Deus Ex Invisible War: North Medina #1
Aktualizacja:
North Medina (Cairo, Egypt)
![]() | Zapisz stan gry. Eksplorację okolicy zaczniemy od ulic na prawo od miejsca, w którym stoisz. Masz do wyboru Mosque oraz Medina Apartments. Na początek zbadajmy pierwsze miejsce. Długi korytarz zaprowadzi Cię do stanowiska The Order. O wiele ważniejsza jest jednak zawartość znajdującej się obok skrzyni. Uwaga! Uważaj na okolicznego strażnika! W moim przypadku nie obyło się bez masakry. Na szczęście nawet jeśli zabijesz wartownika to nic złego się nie stanie i dalej będziesz mógł zaliczać aktualne questy. W skrzyni znajdziesz Medkit oraz 100 kredytów. |
![]() | Idź do Medina Apartments. Jeśli chcesz wysłuchaj rozmowy na dole (Datacube jest bezwartościowy). Podejdź do widocznej na screenie kraty i porozmawiaj z Harvesterem. Będziesz musiał zabić szefa ochrony Arcology przebywającego w Corporate Suites. Co więcej, dostaniesz odpowiedni klucz, dzięki któremu będziesz się mógł tam dostać! |
>>NOWY QUEST (DODATKOWY): Harvest Biomods: Kill Security Chief (Zabij szefa ochrony)
![]() | Skieruj się do schodów prowadzących na pierwsze piętro a następnie do mieszkania, nad którym wisa plakietka Nassif. Porozmawiaj z Maskini Nassifem, który jest zmartwiony brakiem informacji od swojej córki. Aktualnie uczy się ona w akademii w Arcology. Nassif poprosi Cię o pomoc, da Ci też odpowiedni klucz. Po chwili otrzymasz osobne rozkazy od WTO. |
>>NOWY QUEST (DODATKOWY): Missing Students: Check on Eeva (Odszukaj Eevę)
>>NOWY QUEST (PODSTAWOWY): Dr. Nassif: Investigate Tarsus (Sprawdź Tarsus Academy)
![]() | Korzystając z okazji splądruj mieszkanie Nassifa. Oto co powinieneś znaleźć: dwa Ammo Clipy, Energy Cell oraz Can of Soda. Włam się też do zamkniętej skrzyni. Zdobędziesz Datacube (Tarsus Academy Visitor's Pass) oraz Medkit. Opuść mieszkanie Nassifa i idź na drugie piętro. Przesuń widoczne na screenie beczki. Zanim wejdziesz do szybu zapisz stan gry! |
![]() | Przygotuj sobie Mag Raila. Gdy tylko zobaczysz Spiderbota załatw go ładunkiem EMP. Na skrzyżowaniu wybierz lewą odnogę. Przygotuj snajperkę, otwórz sobie drzwi i cofnij się do szybu. Obu Templariuszy załatw strzałami w głowę. Podejdź do ich ciał i zabierz cenne przedmioty (m.in. granaty EMP). Oprócz tego znajdziesz tu Holocomm Unit (możesz wysłuchać nagranej rozmowy), Spiderbomb, cztery Can of Soda, Medkit, Ammo Clip oraz Energy Cell (trzy ostatnie przedmioty są w zamkniętej skrzyni). |
![]() | Idź na balkon. Okaże się, iż Templariusze przygotowywali zamach na Omar Tradera. Weź Datacube, oprócz tego masz tu snajperkę, Ammo Clipa oraz Can of Soda. Możesz już wracać na dół a konkretnie do bramy, z której skorzystałeś wychodząc z Order Mosque. Wybierz niezbadaną odnogę (lewą). Idź prosto. |
