Deus Ex Invisible War: Abandoned Versalife Base Exterior #1
Aktualizacja:
Abandoned Versalife Base Exterior (Antarctica)
![]() | KONIECZNIE zapisz stan gry! Podejdź kawałek do przodu i przygotuj snajperkę. Załatw strażnika patrolującego teren przy budynku. Idź prosto, po drodze włącz maskowanie. Biegnij prosto a następnie w lewo. Podejdź do ukazanego na screenie działka rakietowego i przejmij nad nim kontrolę. Wykończ drugiego strażnika (po chwili powinieneś go zauważyć). |
>>NOWY QUEST (PODSTAWOWY): Return To Cairo: Turn Power (Przywróć dostawy prądu)
![]() | Skieruj się do budynku, przy którym wiszą plakietki Pilot Beacon. Wejdź po schodach na górę. Nie możesz jeszcze aktywować Beacona, nic nie stoi jednak na przeszkodzie, aby pozbierać okoliczne przedmioty. Przy Landing Beaconie znajdziesz Datacube i Multitoola. Wejdź do budynku. Znajdziesz tu kolejną snajperkę. O wiele ciekawsza jest zawartość skrzyni: Soy, Energy Cell, dwa Ammo Clipy. Możesz już opuścić to pomieszczenie. |
![]() | W okolicy znajdują się dwa duże budynki, które oznaczono jako A Wing oraz B Wing. Wracaj do działka rakietowego i idź w lewo. Po chwili dotrzesz do drzwi, które prowadzą do A Wing. Zapisz stan gry. Wejdź do środka. Zabij strażnika (jeśli go nie ma to zaczekaj aż się tu zjawi). |
![]() | Teraz zbadamy okoliczne pomieszczenia. Pierwsze po lewej są bronione przez zamknięte. Możesz się włamać lub przedostać szybami wentylacyjnymi. Jako że powinieneś mieć sporo Multitoolów polecam tę pierwszą opcję. Znajdziesz 25 kredytów, dwie flary, Medkita oraz Ammo Clipa. Skieruj się do drugiego pomieszczenia po lewej (screen). Odczytaj nagraną informację. Zainteresuj się też Datacubem, 50 kredytami, Multitoolem oraz dwoma Ammo Clipami. |
![]() | Zignoruj natomiast prawe drzwi (uszkodzony Keypad). Zbadaj szafki (Flamethrower, dwa Ammo Clipy) i ruszaj w stronę ukazanych na screenie schodów. Prowadzą one na dach. Zapisz stan gry! Uważaj ponieważ znajdują się tu dwa zielone Greasele. Zabij je strzałami ze snajperki. |
![]() | Zbadaj całą okolicę. Znajdziesz tu między innymi kilka Ammo Clipów, Medkita oraz Multitoola a także liczne kratki wentylacyjne. Podejdź do tej znajdującej się najbliżej schodów (screen). Trafisz do pomieszczenia z uszkodzonym keypadem. Odczytaj nagraną informację. Możesz też zabrać nóż. Skieruj się z powrotem do schodów. Wyjdź z A Wing. |
![]() | Zapisz stan gry. Idź w lewo. Okazuje się, iż B Wing jest dobrze zabezpieczony. Na szczęście jest możliwość wejścia do środka bez korzystania z Multitoolów. Po chwili powinieneś zauważyć lądowisko. Wejdź na skrzynie a z nich (ukazane na screenie) skocz na przeciwległą platformę. Przygotuj dobrą broń i idź w prawo. Znajdziesz się w pomieszczeniu z Greaselami. Zabij je i przeszukaj okolicę. Znajdziesz między innymi Concussion Grenade, Ammo Clipa i mnóstwo jedzenia. Skieruj się do schodów prowadzacych na niższy poziom. Ponownie zapisz też stan gry. |
