Stray: Zagadka z tajnym pokojem w mieszkaniu Seamusa - Slumsy (The Slums)
Podczas drugiej wizyty w Slumsach (The Slums) w grze Stray trzeba pomóc Seamusowi w znalezieniu sekretnego pokoju. Nasz poradnik wyjaśnia jak zaliczyć zagadkę z odnalezieniem klawiatury i wprowadzeniem kodu.
Aktualizacja:
Po powrocie do Slumsów (The Slums) w Stray należy spotkać się z Seamusem i pomóc mu w odnalezieniu sekretnego pokoju. Nasz poradnik zestawia wszystkie główne części zagadki - znalezienie klawiatury do wpisania kodu oraz podpowiedzi, a także odczytanie fragmentów kombinacji z zegarów wiszących na ścianie.
- Miejsce rozwiązywania zagadki - poziom Slumsy (The Slums)
- Odnalezienie klawiatury w mieszkaniu Seamusa
- Rozwiązanie zagadki z hasłem i 4 zegarami na ścianie
Miejsce rozwiązywania zagadki - poziom Slumsy (The Slums)
Zagadka ta dotyczy drugiej wizyty w slumsach - to etap 6, który rozpoczniecie po powrocie z Dachów (Rooftops).

W ramach drugiej wizyty musicie podążać za Momo i dotrzecie do mieszkania Seamusa. Momo odsłoni małą dziurę w ścianie, przez którą możecie się przecisnąć.

W mieszkaniu musicie zagadać do Seamusa i pokazać mu notatnik Doca (Doc's Notebook), czyli jeden z przedmiotów z inwentarza. Dopiero wtedy zajmijcie się przeszukaniem mieszkania i rozwiązaniem zagadki.
Odnalezienie klawiatury w mieszkaniu Seamusa

Wskoczcie na blat, przy którym wiszą 4 obrazki. Możecie je po kolei zrzucać wchodząc z nimi w interakcję. Pierwszy obrazek od lewej skrywa klawiaturę do wpisania kombinacji.
Rozwiązanie zagadki z hasłem i 4 zegarami na ścianie

Pierwszy obrazek od prawej skrywa z kolei wiadomość do przetłumaczenia. Jej treść jest podpowiedzią odnośnie rozwiązania zagadki - czas pokaże (Time Will Tell).

Musicie obejrzeć 4 zegary wiszące na ścianie. Każdy z nich pokazuje inną godzinę i są to kolejne fragmenty kodu. Poprawna kombinacja to 2511 (druga godzina, piąta godzina, pierwsza godzina, pierwsza godzina).

Powróćcie do klawiatury i wpiszcie kod 2511. Doprowadzi to do odblokowania sekretnego pokoju i pozwoli Wam awansować dalej w grze.
0
- Stray - poradnik do gry
- Stray: Poradnik do gry
- Stray: Rozwiązania zagadek
- Stray: Kody i kombinacje do zamków - lista wszystkich
- Stray: Zagadka z ciałem do ściągnięcia B-12 - Mieszkanie (The Flat)
- Stray: Zagadka z kodem do zamkniętych drzwi - Mieszkanie (The Flat)
- Stray: Zagadka z pralnią Super Spirit Laundry - Slumsy (The Slums)
- Stray: Zagadka z sejfem i notatką z kodem binarnym - Slumsy (The Slums)
- Stray: Zagadka z tajnym pokojem w mieszkaniu Seamusa - Slumsy (The Slums)
- Stray: Zagadka z sejfem w sklepie - Śródmiasto (Midtown)
- Stray: Zagadka z baterią w fabryce - Śródmiasto (Midtown)
- Stray: Zagadka z 4 śladami w mieszkaniu Clementine - Śródmiasto (Midtown)
- Stray: Zagadka blokady dostępu do systemu - Pomieszczenie kontrolne (Control Room)
- Stray: Rozwiązania zagadek
- Stray: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
mohenjodaro Legend
Jest jak coś czwarta puszka energetyka w Slumsach (nad robotem, który ogląda telewizje). Trochę się za nią naganialem, ale jest ;)
Stranger. Senator
Dzięki za info, faktycznie trudno dostrzec to miejsce. Zaktualizujemy poradniczek. :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
