3 - Dochodzenie - Wendetta | Misje - opis przejścia
Aktualizacja:
3 - Dochodzenie: Wendetta [Operation: Vendetta]

To zadanie staje się dostępne z chwilą ucieczki agentki Weaver (patrz: Wizyta w bazie III). Wejdź do pomieszczenia łączności i porozmawiaj z oficer Chulsky na temat ucieczki jej koleżanki. Niezależnie od wybranych opcji dialogowych, ostatecznie dowiesz się, że powinieneś porozmawiać z żołnierzem o imieniu Percy. Znajdziesz go w sali odpraw.

Wejdź do pomieszczenia z rekrutami i porozmawiaj z opryskliwym żołnierzem. Dowiesz się od niego, że agentka Weaver ma obsesję na punkcie Osi, a przy tym obwinia kosmitę za los swego brata. W takim wypadku nie pozostaje Ci nic innego, jak tylko poszukać dalszych dowodów i poszlak dotyczących agentki.

Wejdź do gabinetu panny Weaver i zdejmij ze ściany wielki obraz, za którym ukryto sejf (screen powyżej). Następnie obróć się o 180 stopni i poszukaj niewielkiego zdjęcia, które pojawiło się na ścianie gabinetu, zaraz obok drzwi. Zapisano na nim datę, która jest szyfrem do sejfu. Podejdź więc do niego, otwórz zamek i zapoznaj się z tajnymi dokumentami.
Po zaliczeniu misji Nie z tej ziemi [Not of This Earth] oraz dowolnej z następujących po niej operacji otrzymasz dostęp do dodatkowego zadania odwracającego uwagę - Wendetta [Vendetta].
0
- The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
- The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
- Misje - opis przejścia
- 1 - Inwazja! | Misje - opis przejścia
- 1 - Wizyta w bazie I - Witamy w XCOM | Misje - opis przejścia
- 1 - Dochodzenie - Zakłócenia radiowe | Misje - opis przejścia
- 2 - Doktor | Misje - opis przejścia
- 2 - Wizyta w bazie II | Misje - opis przejścia
- 2 - Operacja - Strażnik | Misje - opis przejścia
- 2 - Wizyta w bazie II (2) | Misje - opis przejścia
- 2 - Dochodzenie - Znajdź brakujące Silacoidy | Misje - opis przejścia
- 2 - Operacja - Naciągacz | Misje - opis przejścia
- 3 - Sygnał z zewnątrz | Misje - opis przejścia
- 3 - Wizyta w bazie III | Misje - opis przejścia
- 3 - Dochodzenie - Lunatycy | Misje - opis przejścia
- 3 - Dochodzenie - Pod kluczem | Misje - opis przejścia
- 3 - Dochodzenie - Wendetta | Misje - opis przejścia
- 3 - Operacja - Długi miecz | Misje - opis przejścia
- 4 - Nie z tej ziemi | Misje - opis przejścia
- 4 - Wizyta w bazie IV | Misje - opis przejścia
- 4 - Dochodzenie - Lekarstwo | Misje - opis przejścia
- 4 - Dochodzenie - Lot próbny | Misje - opis przejścia
- 4 - Operacja - Hawkeye | Misje - opis przejścia
- 4 - Operacja - Ognista burza | Misje - opis przejścia
- 5 - Pęknięcie w ziemi | Misje - opis przejścia
- 5 - Wizyta w bazie V | Misje - opis przejścia
- 5 - Operacja - Anioł | Misje - opis przejścia
- 6 - Ostatnia wojna | Misje - opis przejścia
- 6 - Wizyta w bazie VI | Misje - opis przejścia
- 7 - Dzień, w którym niebo upadło | Misje - opis przejścia
- Misje odwracające uwagę | Misje - opis przejścia
- Misje - opis przejścia
- The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