![]() | Otwórz prawe drzwi. Zabij widocznego na screenie strażnika (najlepiej snajperką). Skorzystaj z okazji i zbadaj pomieszczenie. UWAŻAJ na zielone plamy! Z cenniejszych rzeczy, które tu można znaleźć warto wymienić kolejny Datacube oraz Multitoola. Możesz też odczytać wiadomość nagraną na Holocomm Unit. Jeśli to konieczne skorzystaj z usług Repairbota. Włam się też do szafek. Znajdziesz Medkit, Concussion Grenade oraz Energy Cell. Na koniec skieruj się do schodów prowadzących do Power Generatora. |
0
- Deus Ex: Invisible War - poradnik do gry
- Deus Ex: Invisible War: Poradnik do gry
- Deus Ex Invisible War: Antarctica
- Deus Ex Invisible War: Shackleton Ice Shelf #1
- Deus Ex Invisible War: JC Denton's Sanctuary
- Deus Ex Invisible War: Shackleton Ice Shelf #2
- Deus Ex Invisible War: Abandoned Versalife Base Exterior #1
- Deus Ex Invisible War: Abandoned Versalife Base Interior
- Deus Ex Invisible War: Abandoned Versalife Base Exterior #2
- Deus Ex Invisible War: Antarctica
- Deus Ex: Invisible War: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Vejt Senator
nie lubię takich poradników prowadzą gracza za rękę przez całą grę
zanonimizowany76076 Generał
Może faktycznie po prostu mi nie przypadł do gustu. Jest faktycznie dokładny i na pewno pomocny, jednak wolałbym nieco więcej głębi.
Ciągle mam przed oczami poradnik Soulcatchera do KotOR :). Może niepotrzebnie, bo jest on doskonałością w swojej klasie i niedoścignionym wzorem, ale właśnie w takiej formie widziałbym solucję do DX2.
Z góry zaznaczam, że nie mówię, że DX2 ma równie głęboką fabułę, co KotOR (bo by mnie wszyscy wyśmiali ;-)), ale Soulcatcher bardzo zręcznie "prześlizguje się" po treści gry, tworząc świetnie klimat i jednocześnie nie zdradzając zbyt wiele.
Może na początku trochę niefortunnie napisałem swoją wypowiedź i zabrzmiała zbyt krytycznie. Treść jest jak najbardziej na poziomie - nie odpowiada mi tylko forma: zarówno wizualnie, jak i w kwestii ujęcia fabuły.
zanonimizowany36450 Konsul
SamFisher --> No nie... jak ja maly wspolpracownik moge porownywac sie z WIELKIM Soulem ;-))) ? A tak na serio, dzieki za opinie. Na pewno wezme to wszystko (no, moze poza sprawami zwiazanymi z fabula :-)) pod uwage przy okazji pisania kolejnych solucji.
Lechiander Legend
Mam problem. Może ktoś pomoże...
Lokacja Hell's Kitchen... któryś tam raz z kolei. Liczę, że zajarzycie po opisie problemu, kiedy w niej jestem
Otóż mam przynieść gościowi o nazwisku Stanton Dowd trochę Ambrozji. I za cholerę jej zdobyć nigdzie nie mogę. Koleś stoi w wypalonym budynku, tym samym przez który można było się dostać we wcześniejszej lokacji do bazy terrorystów z generatorem. Zaraz po rozmowie z nim atakuje go bandzior (thug), a chwilę potem zjawia się kilku gliniarzy.
Jest to quest poboczny, drugorzędny.
W tej samej lokacji jest przemytnik, od którego mamy zdobyć materiały wybuchowe, też second goal. Niestety, mi chce on je sprzedać, więc ten wuest sobie już odpuściłem, nie mam kasiory. Piszę tylko tak, gwoli przypomnienia. Chdzo mi o tę cholerną Ambrozję!
Piotrek Generał
O ile pamiętam, to ambrozję dla niego zdobywamy dopiero po wykonaniu następnej misji (w porcie). Później powinna byc okazja, aby mu ją oddać.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