![]() | Jeśli chcesz możesz porozmawiać z gostkiem, który ponoć dysponuje lekiem na Plague, ale nie jest to konieczne. Idź prosto a następnie w lewo (po schodach). Spotkasz Leo Jankowskiego. W trakcie z romowy powiedz mu o przygotowywanym ataku na Omar Tradera. Gdybyś tego nie zrobił doszłoby do morderstwa, z którego nie miałbyś nic poza satysfakcją z alternatywnego zaliczenia tego zadania. Alex powie Leo o pozbyciu się zamachowców (tych na drugim piętrze). Zapisz stan gry. |
>>NOWY QUEST (DODATKOWY): Templar Raid: Check On Leo (Sprawdź jak Leo poradził sobie z atakiem Templariuszy)
![]() | Powyższy quest będzie zaliczony nieco później. Ewentualnie możesz wyjść z North Medina i ponownie do niej wrócić. Zanim pójdziesz do Omar Tradera zabierz jeszcze Multitool z balkoniku. Możesz już udać się do swojego rozmówcy. Otrzymasz od niego dwa zadania: zdobycia lekarstwa na Plague oraz specyfikacji pewnej zbroi. Obie te rzeczy znajdziesz w Hangarze 24 w Arcology Air Terminal. Gdybyś przez przypadek zabił Omar Tradera to możesz skorzystać z leżącego obok Datacube'a, który zawiera kod do hali. |
<<QUEST ZALICZONY (PODSTAWOWY): Cure For Plague: Talk To Omar (Porozmawiaj z Omar Traderem)
>>NOWY QUEST (PODSTAWOWY): Cure For Plague: Uncover Conspiracy (Poszukaj informacji o leku na Zarazę w Hangarze 24)
>>NOWY QUEST (DODATKOWY): Power Armor Spec: Enter Hangar 24 (Dostań się do hangaru 24)
![]() | Chwilowo nic nie kupuj od Omar Tradera, wrócimy tu w przyszłości gdy będziesz już miał odpowiednią zniżkę. Wracaj po schodach na dół i ruszaj w stronę niezbadanego korytarza. Dojdziesz do furtki prowadzącej do South Medina. Skorzystaj z niej. |
0
- Deus Ex: Invisible War - poradnik do gry
- Deus Ex: Invisible War: Poradnik do gry
- Deus Ex Invisible War: Cairo
- Deus Ex Invisible War: South Medina #1
- Deus Ex Invisible War: Arcology Levels 107-108 #1
- Deus Ex Invisible War: Arcology Air Terminal #1
- Deus Ex Invisible War: Arcology Levels 107-108 #2
- Deus Ex Invisible War: Order Mosque #1
- Deus Ex Invisible War: North Medina #1
- Deus Ex Invisible War: South Medina #2
- Deus Ex Invisible War: Arcology Tarsus Academy
- Deus Ex Invisible War: Arcology Tarsus Academy cd.
- Deus Ex Invisible War: ApostleCorp Facility
- Deus Ex Invisible War: ApostleCorp Laboratory Suite
- Deus Ex Invisible War: Arcology Air Terminal #2
- Deus Ex Invisible War: Arcology Levels 107-108 #3
- Deus Ex Invisible War: South Medina #3
- Deus Ex Invisible War: Nassif Greenhouse
- Deus Ex Invisible War: Pozostałe questy
- Deus Ex Invisible War: Cairo
- Deus Ex: Invisible War: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
wolfen3741 Generał
SamFisher -------> A co ty byś chciał, żeby autor Ci książkę napisał? Tylko od niego samego zależy jaką formę przyjmie poradnik, a jeśli prowadzi przez całą grę za rączkę to forma jest sprawą drugorzędną.
...poradnik sprowadza tą wspaniałą grę do prostej rozwalanki. a to jest już niezły lol, chociaż o gusatach się nie dyskutuje :)
Soulcatcher Legend
SamFisher ---> poradnik musi mieć naprawdę wielką moc skoro tak potrafi wyjawić istotę gry :))))
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-03-28 19:14:23]
zanonimizowany36450 Konsul
SamFisher --> No tak, Twoja ksywka zdradza wszystko :-) Liczyles zapewnie na poradnik w stylu Splinter Cella czy Thiefa, pomyliles chyba jednak tytuly. TAK, Deus Ex 2 to w glownej mierze prosta rozwalanka, ktora IMHO od pierwszej czesci dzieli przepasc jakosciowa. Pomimo tego poradnik staralem sie pisac w taki sposob, aby nie skupial sie na samej rozwalce. To nie moja wina, ze subquestow czy nawet zwyklych gadek jest malo a wrogow o wiele prosciej eliminuje sie snajperka czy dobrymi bombkami a nie sprytem. Natomiast co do tlumaczen, jako ze gra nie bedzie sprzedawana w wersji pl a wiele osob ma problemy z j. angielskim staralem sie, aby byly one (w miare mozliwosci ofkoz) wiernie oddane. Faktycznie, czasami wychodzily niezle krzaczki, ale przynajmniej nie ma obawy, ze ktos sie zgubi, bo nie wie z kim ma porozmawiac (i musi np. poszukac odwolania w nazwie zadania) czy co aktualnie zrobic. Numerowanie questow wzorem chociazby "Arcanum" pozbawione jest chyba sensu skoro ta gra jest co najwyzej rozbudowanym FPS-em a z prawdziwymi czy nawet diablopodobnymi cRPG-ami ma niewiele wspolnego. Poczatkowo planowalem stworzyc poradnik, ktory opieralby sie na samych questach, ale doszedlem do wniosku, ze lepiej jest skakac miedzy lokacjami i stopniowo je zbierac a nastepnie zaliczac. Natomiast jesli chodzi o sama koncowke Twojego komentarza to dodam, ze piszac poradniki ZAWSZE pomijam objasnianie fabuly. IMHO o wiele lepiej jest poznawac wszystko samemu, nawet jesli ma to oznaczac wertowanie slownika co kilka minut. Staralem sie tez ograniczac powstawanie spoilerow i w wazniejszych momentach opisywalem co nalezy zrobic a nie co dzieje sie na ekranie czy dlaczego do tego doszlo.
zanonimizowany76076 Generał
Hmm... mam wrażenie, że wszyscy przyjęli tu takie założenie, jak na forum Eidosu: DX2 jest gorszy i pusty, bo nie jest lepszą częścią pierwszą.
Chciałbym zauważyć, że i w 'jedynce' bardzo łatwo można było wszystkich porozwalać i też było to łatwiejsze, niż negocjowanie, czy przekradanie.
Dobrze, ale nie polemizuję tu z recenzją..
Absolutnie nie chodzi mi o prowadzenie gracza za rączkę. Wręcz przeciwnie - brakuje mi w nim jakiegoś 'deusexowego' klimatu. Dla mnie jest powierzchowny i stoi za bardzo 'na zewnątrz' gry. Taka rzemieślnicza solucja. Pójdź tam, weź to, wróć piętro wyżej.
Skoro ktoś sięga do poradnika, można założyć, że spoilerów się nie boi. Zresztą - je też można ograniczyć. Oczywiście de gustibus..., ale ja widziałbym w tym konkretnym poradniku dużo więcej elementów typu: "teraz masz to, o co chodziło tym i tamtym, jeśli dasz to tym, dostaniesz to, jeśli tamtym - tamto". Nie trzeba przy tym wyjaśniać konsekwencji posunięć aż do końca gry, ale fragmenty 'masz do wyboru a lub b, polecam b' niepotrzebnie spłycają odbiór gry.
Zresztą - może poradnik do danej gry powinien pisać ktoś, komu się ona podoba? Tylko taka osoba ma dość motywacji, żeby pisać z sercem.
zanonimizowany36450 Konsul
Sam Fisher -->
"Hmm... mam wrażenie, że wszyscy przyjęli tu takie założenie, jak na forum Eidosu: DX2 jest gorszy i pusty, bo nie jest lepszą częścią pierwszą. Chciałbym zauważyć, że i w 'jedynce' bardzo łatwo można było wszystkich porozwalać i też było to łatwiejsze, niż negocjowanie, czy przekradanie. Dobrze, ale nie polemizuję tu z recenzją.. "
Po czesci masz racje, byc moze to wina samych graczy, ktorzy za duzo sobie po kontynuacji obiecywali. Zreszta ja sam sie do nich zaliczalem. Na pewno nie czekalem na cos takiego. Masz racje, ze w jedynce mozna bylo przechodzic wszystko na sile, w dwojce jednak momentami troche z takimi momentami przegieto. W kazdym razie tam gdzie mozna bylo negocjowac/skradac sie/szukac bezpieczniejszych wejsc staralem sie to opisac.
"Absolutnie nie chodzi mi o prowadzenie gracza za rączkę. Wręcz przeciwnie - brakuje mi w nim jakiegoś 'deusexowego' klimatu. Dla mnie jest powierzchowny i stoi za bardzo 'na zewnątrz' gry. Taka rzemieślnicza solucja. Pójdź tam, weź to, wróć piętro wyżej."
OK, to jest Twoja opinia. W moim przekonaniu napisanie "klimatycznego" poradnika bez wglebiania sie w fabule (a tego jak juz wiesz staralem sie unikac) jest niewykonalne.
"Zresztą - może poradnik do danej gry powinien pisać ktoś, komu się ona podoba? Tylko taka osoba ma dość motywacji, żeby pisać z sercem."
Po pierwsze, nie powiedzialem, ze "Deus Ex 2" mi sie nie podoba. Chodzi o to, ze czekalem na cos znacznie lepszego. Pomimo tych wszystkich narzekan gre po raz pierwszy (jeszcze przed pisaniem solucji) ukonczylem dla wlasnej przyjemnosci a nie pod przymusem napisania solucji. Po drugie, gdyby poradniki byly pisane przez osoby, ktore uwielbiaja dany tytul to obawiam sie, ze moglyby byc skierowane w strone hardcore'owych graczy (nawet niechcacy) a Ci nie potrzebuja przeciez solucji. Byc moze sie myle, ale IMHO po poradniki siegaja przede wszystkim mniej doswiadczeni gracze a im taki opis w zupelnosci wystarczy. Od wyszukiwania przeszmuglowanych "smaczkow" sa fanowskie strony i fora dyskusyjne... To ma byc solucja/walkthrough, czyli opis przejscia gry :-)
Vejt Senator
nie lubię takich poradników prowadzą gracza za rękę przez całą grę
zanonimizowany76076 Generał
Może faktycznie po prostu mi nie przypadł do gustu. Jest faktycznie dokładny i na pewno pomocny, jednak wolałbym nieco więcej głębi.
Ciągle mam przed oczami poradnik Soulcatchera do KotOR :). Może niepotrzebnie, bo jest on doskonałością w swojej klasie i niedoścignionym wzorem, ale właśnie w takiej formie widziałbym solucję do DX2.
Z góry zaznaczam, że nie mówię, że DX2 ma równie głęboką fabułę, co KotOR (bo by mnie wszyscy wyśmiali ;-)), ale Soulcatcher bardzo zręcznie "prześlizguje się" po treści gry, tworząc świetnie klimat i jednocześnie nie zdradzając zbyt wiele.
Może na początku trochę niefortunnie napisałem swoją wypowiedź i zabrzmiała zbyt krytycznie. Treść jest jak najbardziej na poziomie - nie odpowiada mi tylko forma: zarówno wizualnie, jak i w kwestii ujęcia fabuły.
zanonimizowany36450 Konsul
SamFisher --> No nie... jak ja maly wspolpracownik moge porownywac sie z WIELKIM Soulem ;-))) ? A tak na serio, dzieki za opinie. Na pewno wezme to wszystko (no, moze poza sprawami zwiazanymi z fabula :-)) pod uwage przy okazji pisania kolejnych solucji.
Lechiander Legend
Mam problem. Może ktoś pomoże...
Lokacja Hell's Kitchen... któryś tam raz z kolei. Liczę, że zajarzycie po opisie problemu, kiedy w niej jestem
Otóż mam przynieść gościowi o nazwisku Stanton Dowd trochę Ambrozji. I za cholerę jej zdobyć nigdzie nie mogę. Koleś stoi w wypalonym budynku, tym samym przez który można było się dostać we wcześniejszej lokacji do bazy terrorystów z generatorem. Zaraz po rozmowie z nim atakuje go bandzior (thug), a chwilę potem zjawia się kilku gliniarzy.
Jest to quest poboczny, drugorzędny.
W tej samej lokacji jest przemytnik, od którego mamy zdobyć materiały wybuchowe, też second goal. Niestety, mi chce on je sprzedać, więc ten wuest sobie już odpuściłem, nie mam kasiory. Piszę tylko tak, gwoli przypomnienia. Chdzo mi o tę cholerną Ambrozję!
Piotrek Generał
O ile pamiętam, to ambrozję dla niego zdobywamy dopiero po wykonaniu następnej misji (w porcie). Później powinna byc okazja, aby mu ją oddać.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.









