Deus Ex Invisible War: Mako Ballistics BioLab
Aktualizacja:
Mako Ballistics BioLab (Seattle, Washington)
![]() | Koniecznie zapisz stan gry, tym bardziej, że podstawowa wersja gry lubi się w tej lokacji wykrzaczać. Podejdź do przodu. Jeśli chcesz możesz podsłuchać rozmowy. Uwaga! Jeśli wcześniej się zbliżysz dialog zostanie anulowany i załączy się osobna scenka. Rozmowa ta nie ma wpływu na Twoje postępy, ale warto jej wysłuchać. |
![]() | Wyjmij snajperkę i załatw strażnika patrolującego górny balkonik. Po chwili przybiegnie jego kolega. W moim przypadku udusił się oparami gazu z okolicznej butli. Oczywiście aby ten plan się powiódł będziesz musiał w nią wcześniej trafić. |
![]() | Na początek zbadaj parter. Znajdziesz tu wartościowy Datacube (Experiment Log: Gray) oraz Multitoola. Idź w prawo. Podejdź do komputera, włam się do niego i wybierz opcję "Speciment X07 Door Release". Niespodzianka! Właśnie uwolniłeś Szarego, który był obiektem eksperymentów tutejszych naukowców. Jeśli grałeś w pierwszego "Deus Exa" to jego widok nie powinien Cię zdziwić. Niestety, poza samą satysfakcją jego oswobodzenia nic więcej nie zdziałasz. |
![]() | Możesz już iść na piętro (chyba, że chcesz słuchać komentarzy Obcego :-)). Podejdź do stróżówki, z której wybiegł drugi strażnik. Strzel w szybę z broni wyposażonej w Glass Destabilizer. Wskakuj do środka i zabierz Datacube'a (Stan's Office), Spiderbomb i Ammo Clipa. |
![]() | Zanim ruszysz dalej radziłbym zapisać stan gry. Skieruj się do jedynych niezbadanych drzwi (po lewej). Przygotuj snajperkę. Zauważ, że przy szybie (w oddali) chodzi strażnik. Załatw go. Możesz się tu też wyleczyć (Medbot). |
![]() | Podejdź do szafki po lewej. Zauważ, że w środku jest kolejny Biomod Canister. Możesz go spróbować zdobyć. Masz do wyboru: dwa Multitoole albo jakiś silny ładunek wybuchowy. Jeśli zaś chodzi o wybór umiejętności to polecam trzeci upgrade MOVE SILENT. Kawałek dalej znajdziesz Multitoola. |
![]() | Do biura Leili Nassif możesz się dostać na co najmniej dwa sposoby: strzelając z broni (musisz mieć upgrade Glass Destabilizer!) w szybę lub przeciskając się przez szyb wentylacyjny. Nie polecam jednak tej drugiej opcji, bo szyb jest dodatkowo broniony przez zaporę laserową. Po znalezieniu się w biurze zabierz Energy Cella i Medkita a następnie odczytaj nagraną wiadomość (Holocomm Unit). Po chwili załączy się rozmowa. Będziesz musiał wyruszyć do Kairu. Wracaj do windy i zjedź z powrotem na pierwsze piętro. |
<<QUEST ZALICZONY (PODSTAWOWY): Dr.Nassif: Search Biolab (Przeszukaj laboratorium)
>>NOWY QUEST (PODSTAWOWY): Leave For Cairo (Leć do Kairu)
0
- Deus Ex: Invisible War - poradnik do gry
- Deus Ex: Invisible War: Poradnik do gry
- Deus Ex Invisible War: Seattle
- Deus Ex Invisible War: Tarsus Apartments #1
- Deus Ex Invisible War: Tarsus Recreation
- Deus Ex Invisible War: Tarsus Apartments #2
- Deus Ex Invisible War: Tarsus Laboratory
- Deus Ex Invisible War: Tarsus Laboratory cd.
- Deus Ex Invisible War: Upper Seattle City Center #1
- Deus Ex Invisible War: Inclinator Facility #1
- Deus Ex Invisible War: Inclinator Facility #1 cd.
