5 - Operacja - Anioł | Misje - opis przejścia
Aktualizacja:
5 - Operacja: Anioł [Operation: Angel]

Po rozpoczęciu misji podejdź do policyjnego radiowozu i przeczytaj list, który na nim zostawiono. Następnie wejdź do parku przed Tobą. Po krótkiej przechadzce dotrzesz do punktu, w którym trzech Przybyszy oraz jeden Tech Commander przetrzymują dwójkę lunatyków. Podnieś dowódcę wrogiego oddziału i rozstrzelaj go, równocześnie eliminując pozostałych przeciwników. W tym momencie do walki dołączy dwóch następnych Przybyszy oraz cztery Drony - w tym jeden Zaawansowany. Zajmij się latadłami, skupiając ogień całej drużyny na pojedynczych celach. Jeśli zabraknie Ci naboi, nie martw się - spory ich zapas znajdziesz po obu stronach przesieki. W domku po lewej zostawiono nawet list, który rozjaśnia nieco zastaną sytuację.

Kiedy przejdziesz dalej, zostaniesz zaatakowany przez kilku następnych Przybyszy. Na tym etapie rozgrywki nie stanowią oni praktycznie żadnego zagrożenia - bardziej musisz uważać, żeby nie wdepnąć w minę (na drodze postawiono dwie sztuki). Co ciekawe, możesz wykorzystać ładunki wybuchowe przeciwko kosmitom - wystarczy, że strzelisz w minę w momencie, w którym wrogowie będą blisko niej.

Gdy poradzisz sobie z obcymi i uzupełnisz naboje (składzik znajdziesz po prawej), podejdź do lunatyków i uruchom mechanizm obok nich. Po rozmowie z doktorem Dresnerem ruszaj dalej, zabierając po drodze kolejny list (leży przy zwłokach, po prawej). Kiedy dotrzesz do zabudowań kosmitów, podejdź do urządzenia pośrodku platformy i podnieś z niego schemat zestawu konwersji zdrowia [Health Converter Pack], który zmniejsza ilość punktów zdrowia, ale przyspiesza regenerację umiejętności. Następnie wejdź do budynku i ze zbrojowni po prawej weź sobie taką broń, jaka najbardziej Ci odpowiada. Po uzupełnieniu zapasów wejdź na platformę, przy której krzątają się kosmici.

Na Twej drodze stanie trzech Przybyszów, dowodzonych przez Tech Commandera i wspieranych ogniem Elitarnego Snajpera. Najpierw zajmij się przywódcą kosmitów, podnosząc go i neutralizując, zanim stworzy wieżyczkę laserową. Potem wyeliminuj snajpera, a następnie zajmij się obstawą. Kiedy ostatni z wrogów polegnie, na pole bitwy dotrze Elitarny Muton. Jako, że jest całkiem sam, nie powinieneś mieć z nim problemu (możesz go podnieść lub zwabić przy pomocy dywersji i zbombardować). Nadrób straty w amunicji, korzystając z pudeł po obu stronach pola bitwy. Po tym wszystkim wejdź na platformę naprzeciwko i uwolnij kolejnych lunatyków. Za osłoną po prawej powinieneś dojrzeć dwóch Elitarnych snajperów oraz Elitarnego Przybysza - zajmij się nimi, nie wystawiając zbyt często głowy pod wrogi ostrzał.

Przejdź dalej i zmierz się z trzema Przybyszami oraz Elitarnym Snajperem. Kiedy wrogowie polegną, w zasięgu wzroku pojawi się Gunship, przewożący posiłki. Zajmij się kolejnym oddziałem wrogów (w podobnym składzie), a następnie zestrzel pojazd obcych. Musisz to zrobić szybko, bo w przeciwnym razie nadlatujące Drony (w liczbie dwóch) szybko naprawią uszkodzenia maszyny. Jeśli nie zdążyłeś zgrać się w czasie, najpierw zlikwiduj małe latadła, a później wyeliminuj wielki samolot. Gdyby zabrakło Ci naboi, rozejrzyj się po bocznych korytarzach - umieszczono tam sporo różnych broni oraz kilka skrzynek z amunicją.
Gdy zakończysz walkę, podejdź do komputera po przeciwnej stronie sali i uruchom go. W tym momencie misja dobiegnie końca.
0
- The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
- The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
- Misje - opis przejścia
- 1 - Inwazja! | Misje - opis przejścia
- 1 - Wizyta w bazie I - Witamy w XCOM | Misje - opis przejścia
- 1 - Dochodzenie - Zakłócenia radiowe | Misje - opis przejścia
- 2 - Doktor | Misje - opis przejścia
- 2 - Wizyta w bazie II | Misje - opis przejścia
- 2 - Operacja - Strażnik | Misje - opis przejścia
- 2 - Wizyta w bazie II (2) | Misje - opis przejścia
- 2 - Dochodzenie - Znajdź brakujące Silacoidy | Misje - opis przejścia
- 2 - Operacja - Naciągacz | Misje - opis przejścia
- 3 - Sygnał z zewnątrz | Misje - opis przejścia
- 3 - Wizyta w bazie III | Misje - opis przejścia
- 3 - Dochodzenie - Lunatycy | Misje - opis przejścia
- 3 - Dochodzenie - Pod kluczem | Misje - opis przejścia
- 3 - Dochodzenie - Wendetta | Misje - opis przejścia
- 3 - Operacja - Długi miecz | Misje - opis przejścia
- 4 - Nie z tej ziemi | Misje - opis przejścia
- 4 - Wizyta w bazie IV | Misje - opis przejścia
- 4 - Dochodzenie - Lekarstwo | Misje - opis przejścia
- 4 - Dochodzenie - Lot próbny | Misje - opis przejścia
- 4 - Operacja - Hawkeye | Misje - opis przejścia
- 4 - Operacja - Ognista burza | Misje - opis przejścia
- 5 - Pęknięcie w ziemi | Misje - opis przejścia
- 5 - Wizyta w bazie V | Misje - opis przejścia
- 5 - Operacja - Anioł | Misje - opis przejścia
- 6 - Ostatnia wojna | Misje - opis przejścia
- 6 - Wizyta w bazie VI | Misje - opis przejścia
- 7 - Dzień, w którym niebo upadło | Misje - opis przejścia
- Misje odwracające uwagę | Misje - opis przejścia
- Misje - opis przejścia
- The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.