Deus Ex Invisible War: Arcology Levels 107-108 #1
Aktualizacja:
Arcology Levels 107-108 (Cairo, Egypt)
![]() | Idź prosto a następnie w prawo. Podejdź do puszki pod napięciem. Znajdziesz tu Datacube z mapą Arcology (warto często na nią zerkać!) oraz 25 kredytów. Zapisz stan gry. Zauważ, że obok znajduje się wnęka, przez którą można przeskoczyć. Nie przejmuj się wyładowaniami, bardzo łatwo można je ominąć. Trzeba tylko skoczyć w dobrym momencie. Znajdziesz tu Ammo Clipa, Medkita i Energy Cella. |
![]() | Wracaj do głównego korytarza i idź dalej. Po chwili powinieneś zauważyć dwóch strażników pilnujących dostępu do Nanoformer Programming. Możesz ich zabić już teraz gdyż w przyszłości będziesz musiał się tam dostać. Polecam snajperkę. Przy okazji otwórz pilnowane przez nich drzwi i pozbieraj pozostawione przedmioty. Wróć się kawałek i wybierz niezbadaną odnogę. Idź cały czas do góry. Przejdź przez otwarte drzwi. |
![]() | Idź w prawo. Podejdź do dwóch wartowników pracujących dla Templariuszy. Jeśli chcesz możesz z nimi porozmawiać a nawet wybrać jedną z trzech kwestii, ale nie będzie to miało większego wpływu na fabułę. |
![]() | Idź w prawo i po schodach na górę. Wysłuchaj wiadomości o tutejszej szkole i skieruj się do szybu wentylacyjnego. Po drodze będziesz musiał zdezaktywować zaporę laserową. Znajdziesz się w nieco większym pomieszczeniu. Wybierz przeciwległy szyb. |
![]() | Idź do samego końca. Uwaga! Nie podnoś znajdującej się tu kratki! Zamiast tego podsłuchaj rozmowy pomiędzy strażnikami, których przed chwilą poznałeś. Dowiesz się o planowanym ataku na Omar Traderów. Informację tę wykorzystasz w przyszłości. Wracaj do głównego hallu (tą samą drogą). |
![]() | Kontynuuj eksplorację tego piętra. Dojdziesz w końcu do kawiarenki Pequod's. Porozmawiaj z właścicielem. Poprosi Cię o identyczne zlecenie, w przeciwieństwie do Queequeg's zaoferuje jednak o wiele cenniejszą nagrodę - biokanister. |
>>NOWY QUEST (DODATKOWY): Coffee Wars: Bribe NG's Manager (Przekup menadżera NG Resonance do związania się z Pequod's)
![]() | Porozglądaj się trochę po okolicy. Znajdziesz kolejną ciekawą książkę - Your Friend Coffee. Podejdź do NG Resonance. W trakcie rozmowy dowiesz się, iż władze są zainteresowane korupcją szerzącą się w szeregach przywódców Arcology. Jeśli uda Ci się znaleźć jakieś dowody to będziesz je mógł przekazać. |
>>NOWY QUEST (DODATKOWY): NG Resonance: Find Information (Zdobądź dowody dla NG Resonance)
![]() | Skieruj się do platformy prowadzącej na poziom 108. Przy okazji możesz też zapisać stan gry. Idź na samą górę. Po drodze miniesz windę prowadzącą do Order Mosque. Zapamiętaj to miejsce gdyż wkrótce tu wrócimy. Niestety, do wielu miejsc nie możesz jeszcze wejść. Tak też będzie z apartamentami (Corporate Suites). Poczekaj aż strażnik sobie pójdzie i włam się do ukazanego na screenie bankomatu. |
![]() | Jeśli chcesz możesz iść do Guard Station. Nie włamuj się nigdzie ani nie zabijaj SSC Chiefa, bo wkrótce będziesz go potrzebował. Jeśli chcesz możesz tu wrócić w przyszłości albo spróbować dostać się do środka szybem wentylacyjnym. Po drugiej stronie laserów znajdziesz nielegalny biokanister. Zabierz dwa Soy. Skieruj się do ukazanej na screenie windy, która dowiezie Cię do Arcology Air Terminal. |
- Deus Ex: Invisible War - poradnik do gry
- Deus Ex: Invisible War: Poradnik do gry
- Deus Ex Invisible War: Cairo
- Deus Ex Invisible War: South Medina #1
- Deus Ex Invisible War: Arcology Levels 107-108 #1
- Deus Ex Invisible War: Arcology Air Terminal #1
- Deus Ex Invisible War: Arcology Levels 107-108 #2
- Deus Ex Invisible War: Order Mosque #1
- Deus Ex Invisible War: North Medina #1
- Deus Ex Invisible War: South Medina #2
- Deus Ex Invisible War: Arcology Tarsus Academy
- Deus Ex Invisible War: Arcology Tarsus Academy cd.
