Stray: Mrowiska (Antvillage), rozdział 9 - solucja, opis przejścia
Mrowiska (Antvillage) to rozdział 9 gry Stray. Solucja z naszego poradnika opisuje pobyt w wiosce maszyn – spotkanie się z robotem Zbaltazarem i wyruszenie w podróż do Śródmiasta (Midtown).
Aktualizacja:
Etap 9 gry Stray jest zatytułowany Mrowiska (Antvillage) i zakłada odwiedzenie wioski pokojowo nastawionych maszyn. Opis przejścia z naszego poradnika informuje gdzie przebywa Zbaltazar, jak odblokować pełne interakcje z dronem B-12 oraz jak poprawnie opuścić wioskę maszyn w drodze do Śródmiasta (Midtown).
Eksploracja wioski i spotkanie się ze Zbaltazarem

Do wioski maszyn dotrzecie tuż po wydostaniu się z kanałów badanych w rozdziale 8. Przy wejściu do wioski powita Was Baladin, od którego dowiecie się o Zbaltazarze. W wiosce maszyn nie ma żadnych zagrożeń.
Przejdźcie po moście zwodzonym. Załączy się rozmowa z B-12 i tymczasowo zablokowane zostaną interakcje z dronem oraz inwentarz. Stan ten nie potrwa długo.
Jeśli chcecie zbadać wioskę, to zaczekajcie aż B-12 zacznie ponownie w pełni działać. W przeciwnym razie nie będziecie mogli komunikować się z robotami z wioski (brak tłumaczenia dialogów).

Musicie kierować się ku wyższym poziomom wioski. Początkowo możecie w tym celu korzystać z drabin, ale przy ostatnim musicie pomóc sobie skakaniem po obiektach znajdujących się przy ścianie, na lewo od drabiny.
Dotrzecie do Zbaltazara i porozmawiacie z nim. Dowiecie się o miejscu pobytu Clementine i otrzymacie zdjęcie Clementine (Clementine's Picture) z adresem. B-12 ponownie zacznie w pełni funkcjonować.
Dotarcie do Śródmiasta

Musicie kontynuować wspinaczkę w wiosce maszyn. Znajdziecie kolejną pionową drabinę, ale możecie pomagać sobie skakaniem po małych rurach z żółtymi paskami. Jeszcze dalej natraficie na skrzynki, do których można doskakiwać.

Na sam koniec przejdźcie po większych rurach. Prowadzą one na stację metra i to tam rozpoczniecie etap 10.
0
- Stray - poradnik do gry
- Stray: Poradnik do gry
- Stray: Opis przejścia
- Stray: Wszystkie rozdziały - lista
- Stray: Za murem (Inside the Wall), rozdział 1 - solucja, opis przejścia
- Stray: Martwe Miasto (Dead City), rozdział 2 - solucja, opis przejścia
- Stray: Mieszkanie (The Flat), rozdział 3 - solucja, opis przejścia
- Stray: Slumsy (The Slums), rozdział 4 - solucja, opis przejścia
- Stray: Dachy (Rooftops), rozdział 5 - solucja, opis przejścia
- Stray: Slumsy - część 2 (The Slums - Part 2), rozdział 6 - solucja, opis przejścia
- Stray: Ślepy zaułek (Dead End), rozdział 7- solucja, opis przejścia
- Stray: Kanały (The Sewers), rozdziału 8 - solucja, opis przejścia
- Stray: Mrowiska (Antvillage), rozdział 9 - solucja, opis przejścia
- Stray: Śródmiasto (Midtown), rozdział 10 - solucja, opis przejścia
- Stray: Areszt (Jail), rozdział 11- solucja, opis przejścia
- Stray: Pomieszczenie kontrolne (Control Room), rozdział 12 - solucja, opis przejścia, zakończenie
- Stray: Zakończenie gry - solucja, opis finału
- Stray: Opis przejścia
- Stray: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
mohenjodaro Legend
Jest jak coś czwarta puszka energetyka w Slumsach (nad robotem, który ogląda telewizje). Trochę się za nią naganialem, ale jest ;)
Stranger. Senator
Dzięki za info, faktycznie trudno dostrzec to miejsce. Zaktualizujemy poradniczek. :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
