Stray: Areszt (Jail), rozdział 11- solucja, opis przejścia
Areszt (Jail) to rozdział 11 w grze Stray i trzeba z niego uciec. Solucja z naszego poradnika podpowiada jak uratować Clementine i B-12, a także jak wspólnie wydostać się z więzienia.
Aktualizacja:
Etap 11 gry Stray o tytule Areszt (Jail) zakłada eksplorację więzienia. Opis przejścia z naszego poradnika wyjaśni Wam jak wydostać się z klatki, jak oswobodzić Clementine, jak dotrzeć do B-12 i go uwolnić, a także jak wydostać się z sojusznikami z aresztu i powrócić do Śródmiasta (Midtown).
- Wydostanie się z klatki
- Odnalezienie i uratowanie Clementine
- Odnalezienie i uratowanie B-12
- Powrót z B-12 do Clementine
- Wydostanie się z więzienia
Wydostanie się z klatki

Rozdział ten rozpoczniecie w wiszącej klatce i musicie ją rozbujać - wychylajcie lewą gałkę analogową na przemian w lewo i prawo lub wciskajcie na przemian A i D na klawiaturze. Pozwoli to Wam oswobodzić się i rozpocząć eksplorację więzienia z nadzieją odnalezienia towarzyszy.
Odnalezienie i uratowanie Clementine

Doskakujcie do wyższych półek i wystających metalowych belek, które tak samo jak w poprzednich etapach mogą zmieniać swoje położenie po kontakcie z nimi.
W większej lokacji zeskoczcie najpierw na prawą belkę i z niej na klatkę przyczepioną do lewej belki. Będziecie mogli wylądować na beczkach i dotrzeć dzięki nim do wyjścia.

Rozpoczniecie eksplorację bloku więziennego pilnowanego przez Wartowników (Sentinels). Pamiętajcie o zwracaniu uwagi na ich aktualne pola widzenia.
Pierwszego nieruchomego Wartownika możecie ominąć zeskakując na półkę z powyższego obrazka. W przypadku dronów będących w ruchu chowajcie się np. w bocznych celach albo w kartonowych pudełkach.

Dotrzecie do celi Clementine, po czym będziecie musieli znaleźć do niej klucz. Przeciśnijcie się pomiędzy kratami przejścia z dołączonego obrazka, a następnie przejdźcie przez mały obszar na zewnątrz więzienia.

Wskoczcie na stół i zdejmijcie klucz ze ściany. Musicie teraz powrócić do celi tą samą drogą i przekazać klucz Clementine. Robot sam się uwolni.
Zostało jeszcze 67% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- Stray - poradnik do gry
- Stray: Poradnik do gry
- Stray: Opis przejścia
- Stray: Wszystkie rozdziały - lista
- Stray: Za murem (Inside the Wall), rozdział 1 - solucja, opis przejścia
- Stray: Martwe Miasto (Dead City), rozdział 2 - solucja, opis przejścia
- Stray: Mieszkanie (The Flat), rozdział 3 - solucja, opis przejścia
- Stray: Slumsy (The Slums), rozdział 4 - solucja, opis przejścia
- Stray: Dachy (Rooftops), rozdział 5 - solucja, opis przejścia
- Stray: Slumsy - część 2 (The Slums - Part 2), rozdział 6 - solucja, opis przejścia
- Stray: Ślepy zaułek (Dead End), rozdział 7- solucja, opis przejścia
- Stray: Kanały (The Sewers), rozdziału 8 - solucja, opis przejścia
- Stray: Mrowiska (Antvillage), rozdział 9 - solucja, opis przejścia
- Stray: Śródmiasto (Midtown), rozdział 10 - solucja, opis przejścia
- Stray: Areszt (Jail), rozdział 11- solucja, opis przejścia
- Stray: Pomieszczenie kontrolne (Control Room), rozdział 12 - solucja, opis przejścia, zakończenie
- Stray: Zakończenie gry - solucja, opis finału
- Stray: Opis przejścia
- Stray: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
mohenjodaro Legend
Jest jak coś czwarta puszka energetyka w Slumsach (nad robotem, który ogląda telewizje). Trochę się za nią naganialem, ale jest ;)
Stranger. Senator
Dzięki za info, faktycznie trudno dostrzec to miejsce. Zaktualizujemy poradniczek. :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
