Stray: Za murem (Inside the Wall), rozdział 1 - solucja, opis przejścia
Za murem (Inside the Wall) to tytuł etapu 1 gry Stray. Solucja z naszego poradnika wyjaśnia m.in. jak omijać przeszkody w trakcie podróży z innymi kotami i jak zachować się po upadku z dużej wysokości.
Aktualizacja:
Pierwszy rozdział gry Stray to Za murem (Inside the Wall). W opisie przejścia w naszym poradniku znajdziecie informacje na temat tego jak wspólnie podróżować z innymi kotami oraz czy trzeba wyleczyć sterowanego kota po upadku z dużej wysokości.
Prolog - podróż z grupą kotów

Grę rozpoczynajcie podróżując razem z kilkoma innymi kotami. Możliwe są opcjonalne akcje, np. wspólna zabawa czy położenie się do snu. Są one oznaczane ikonami przycisku interakcji. Możecie też podrapać po drodze drzewo (z drapaniem obiektów w świecie gry powiązane jest trofeum Terytorium).
W ramach zaliczania prologu poznacie podstawy sterowania. Możecie wskakiwać lub zeskakiwać na inne obiekty i półki. Jest to możliwe tylko w tych miejscach, w których pojawi się ikona skoku.
Jeśli całkowicie wyłączyliście w opcjach hud, to musicie próbować "na ślepo" wykonywanie czynności. Gra powinna Wam pozwolić na wykonanie skoku jeśli jesteście wystarczająco blisko miejsca lądowania.

Ścieżka w pewnym momencie rozgałęzi się - możecie podróżować lewą (wyższą) lub prawą (niższą). Nie ma to znaczenia. W obu przypadkach będziecie mogli kontynuować poznawane podstaw poruszania się.
Kawałek dalej trzeba przecisnąć się przez szczelinę (wystarczy do niej podejść). W lokacji z wiszącymi belkami zacznijcie do nich doskakiwać.
Upadek

Wasz kot zaliczy upadek z dużej wysokości, któremu nie można było zapobiec. Wylądujecie w kanałach i od tej pory musicie podróżować przez świat gry bez towarzystwa innych kotów.
Nie musicie wykonywać żadnych czynności związanych z wyleczeniem kota. Będzie on początkowo utykał na łapkę i wolniej chodził, ale po pewnym czasie powróci do pełni sił. Idźcie liniową ścieżką przez kanały. Przejdźcie pomiędzy szerokimi kratami - awansujecie do etapu 2.
0
- Stray - poradnik do gry
- Stray: Poradnik do gry
- Stray: Opis przejścia
- Stray: Wszystkie rozdziały - lista
- Stray: Za murem (Inside the Wall), rozdział 1 - solucja, opis przejścia
- Stray: Martwe Miasto (Dead City), rozdział 2 - solucja, opis przejścia
- Stray: Mieszkanie (The Flat), rozdział 3 - solucja, opis przejścia
- Stray: Slumsy (The Slums), rozdział 4 - solucja, opis przejścia
- Stray: Dachy (Rooftops), rozdział 5 - solucja, opis przejścia
- Stray: Slumsy - część 2 (The Slums - Part 2), rozdział 6 - solucja, opis przejścia
- Stray: Ślepy zaułek (Dead End), rozdział 7- solucja, opis przejścia
- Stray: Kanały (The Sewers), rozdziału 8 - solucja, opis przejścia
- Stray: Mrowiska (Antvillage), rozdział 9 - solucja, opis przejścia
- Stray: Śródmiasto (Midtown), rozdział 10 - solucja, opis przejścia
- Stray: Areszt (Jail), rozdział 11- solucja, opis przejścia
- Stray: Pomieszczenie kontrolne (Control Room), rozdział 12 - solucja, opis przejścia, zakończenie
- Stray: Zakończenie gry - solucja, opis finału
- Stray: Opis przejścia
- Stray: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
mohenjodaro Legend
Jest jak coś czwarta puszka energetyka w Slumsach (nad robotem, który ogląda telewizje). Trochę się za nią naganialem, ale jest ;)
Stranger. Senator
Dzięki za info, faktycznie trudno dostrzec to miejsce. Zaktualizujemy poradniczek. :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
