Stray: Zagadka z baterią w fabryce - Śródmiasto (Midtown)
W trakcie eksploracji fabryki w lokacji Śródmiasto (Midtown) w grze Stray musicie zdobyć baterię. Nasz poradnik opisuje zagadkę z zaporą laserową i 3 płytami naciskowymi, które powiązane są z rozwiązaniem zagadki.
Aktualizacja:
W etapie 10 gry Stray zatytułowanym Śródmiasto (Midtown) musicie zająć się zbadaniem fabryki i zlokalizowaniem baterii (Battery). W naszym poradniku znajdziecie omówienie zagadki z fabryki - dowiecie się jak ominąć zaporę laserową, jak jednocześnie aktywować 3 przyciski i jak zbliżyć się do baterii żeby ją zabrać.
- Miejsce rozwiązywania zagadki - fabryka, poziom Śródmiasto (Midtown)
- Ominięcie zapory laserowej
- Aktywowanie 3 przycisków - płyt naciskowych
Miejsce rozwiązywania zagadki - fabryka, poziom Śródmiasto (Midtown)
Rozdział Śródmiasto jest jednym z najdłuższych i musicie awansować do jego dalszej części, a konkretnie przejść przez pierwszą część fabryki unikając wykrycia przez Wartowników (Sentinels).

Docelowo dotrzecie do pokazanej na obrazku zapory laserowej. W miejscu tym nie trzeba już się skradać.
Ominięcie zapory laserowej

Ominięcie laserów jest proste - wejdźcie do beczki i przetaczajcie się w bok. Beczka mijająca lasery nie zostanie zatrzymana i nie doprowadzicie do wszczęcia alarmu.
Aktywowanie 3 przycisków - płyt naciskowych

Bateria jest składowana w centralnej części pomieszczenia i nie możecie jej od razu zabrać. Wymagane jest jednoczesne aktywowanie 3 płyt naciskowych. Przyciski znajdują się wokół kapsuły.
W okolicy możecie uruchomić robota w kształcie skrzyni. Zacznie on automatycznie podążać za kotem.

Z robotem musicie dotrzeć do odgrodzonego bocznego składziku. Nakażcie maszynie zatrzymać się (tzn. chwilowo wyłączcie ją), wskoczcie na nią i przeskoczcie przez płot.

W składziku pociągnijcie za dźwignię i uruchomcie drugiego robota-skrzynię. Wyprowadźcie go ze składziku.

Musicie teraz ustawić 2 roboty na bocznych przyciskach - pokazuje to dołączony obrazek.

Pozostał jeszcze jeden przycisk, przy czym on też musi zostać naciśnięty "na stałe". Wejdźcie ponownie do beczki i przetoczcie ją do ostatniej płyty naciskowej.

Dopiero teraz możecie podejść do centralnej konstrukcji i zabrać baterię (Battery). Nie schowa się ona w kapsule, bo wszystkie 3 przyciski są wciśnięte. Zaliczycie tym samym zagadkę.
0
- Stray - poradnik do gry
- Stray: Poradnik do gry
- Stray: Rozwiązania zagadek
- Stray: Kody i kombinacje do zamków - lista wszystkich
- Stray: Zagadka z ciałem do ściągnięcia B-12 - Mieszkanie (The Flat)
- Stray: Zagadka z kodem do zamkniętych drzwi - Mieszkanie (The Flat)
- Stray: Zagadka z pralnią Super Spirit Laundry - Slumsy (The Slums)
- Stray: Zagadka z sejfem i notatką z kodem binarnym - Slumsy (The Slums)
- Stray: Zagadka z tajnym pokojem w mieszkaniu Seamusa - Slumsy (The Slums)
- Stray: Zagadka z sejfem w sklepie - Śródmiasto (Midtown)
- Stray: Zagadka z baterią w fabryce - Śródmiasto (Midtown)
- Stray: Zagadka z 4 śladami w mieszkaniu Clementine - Śródmiasto (Midtown)
- Stray: Zagadka blokady dostępu do systemu - Pomieszczenie kontrolne (Control Room)
- Stray: Rozwiązania zagadek
- Stray: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
mohenjodaro Legend
Jest jak coś czwarta puszka energetyka w Slumsach (nad robotem, który ogląda telewizje). Trochę się za nią naganialem, ale jest ;)
Stranger. Senator
Dzięki za info, faktycznie trudno dostrzec to miejsce. Zaktualizujemy poradniczek. :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
