w pierwszej kolejności, nie ma żadnego znaczenia.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2013-08-20
19:36

zanonimizowany939104 Junior

Lalalalaaaaa!

Komentarz: zanonimizowany939104

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl