Stray: Zagadka blokady dostępu do systemu - Pomieszczenie kontrolne (Control Room)
Rozdział Pomieszczenie kontrolne (Control Room) gry Stray wymusza zaliczenie zagadki zniesienia blokady dostępu do systemu (System is Locked). Nasz poradnik wyjaśnia jak poprawnie zhakować 3 terminale w pomieszczeniu kontrolnym.
Aktualizacja:
W trakcie zaliczania ostatniego, dwunastego etapu w Stray zatytułowanego Pomieszczenie kontrolne (Control Room) musicie rozwiązać zagadkę wyłączenia blokady systemu. Z solucji naszego poradnika dowiecie się jakie są wymagane do tego kroki - opisaliśmy przeprowadzanie poprawnych hakowań terminali.
- Miejsce rozwiązywania zagadki - Pomieszczenie kontrolne (Control Room)
- Zhakowanie 3 terminali
- Podłączenie B-12 do systemu
Miejsce rozwiązywania zagadki - Pomieszczenie kontrolne (Control Room)
W ostatnim etapie 12 musicie najpierw dostać się do głównego pomieszczenia kontrolnego.

Dokonuje się tego poprzez aktywowanie i podprowadzenie maszyny i wskoczenie na nią celem wykonania jednoczesnej akcji z B-12.
W pomieszczeniu kontrolnym musicie zbadać główny komputer i przebiegać po klawiaturach okolicznych stanowisk żeby je załączyć.

Docelowo dowiecie się o blokadzie dostępu do systemu (System is Locked), która trzeba będzie znieść polegając na hakowaniu.
Zhakowanie 3 terminali

W pomieszczeniu są 3 terminale i możecie docierać do nich w dowolnej kolejności. Rozpoznacie je po tym, że na ekranach wyświetlane są kłódki.

W pobliżu każdego terminala musicie znaleźć panel. Trzeba wejść z nim w interakcję, a następnie przystąpić do drapania żeby uszkodzić kable.

Udana akcja umożliwi B-12 wykonanie hakowania, przy czym musicie mu wydać polecenie zwracając się w stronę niebieskiego ekranu.
Podłączenie B-12 do systemu

Po 3 udanych hakowaniach B-12 przestanie działać. Podnieście B-12 i przenieście go do stanowiska, które wcześniej mówiło o blokadzie. Położenie drona w prostokątnym polu pozwoli Wam awansować do finału.
0
- Stray - poradnik do gry
- Stray: Poradnik do gry
- Stray: Rozwiązania zagadek
- Stray: Kody i kombinacje do zamków - lista wszystkich
- Stray: Zagadka z ciałem do ściągnięcia B-12 - Mieszkanie (The Flat)
- Stray: Zagadka z kodem do zamkniętych drzwi - Mieszkanie (The Flat)
- Stray: Zagadka z pralnią Super Spirit Laundry - Slumsy (The Slums)
- Stray: Zagadka z sejfem i notatką z kodem binarnym - Slumsy (The Slums)
- Stray: Zagadka z tajnym pokojem w mieszkaniu Seamusa - Slumsy (The Slums)
- Stray: Zagadka z sejfem w sklepie - Śródmiasto (Midtown)
- Stray: Zagadka z baterią w fabryce - Śródmiasto (Midtown)
- Stray: Zagadka z 4 śladami w mieszkaniu Clementine - Śródmiasto (Midtown)
- Stray: Zagadka blokady dostępu do systemu - Pomieszczenie kontrolne (Control Room)
- Stray: Rozwiązania zagadek
- Stray: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
mohenjodaro Legend
Jest jak coś czwarta puszka energetyka w Slumsach (nad robotem, który ogląda telewizje). Trochę się za nią naganialem, ale jest ;)
Stranger. Senator
Dzięki za info, faktycznie trudno dostrzec to miejsce. Zaktualizujemy poradniczek. :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