- Deus Ex Invisible War: ApostleCorp Facility
- Deus Ex Invisible War: ApostleCorp Laboratory Suite
- Deus Ex Invisible War: Arcology Air Terminal #2
- Deus Ex Invisible War: Arcology Levels 107-108 #3
- Deus Ex Invisible War: South Medina #3
- Deus Ex Invisible War: Nassif Greenhouse
- Deus Ex Invisible War: Pozostałe questy
- Deus Ex Invisible War: Cairo
- Deus Ex: Invisible War: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
O ile pamiętam, to ambrozję dla niego zdobywamy dopiero po wykonaniu następnej misji (w porcie). Później powinna byc okazja, aby mu ją oddać.
Mam problem. Może ktoś pomoże...
Lokacja Hell's Kitchen... któryś tam raz z kolei. Liczę, że zajarzycie po opisie problemu, kiedy w niej jestem
Otóż mam przynieść gościowi o nazwisku Stanton Dowd trochę Ambrozji. I za cholerę jej zdobyć nigdzie nie mogę. Koleś stoi w wypalonym budynku, tym samym przez który można było się dostać we wcześniejszej lokacji do bazy terrorystów z generatorem. Zaraz po rozmowie z nim atakuje go bandzior (thug), a chwilę potem zjawia się kilku gliniarzy.
Jest to quest poboczny, drugorzędny.
W tej samej lokacji jest przemytnik, od którego mamy zdobyć materiały wybuchowe, też second goal. Niestety, mi chce on je sprzedać, więc ten wuest sobie już odpuściłem, nie mam kasiory. Piszę tylko tak, gwoli przypomnienia. Chdzo mi o tę cholerną Ambrozję!
SamFisher --> No nie... jak ja maly wspolpracownik moge porownywac sie z WIELKIM Soulem ;-))) ? A tak na serio, dzieki za opinie. Na pewno wezme to wszystko (no, moze poza sprawami zwiazanymi z fabula :-)) pod uwage przy okazji pisania kolejnych solucji.
Może faktycznie po prostu mi nie przypadł do gustu. Jest faktycznie dokładny i na pewno pomocny, jednak wolałbym nieco więcej głębi.
Ciągle mam przed oczami poradnik Soulcatchera do KotOR :). Może niepotrzebnie, bo jest on doskonałością w swojej klasie i niedoścignionym wzorem, ale właśnie w takiej formie widziałbym solucję do DX2.
Z góry zaznaczam, że nie mówię, że DX2 ma równie głęboką fabułę, co KotOR (bo by mnie wszyscy wyśmiali ;-)), ale Soulcatcher bardzo zręcznie "prześlizguje się" po treści gry, tworząc świetnie klimat i jednocześnie nie zdradzając zbyt wiele.
Może na początku trochę niefortunnie napisałem swoją wypowiedź i zabrzmiała zbyt krytycznie. Treść jest jak najbardziej na poziomie - nie odpowiada mi tylko forma: zarówno wizualnie, jak i w kwestii ujęcia fabuły.
Sam Fisher -->
"Hmm... mam wrażenie, że wszyscy przyjęli tu takie założenie, jak na forum Eidosu: DX2 jest gorszy i pusty, bo nie jest lepszą częścią pierwszą. Chciałbym zauważyć, że i w 'jedynce' bardzo łatwo można było wszystkich porozwalać i też było to łatwiejsze, niż negocjowanie, czy przekradanie. Dobrze, ale nie polemizuję tu z recenzją.. "
Po czesci masz racje, byc moze to wina samych graczy, ktorzy za duzo sobie po kontynuacji obiecywali. Zreszta ja sam sie do nich zaliczalem. Na pewno nie czekalem na cos takiego. Masz racje, ze w jedynce mozna bylo przechodzic wszystko na sile, w dwojce jednak momentami troche z takimi momentami przegieto. W kazdym razie tam gdzie mozna bylo negocjowac/skradac sie/szukac bezpieczniejszych wejsc staralem sie to opisac.
"Absolutnie nie chodzi mi o prowadzenie gracza za rączkę. Wręcz przeciwnie - brakuje mi w nim jakiegoś 'deusexowego' klimatu. Dla mnie jest powierzchowny i stoi za bardzo 'na zewnątrz' gry. Taka rzemieślnicza solucja. Pójdź tam, weź to, wróć piętro wyżej."
OK, to jest Twoja opinia. W moim przekonaniu napisanie "klimatycznego" poradnika bez wglebiania sie w fabule (a tego jak juz wiesz staralem sie unikac) jest niewykonalne.
"Zresztą - może poradnik do danej gry powinien pisać ktoś, komu się ona podoba? Tylko taka osoba ma dość motywacji, żeby pisać z sercem."
Po pierwsze, nie powiedzialem, ze "Deus Ex 2" mi sie nie podoba. Chodzi o to, ze czekalem na cos znacznie lepszego. Pomimo tych wszystkich narzekan gre po raz pierwszy (jeszcze przed pisaniem solucji) ukonczylem dla wlasnej przyjemnosci a nie pod przymusem napisania solucji. Po drugie, gdyby poradniki byly pisane przez osoby, ktore uwielbiaja dany tytul to obawiam sie, ze moglyby byc skierowane w strone hardcore'owych graczy (nawet niechcacy) a Ci nie potrzebuja przeciez solucji. Byc moze sie myle, ale IMHO po poradniki siegaja przede wszystkim mniej doswiadczeni gracze a im taki opis w zupelnosci wystarczy. Od wyszukiwania przeszmuglowanych "smaczkow" sa fanowskie strony i fora dyskusyjne... To ma byc solucja/walkthrough, czyli opis przejscia gry :-)
Hmm... mam wrażenie, że wszyscy przyjęli tu takie założenie, jak na forum Eidosu: DX2 jest gorszy i pusty, bo nie jest lepszą częścią pierwszą.
