Deus Ex Invisible War: South Medina #4

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

South Medina (Cairo, Egypt)

Uwaga - South Medina #4 | Cairo | Deus Ex Invisible War - Deus Ex: Invisible War - poradnik do gry

Uwaga! Jako że Kair odwiedzamy po raz drugi nie ma chyba sensu ponownie opisywać położenia wszystkich skrzynek czy szafek. Miejsca te powinieneś mieć jeszcze w pamięci. O ewentualnych nowych przedmiotach będę oczywiście wspominał. W miarę możliwości staraj się magazynować najcenniejsze rzeczy (w szczególności amunicję) tak żeby nie zabrakło Ci ich już po opuszczeniu Kairu. Zapisz stan gry. Otrzymasz dwa wzajemnie wykluczające się cele. Masz do wyboru: spróbować uratować Paula Dentona lub go zabić. Zbadaj okolicę i zejdź na dół.

>>NOWY QUEST (PODSTAWOWY): Revive Paul Denton (Wskrześ Paula Dentona)

>>NOWY QUEST (PODSTAWOWY): Kill Paul Denton (Zabij Paula Dentona)

Jeśli chcesz możesz porozmawiać z Sid Blackiem - South Medina #4 | Cairo | Deus Ex Invisible War - Deus Ex: Invisible War - poradnik do gry

Jeśli chcesz możesz porozmawiać z Sid Blackiem. Podejdź do właściciela Queequeg's. Dobrze jest mu wyjawić sekret poznany w Niemczech. Otrzymasz kod do sejfu Pequod's. Podejdź też do żołnierza Illuminati. Uwaga! NIE RADZIŁBYM wybierać drugiej kwestii dialogowej ponieważ wywoła to tylko niepotrzebną walkę. Nawet jeśli planujesz uratować Paula to zostaw tę myśl dla siebie. Ruszaj w stronę Greenhouse.

>>NOWY QUEST (DODATKOWY): Coffee Wars: Loot Safe (Włam się do sejfu Pequod's w Arcology)

Niedaleko miejsca, w którym wcześniej spotkałeś bandytów znajduje się wejście do szybu wentylacyjnego - South Medina #4 | Cairo | Deus Ex Invisible War - Deus Ex: Invisible War - poradnik do gry

Niedaleko miejsca, w którym wcześniej spotkałeś bandytów znajduje się wejście do szybu wentylacyjnego. Po dotarciu na górę przejdź po rurze. Znajdziesz się w nowym budynku. Zapisz stan gry! Przygotuj snajperkę ponieważ znajdują się tu dwa zielone Greasele. Stojąc jeszcze w szybie ostrożnie wychyl się i zabij je. Znajdziesz tu dwa Ammo Clipy (akurat na pokrycie wykorzystanej przed chwilą amunicji), Multitoola oraz Soy.

Możesz już wracać - South Medina #4 | Cairo | Deus Ex Invisible War - Deus Ex: Invisible War - poradnik do gry

Możesz już wracać. Po drodze miniesz dobrze znaną bramę (Arcology Checkpoint Gate). Jeśli chcesz możesz się włamać. Czekają Cię tam ciężkie walki z gostkami w Power Amorach. Łupy są natomiast znikome. Co więcej, Twoim oczom ukaże się niezbyt miły widoczek (screen). Osobiście radziłbym więc pominąć to miejsce i od razu udać się do North Medina. Po drodze możesz wysłuchać wiadomości od JC Dentona.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2004-04-01
14:47

Vejt Senator

Vejt

nie lubię takich poradników prowadzą gracza za rękę przez całą grę

Komentarz: Vejt
2004-04-01
16:34

zanonimizowany76076 Generał

Może faktycznie po prostu mi nie przypadł do gustu. Jest faktycznie dokładny i na pewno pomocny, jednak wolałbym nieco więcej głębi.

Ciągle mam przed oczami poradnik Soulcatchera do KotOR :). Może niepotrzebnie, bo jest on doskonałością w swojej klasie i niedoścignionym wzorem, ale właśnie w takiej formie widziałbym solucję do DX2.

Z góry zaznaczam, że nie mówię, że DX2 ma równie głęboką fabułę, co KotOR (bo by mnie wszyscy wyśmiali ;-)), ale Soulcatcher bardzo zręcznie "prześlizguje się" po treści gry, tworząc świetnie klimat i jednocześnie nie zdradzając zbyt wiele.

Może na początku trochę niefortunnie napisałem swoją wypowiedź i zabrzmiała zbyt krytycznie. Treść jest jak najbardziej na poziomie - nie odpowiada mi tylko forma: zarówno wizualnie, jak i w kwestii ujęcia fabuły.

Komentarz: zanonimizowany76076
2004-04-02
11:31

zanonimizowany36450 Konsul

😊

SamFisher --> No nie... jak ja maly wspolpracownik moge porownywac sie z WIELKIM Soulem ;-))) ? A tak na serio, dzieki za opinie. Na pewno wezme to wszystko (no, moze poza sprawami zwiazanymi z fabula :-)) pod uwage przy okazji pisania kolejnych solucji.

Komentarz: zanonimizowany36450
2005-08-10
19:21

Lechiander Legend

Lechiander

Mam problem. Może ktoś pomoże...

Lokacja Hell's Kitchen... któryś tam raz z kolei. Liczę, że zajarzycie po opisie problemu, kiedy w niej jestem

Otóż mam przynieść gościowi o nazwisku Stanton Dowd trochę Ambrozji. I za cholerę jej zdobyć nigdzie nie mogę. Koleś stoi w wypalonym budynku, tym samym przez który można było się dostać we wcześniejszej lokacji do bazy terrorystów z generatorem. Zaraz po rozmowie z nim atakuje go bandzior (thug), a chwilę potem zjawia się kilku gliniarzy.
Jest to quest poboczny, drugorzędny.
W tej samej lokacji jest przemytnik, od którego mamy zdobyć materiały wybuchowe, też second goal. Niestety, mi chce on je sprzedać, więc ten wuest sobie już odpuściłem, nie mam kasiory. Piszę tylko tak, gwoli przypomnienia. Chdzo mi o tę cholerną Ambrozję!

Komentarz: Lechiander
2005-08-10
19:50

Piotrek Generał

O ile pamiętam, to ambrozję dla niego zdobywamy dopiero po wykonaniu następnej misji (w porcie). Później powinna byc okazja, aby mu ją oddać.

Komentarz: Piotrek

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl