2 - Wizyta w bazie II | Misje - opis przejścia
Aktualizacja:
2 - Wizyta w bazie II [Base Visit II]
Druga wizyta w bazie to prosta sprawa - po rozmowie z agentką Weaver musisz podejść do komputera znajdującego się w sali operacyjnej i wybrać następną misję dla swojego oddziału. W praktyce jednak byłoby to marnotrawstwem - wszak w międzyczasie można poszukać znajdziek i porozmawiać z towarzyszami broni!

Pierwsze znajdźki możesz znaleźć w gabinecie Cartera - na biurku agenta DaSilvy znajdują się dwa zdjęcia: jedno przedstawia jego syna, a drugie obrazuje pewne miasto a Nowym Meksyku.

Kiedy wejdziesz do pokoju łączności, będziesz mógł porozmawiać z oficer Chulsky. Przy okazji zauważ, że na prawo od dziewczyny znajduje się niewielka sterta dokumentów, której możesz się w tym momencie przyjrzeć.

Gdy wejdziesz do sali operacyjnej, skręć w prawo. Na stoliku pomiędzy komputerami leży kilka dodatkowych notatek, a kawałek dalej stoi rozmowny analityk Krut. Jeśli chcesz, możesz też zaczepić agentkę Weaver, ale nie jest ona zbyt przyjemną rozmówczynią.

Ostatnie dwie znajdźki umieszczono w gabinecie Faulke'a. W kącie jego biura znajdziesz taśmy z nagraniami, a na stoliku - zdjęcie dziwnego prototypu urządzenia.

Kiedy zadowolisz się już poszukiwaniem ciekawostek i rozmowami, podejdź do komputera w sali operacyjnej. Tym razem masz do wyboru dwie misje: Strażnik [Guardian] i Naciągacz [Grifter]. To, którą wybierzesz w pierwszej kolejności, nie ma żadnego znaczenia.
0
- The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
- The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
- Misje - opis przejścia
- 1 - Inwazja! | Misje - opis przejścia
- 1 - Wizyta w bazie I - Witamy w XCOM | Misje - opis przejścia
- 1 - Dochodzenie - Zakłócenia radiowe | Misje - opis przejścia
- 2 - Doktor | Misje - opis przejścia
- 2 - Wizyta w bazie II | Misje - opis przejścia
- 2 - Operacja - Strażnik | Misje - opis przejścia
- 2 - Wizyta w bazie II (2) | Misje - opis przejścia
- 2 - Dochodzenie - Znajdź brakujące Silacoidy | Misje - opis przejścia
- 2 - Operacja - Naciągacz | Misje - opis przejścia
- 3 - Sygnał z zewnątrz | Misje - opis przejścia
- 3 - Wizyta w bazie III | Misje - opis przejścia
- 3 - Dochodzenie - Lunatycy | Misje - opis przejścia
- 3 - Dochodzenie - Pod kluczem | Misje - opis przejścia
- 3 - Dochodzenie - Wendetta | Misje - opis przejścia
- 3 - Operacja - Długi miecz | Misje - opis przejścia
- 4 - Nie z tej ziemi | Misje - opis przejścia
- 4 - Wizyta w bazie IV | Misje - opis przejścia
- 4 - Dochodzenie - Lekarstwo | Misje - opis przejścia
- 4 - Dochodzenie - Lot próbny | Misje - opis przejścia
- 4 - Operacja - Hawkeye | Misje - opis przejścia
- 4 - Operacja - Ognista burza | Misje - opis przejścia
- 5 - Pęknięcie w ziemi | Misje - opis przejścia
- 5 - Wizyta w bazie V | Misje - opis przejścia
- 5 - Operacja - Anioł | Misje - opis przejścia
- 6 - Ostatnia wojna | Misje - opis przejścia
- 6 - Wizyta w bazie VI | Misje - opis przejścia
- 7 - Dzień, w którym niebo upadło | Misje - opis przejścia
- Misje odwracające uwagę | Misje - opis przejścia
- Misje - opis przejścia
- The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