Chciałbym zauważyć, że i w 'jedynce' bardzo łatwo można było wszystkich porozwalać i też było to łatwiejsze, niż negocjowanie, czy przekradanie.
Dobrze, ale nie polemizuję tu z recenzją..
Absolutnie nie chodzi mi o prowadzenie gracza za rączkę. Wręcz przeciwnie - brakuje mi w nim jakiegoś 'deusexowego' klimatu. Dla mnie jest powierzchowny i stoi za bardzo 'na zewnątrz' gry. Taka rzemieślnicza solucja. Pójdź tam, weź to, wróć piętro wyżej.
Skoro ktoś sięga do poradnika, można założyć, że spoilerów się nie boi. Zresztą - je też można ograniczyć. Oczywiście de gustibus..., ale ja widziałbym w tym konkretnym poradniku dużo więcej elementów typu: "teraz masz to, o co chodziło tym i tamtym, jeśli dasz to tym, dostaniesz to, jeśli tamtym - tamto". Nie trzeba przy tym wyjaśniać konsekwencji posunięć aż do końca gry, ale fragmenty 'masz do wyboru a lub b, polecam b' niepotrzebnie spłycają odbiór gry.
Zresztą - może poradnik do danej gry powinien pisać ktoś, komu się ona podoba? Tylko taka osoba ma dość motywacji, żeby pisać z sercem.
SamFisher --> No tak, Twoja ksywka zdradza wszystko :-) Liczyles zapewnie na poradnik w stylu Splinter Cella czy Thiefa, pomyliles chyba jednak tytuly. TAK, Deus Ex 2 to w glownej mierze prosta rozwalanka, ktora IMHO od pierwszej czesci dzieli przepasc jakosciowa. Pomimo tego poradnik staralem sie pisac w taki sposob, aby nie skupial sie na samej rozwalce. To nie moja wina, ze subquestow czy nawet zwyklych gadek jest malo a wrogow o wiele prosciej eliminuje sie snajperka czy dobrymi bombkami a nie sprytem. Natomiast co do tlumaczen, jako ze gra nie bedzie sprzedawana w wersji pl a wiele osob ma problemy z j. angielskim staralem sie, aby byly one (w miare mozliwosci ofkoz) wiernie oddane. Faktycznie, czasami wychodzily niezle krzaczki, ale przynajmniej nie ma obawy, ze ktos sie zgubi, bo nie wie z kim ma porozmawiac (i musi np. poszukac odwolania w nazwie zadania) czy co aktualnie zrobic. Numerowanie questow wzorem chociazby "Arcanum" pozbawione jest chyba sensu skoro ta gra jest co najwyzej rozbudowanym FPS-em a z prawdziwymi czy nawet diablopodobnymi cRPG-ami ma niewiele wspolnego. Poczatkowo planowalem stworzyc poradnik, ktory opieralby sie na samych questach, ale doszedlem do wniosku, ze lepiej jest skakac miedzy lokacjami i stopniowo je zbierac a nastepnie zaliczac. Natomiast jesli chodzi o sama koncowke Twojego komentarza to dodam, ze piszac poradniki ZAWSZE pomijam objasnianie fabuly. IMHO o wiele lepiej jest poznawac wszystko samemu, nawet jesli ma to oznaczac wertowanie slownika co kilka minut. Staralem sie tez ograniczac powstawanie spoilerow i w wazniejszych momentach opisywalem co nalezy zrobic a nie co dzieje sie na ekranie czy dlaczego do tego doszlo.
SamFisher ---> poradnik musi mieć naprawdę wielką moc skoro tak potrafi wyjawić istotę gry :))))
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-03-28 19:14:23]
SamFisher -------> A co ty byś chciał, żeby autor Ci książkę napisał? Tylko od niego samego zależy jaką formę przyjmie poradnik, a jeśli prowadzi przez całą grę za rączkę to forma jest sprawą drugorzędną.
...poradnik sprowadza tą wspaniałą grę do prostej rozwalanki. a to jest już niezły lol, chociaż o gusatach się nie dyskutuje :)
Beznadziejny poradnik! Pomijając już stronę wizualną, która odrzuca (aż się prosi o jakieś ikonki dla odróżnienia questów, zamiast tych szpetnych << i >>), treść też jest słaba. Polskawe teksty ('podejdź do chairmana') i skąpe wyjaśnienia odnośnie prawdziwej natury stojących przed graczem wyborów powodują, że poradnik sprowadza tą wspaniałą grę do prostej rozwalanki.
o zesz ty.... poradnik max wypasiony!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.









