Stray: Wszystkie rozdziały - lista
W Stray do zaliczenia jest w sumie 12 rozdziałów. Na tej stronie poradnika znajdziecie zestawienie wszystkich etapów z naszej solucji.
Aktualizacja:
Zaliczenie gry Stray wiąże się z koniecznością ukończenia 12 rozdziałów o różnej długości. Na tej stronie poradnika znajdziecie listę wszystkich etapów. Opisy przejścia poszczególnych rozdziałów są na kolejnych stronach naszej solucji.
Wszystkie rozdziały gry
- Za murem (Behind the Wall) - To pierwszy etap, w którym odbędziecie wspólną podróż z innymi kotami i poznacie podstawy wspinaczki.
- Martwe Miasto (Dead City) - To drugi etap, w którym oprócz przeprawy przez tytułowe miasto trzeba po raz pierwszy uciekać przed zurkami (Zurks).
- Mieszkanie (The Flat) - To trzeci etap wymuszające zaliczenie większych zagadek z uruchomienia drona B-12 i wydostania się z budynku.
- Slumsy (The Slums) - To czwarty etap, w którym możecie z dużą swobodą badać tytułowe slumsy i spotykać się z przyjaznymi robotami.
- Dachy (Rooftops) - To piąty etap, w którym trzeba wspinać się po dachach, unikać zurków i dotrzeć do wieży radiowej.
- Slumsy część 2 (The Slums Part 2) - Powrót do slumsów w etapie 6 zakłada spotkania z innymi robotami, m.in. Seamusem. Są tu też nowe zagadki.
- Ślepy zaułek (Dead End) - To siódmy etap, w którym trzeba odbyć podróż w drodze do kanałów, unikając przy tym zurków.
- Kanały (The Sewers) - To ósmy etap, w którym czeka Was niebezpieczna przeprawa przez kanały okupowane przez potwory.
- Mrowiska (Antvillage) - To dziewiąty etap, w którym odwiedza się wioskę zamieszkiwaną przez przyjazne maszyny.
- Śródmiasto (Midtown) - To największy dziesiąty etap z rozległą częścią miejską, a także fabryką, w której trzeba dużo skradać się.
- Areszt (Jail) - To jedenasty etap, w którym ponownie musicie się skradać i dotrzeć z towarzyszami do wyjścia z tytułowego więzienia.
- Pomieszczenie kontrolne (Control Room) - To finałowy dwunasty etap, którego zaliczenie doprowadzi do wyświetlenia zakończenia gry.
- Zakończenie - Przygotowaliśmy opis jedynego dostepnego zakończenia, z którego dowiecie się o dalszych losach kota i drona B-12 (uwaga na duże spojlery!).
0
- Stray - poradnik do gry
- Stray: Poradnik do gry
- Stray: Opis przejścia
- Stray: Wszystkie rozdziały - lista
- Stray: Za murem (Inside the Wall), rozdział 1 - solucja, opis przejścia
- Stray: Martwe Miasto (Dead City), rozdział 2 - solucja, opis przejścia
- Stray: Mieszkanie (The Flat), rozdział 3 - solucja, opis przejścia
- Stray: Slumsy (The Slums), rozdział 4 - solucja, opis przejścia
- Stray: Dachy (Rooftops), rozdział 5 - solucja, opis przejścia
- Stray: Slumsy - część 2 (The Slums - Part 2), rozdział 6 - solucja, opis przejścia
- Stray: Ślepy zaułek (Dead End), rozdział 7- solucja, opis przejścia
- Stray: Kanały (The Sewers), rozdziału 8 - solucja, opis przejścia
- Stray: Mrowiska (Antvillage), rozdział 9 - solucja, opis przejścia
- Stray: Śródmiasto (Midtown), rozdział 10 - solucja, opis przejścia
- Stray: Areszt (Jail), rozdział 11- solucja, opis przejścia
- Stray: Pomieszczenie kontrolne (Control Room), rozdział 12 - solucja, opis przejścia, zakończenie
- Stray: Zakończenie gry - solucja, opis finału
- Stray: Opis przejścia
- Stray: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
mohenjodaro Legend
Jest jak coś czwarta puszka energetyka w Slumsach (nad robotem, który ogląda telewizje). Trochę się za nią naganialem, ale jest ;)
Stranger. Senator
Dzięki za info, faktycznie trudno dostrzec to miejsce. Zaktualizujemy poradniczek. :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