- Deus Ex Invisible War: Lower Seattle Slums #1
- Deus Ex Invisible War: Heron's Loft Apartments #1
- Deus Ex Invisible War: Lower Seattle Slums #2
- Deus Ex Invisible War: Order Church
- Deus Ex Invisible War: Inclinator Facility #2
- Deus Ex Invisible War: Upper Seattle City Center #2
- Deus Ex Invisible War: Emerald Suites #1
- Deus Ex Invisible War: Club Vox #1
- Deus Ex Invisible War: Emerald Suites #2
- Deus Ex Invisible War: Upper Seattle City Center #3
- Deus Ex Invisible War: WTO Air Terminal #1
- Deus Ex Invisible War: WTO Air Terminal Hangar
- Deus Ex Invisible War: Upper Seattle City Center #4
- Deus Ex Invisible War: Emerald Suites #3
- Deus Ex Invisible War: Emerald Suites Penthouse
- Deus Ex Invisible War: Club Vox #2
- Deus Ex Invisible War: Lower Seattle Slums #3
- Deus Ex Invisible War: Heron's Loft Apartments #2
- Deus Ex Invisible War: Sophia Sak's Hangar
- Deus Ex Invisible War: The Greasel Pit
- Deus Ex Invisible War: Club Vox #3
- Deus Ex Invisible War: Emerald Suites #4
- Deus Ex Invisible War: Club Vox #4
- Deus Ex Invisible War: WTO Air Terminal #2
- Deus Ex Invisible War: Mako Ballistics Exterior #1
- Deus Ex Invisible War: Mako Ballistics Interior #1
- Deus Ex Invisible War: Mako Ballistics BioLab
- Deus Ex Invisible War: Mako Ballistics Interior #2
- Deus Ex Invisible War: Mako Ballistics Exterior #2
- Deus Ex Invisible War: Seattle
- Deus Ex: Invisible War: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Vejt Senator
nie lubię takich poradników prowadzą gracza za rękę przez całą grę
zanonimizowany76076 Generał
Może faktycznie po prostu mi nie przypadł do gustu. Jest faktycznie dokładny i na pewno pomocny, jednak wolałbym nieco więcej głębi.
Ciągle mam przed oczami poradnik Soulcatchera do KotOR :). Może niepotrzebnie, bo jest on doskonałością w swojej klasie i niedoścignionym wzorem, ale właśnie w takiej formie widziałbym solucję do DX2.
Z góry zaznaczam, że nie mówię, że DX2 ma równie głęboką fabułę, co KotOR (bo by mnie wszyscy wyśmiali ;-)), ale Soulcatcher bardzo zręcznie "prześlizguje się" po treści gry, tworząc świetnie klimat i jednocześnie nie zdradzając zbyt wiele.
Może na początku trochę niefortunnie napisałem swoją wypowiedź i zabrzmiała zbyt krytycznie. Treść jest jak najbardziej na poziomie - nie odpowiada mi tylko forma: zarówno wizualnie, jak i w kwestii ujęcia fabuły.
zanonimizowany36450 Konsul
SamFisher --> No nie... jak ja maly wspolpracownik moge porownywac sie z WIELKIM Soulem ;-))) ? A tak na serio, dzieki za opinie. Na pewno wezme to wszystko (no, moze poza sprawami zwiazanymi z fabula :-)) pod uwage przy okazji pisania kolejnych solucji.
Lechiander Legend
Mam problem. Może ktoś pomoże...
Lokacja Hell's Kitchen... któryś tam raz z kolei. Liczę, że zajarzycie po opisie problemu, kiedy w niej jestem
Otóż mam przynieść gościowi o nazwisku Stanton Dowd trochę Ambrozji. I za cholerę jej zdobyć nigdzie nie mogę. Koleś stoi w wypalonym budynku, tym samym przez który można było się dostać we wcześniejszej lokacji do bazy terrorystów z generatorem. Zaraz po rozmowie z nim atakuje go bandzior (thug), a chwilę potem zjawia się kilku gliniarzy.
Jest to quest poboczny, drugorzędny.
W tej samej lokacji jest przemytnik, od którego mamy zdobyć materiały wybuchowe, też second goal. Niestety, mi chce on je sprzedać, więc ten wuest sobie już odpuściłem, nie mam kasiory. Piszę tylko tak, gwoli przypomnienia. Chdzo mi o tę cholerną Ambrozję!
Piotrek Generał
O ile pamiętam, to ambrozję dla niego zdobywamy dopiero po wykonaniu następnej misji (w porcie). Później powinna byc okazja, aby mu ją oddać.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.







