2 - Operacja - Naciągacz | Misje - opis przejścia
Aktualizacja:
2 - Operacja: Naciągacz [Operation: Grifter]

Po rozpoczęciu misji idź przed siebie i postaraj się podejść jak najbliżej pozycji wroga. Na farmie znajduje się kilku Sectoidów, jeden Przybysz oraz jeden Rakietowy Snajper (zaznaczony na powyższej ilustracji symbolem "X"). Tym ostatnim należy zająć się w pierwszej kolejności, ponieważ posiada on największą siłę ognia (jeden strzał ze snajperki powinien wystarczyć do zabicia go). Pozostali przeciwnicy nie powinni stanowić najmniejszego problemu dla oddziału XCOM, ale - niestety - są tylko grupą zwiadowczą. Przekonać się o tym można bardzo szybko: kiedy Cartet zlikwiduje wszystkich kosmitów, na placu boju pojawi się kilku nowych Przybyszy oraz Dron. Priorytetowy cel stanowi oczywiście latające ustrojstwo, ponieważ potrafi leczyć swoich towarzyszy. Kluczem do zwycięstwa jest więc pozbycie się tego urządzenia, a następnie wyeliminowanie pozostałych zagrożeń (istotna będzie mobilność - obcy mają sporo granatów!).

Po zabiciu wszystkich wrogów i uzupełnieniu amunicji (znajdziesz ją na autach) skieruj się do szopy. Będąc w jej środku skręć w lewo i wejdź do niewielkiego pokoju, a następnie zabij Silacoida, który się w nim czai. Przy okazji zauważ, że na podłodze znajdują się dwa rodzaje oręża: strzelba oraz pistolet laserowy (Laser Pistol). Jeśli odpowiada Ci wyposażenie tego typu, możesz się w nie zaopatrzyć.

Przejdź przez szopę (po drodze zabijając kolejnego Silacoida) i wyjdź przez drzwi na tyłach budynku. Zajrzyj do stacji zaopatrzeniowej przy nabrzeżu, a następnie wejdź do rzeki. Idź zgodnie z jej nurtem, aż dojdziesz do lokacji pokazanej na screenie powyżej. Zeskocz na dół i zabij dwa Silacoidy, które spróbują do Ciebie podpłynąć. Następnie wespnij się po kładce, którą potwory niechcący opuściły. W ten sposób trafisz do dalszej części lokacji.

Idź przed siebie, dopóki nie dotrzesz do zrujnowanego wagonu pociągowego. Zajrzyj do środka i podnieś schemat Zestawu strzeleckiego [Gunner Pack], który zmniejsza ilość otrzymywanych obrażeń i zwiększa pojemność magazynków. Następnie zastrzel kolejnego Silacoida, który spróbuje Cię zaatakować od tyłu.

Kiedy przejdziesz dalej, znajdziesz się pomiędzy pociągami. W tej lokacji przechadza się trzech Przybyszy, których możesz bezproblemowo zdjąć (nie spodziewają się ataku). Kiedy sobie z nimi poradzisz, z wagonu po prawej wylecą trzy Drony, a za nimi kilku następnych Przybyszy. Z tymi pierwszymi rozpraw się jak najszybciej, używając umiejętności Strzał krytyczny lub po prostu zalewając pociskami. Zważ, że mobilność oddziału Cartera jest w tym wypadku mocno ograniczona - dookoła rozlokowano śmiercionośne miny. Jeśli musisz uchylić się przed wrogimi granatami, najpierw zestrzel minę, a dopiero później spróbuj się przeturlać.

Gdy przejdziesz przez wagon, z którego skorzystały Drony i Przybysze, zauważysz artefakt poszukiwany przez Biuro. Niestety zostanie on porwany przez kosmitę, któremu w żaden sposób nie przeszkodzisz w kradzieży (jest nieśmiertelny). Na placu boju pojawi się natomiast potężny Muton, któremu musisz w tym momencie złoić skórę. Do walki z nim wykorzystaj granaty, miny (jeśli posiadasz inżyniera), Dywersję (zwiadowca) oraz tyle ołowiu, ile tylko masz przy sobie. Prawdopodobnie podczas walki zużyjesz większość amunicji - jej zasób możesz częściowo uzupełnić dzięki paczkom znajdującym się w pobliskich wagonach.

Zauważ, że przeciwnik jest wspomagany przez Zaawansowanego Drona [Advanced Drone], który ma nieprzyjemną skłonność do podnoszenia towarzyszy Cartera. Ten cel postaraj się wyeliminować w pierwszej kolejności - w przeciwnym razie walka będzie trwała w nieskończoność.
Jeśli starcie sprawia Ci problem, możesz pobawić się z wrogiem w kotka i myszkę: Muton jest na tyle wielki, że nie przejdzie między kartonami po lewej. Jako, że jest zmuszony każdorazowo przechodzić przez wagon pociągowy, stanowi łatwy i mało mobilny cel. Wykorzystaj to dla własnej korzyści, zastawiając miny lub rzucając granaty.

Kiedy walka dobiegnie końca, przejdź przez wagon naprzeciwko i podnieś artefakt obcych. W tym momencie misja zostanie zaliczona.
0
- The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
- The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
- Misje - opis przejścia
- 1 - Inwazja! | Misje - opis przejścia
- 1 - Wizyta w bazie I - Witamy w XCOM | Misje - opis przejścia
- 1 - Dochodzenie - Zakłócenia radiowe | Misje - opis przejścia
- 2 - Doktor | Misje - opis przejścia
- 2 - Wizyta w bazie II | Misje - opis przejścia
- 2 - Operacja - Strażnik | Misje - opis przejścia
- 2 - Wizyta w bazie II (2) | Misje - opis przejścia
- 2 - Dochodzenie - Znajdź brakujące Silacoidy | Misje - opis przejścia
- 2 - Operacja - Naciągacz | Misje - opis przejścia
- 3 - Sygnał z zewnątrz | Misje - opis przejścia
- 3 - Wizyta w bazie III | Misje - opis przejścia
- 3 - Dochodzenie - Lunatycy | Misje - opis przejścia
- 3 - Dochodzenie - Pod kluczem | Misje - opis przejścia
- 3 - Dochodzenie - Wendetta | Misje - opis przejścia
- 3 - Operacja - Długi miecz | Misje - opis przejścia
- 4 - Nie z tej ziemi | Misje - opis przejścia
- 4 - Wizyta w bazie IV | Misje - opis przejścia
- 4 - Dochodzenie - Lekarstwo | Misje - opis przejścia
- 4 - Dochodzenie - Lot próbny | Misje - opis przejścia
- 4 - Operacja - Hawkeye | Misje - opis przejścia
- 4 - Operacja - Ognista burza | Misje - opis przejścia
- 5 - Pęknięcie w ziemi | Misje - opis przejścia
- 5 - Wizyta w bazie V | Misje - opis przejścia
- 5 - Operacja - Anioł | Misje - opis przejścia
- 6 - Ostatnia wojna | Misje - opis przejścia
- 6 - Wizyta w bazie VI | Misje - opis przejścia
- 7 - Dzień, w którym niebo upadło | Misje - opis przejścia
- Misje odwracające uwagę | Misje - opis przejścia
- Misje - opis przejścia
- The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
