Deus Ex Invisible War: ZAKOŃCZENIE 2 - ILLUMINATI
Aktualizacja:
ZAKOŃCZENIE 2 - ILLUMINATI

![]() | Wybierz opcję "Upload Spec To Illuminati". Zakończenie to jest nieco trudniejsze do zaliczenia a to dlatego, że będziesz sobie jakoś musiał poradzić z siłami Templariuszy. Opuść UNATCO Ruins. Po drodze wpadniesz na jednego wroga, którego będziesz mógł ominąć. Przejmij kontrolę nad wspomnianym przy okazji badania poprzedniej lokacji Botem. Walka pozbawiona jest sensu, o wiele lepiej jest wyminąć siły Templariuszy. Polecam zamontowanie biowszczepu przyśpieszającego ruchy Alexa i rozwinięcie go do maksimum. |
![]() | Biegnij do Liberty Island East Side. Skieruj się do bunkra, w którym jest Paul. Otwórz kapsułę i zabij go. Wracaj do Liberty Island West Side. Kieruj się do Statuy Wolności. Zabij JC Dentona i Tracera Tonga. Pozbądź się też wszystkich Botów. Wejdź do środka. Przygotuj wyrzutnię rakiet. |
Dwa strzały w stronę znajdującej się tu maszyny powinny definitywnie zakończyć sprawę. Obejrzyj ładnie zrealizowany filmik.

<<QUEST ZALICZONY (OSTATECZNY): Illuminati Age Of Light (Prześlij dane o Aquinas do siedziby Illuminati i zakończ przygodę)
0
Komentarze czytelników
Vejt Senator
nie lubię takich poradników prowadzą gracza za rękę przez całą grę
zanonimizowany76076 Generał
Może faktycznie po prostu mi nie przypadł do gustu. Jest faktycznie dokładny i na pewno pomocny, jednak wolałbym nieco więcej głębi.
Ciągle mam przed oczami poradnik Soulcatchera do KotOR :). Może niepotrzebnie, bo jest on doskonałością w swojej klasie i niedoścignionym wzorem, ale właśnie w takiej formie widziałbym solucję do DX2.
Z góry zaznaczam, że nie mówię, że DX2 ma równie głęboką fabułę, co KotOR (bo by mnie wszyscy wyśmiali ;-)), ale Soulcatcher bardzo zręcznie "prześlizguje się" po treści gry, tworząc świetnie klimat i jednocześnie nie zdradzając zbyt wiele.
Może na początku trochę niefortunnie napisałem swoją wypowiedź i zabrzmiała zbyt krytycznie. Treść jest jak najbardziej na poziomie - nie odpowiada mi tylko forma: zarówno wizualnie, jak i w kwestii ujęcia fabuły.
zanonimizowany36450 Konsul
SamFisher --> No nie... jak ja maly wspolpracownik moge porownywac sie z WIELKIM Soulem ;-))) ? A tak na serio, dzieki za opinie. Na pewno wezme to wszystko (no, moze poza sprawami zwiazanymi z fabula :-)) pod uwage przy okazji pisania kolejnych solucji.
Lechiander Legend
Mam problem. Może ktoś pomoże...
Lokacja Hell's Kitchen... któryś tam raz z kolei. Liczę, że zajarzycie po opisie problemu, kiedy w niej jestem
Otóż mam przynieść gościowi o nazwisku Stanton Dowd trochę Ambrozji. I za cholerę jej zdobyć nigdzie nie mogę. Koleś stoi w wypalonym budynku, tym samym przez który można było się dostać we wcześniejszej lokacji do bazy terrorystów z generatorem. Zaraz po rozmowie z nim atakuje go bandzior (thug), a chwilę potem zjawia się kilku gliniarzy.
Jest to quest poboczny, drugorzędny.
W tej samej lokacji jest przemytnik, od którego mamy zdobyć materiały wybuchowe, też second goal. Niestety, mi chce on je sprzedać, więc ten wuest sobie już odpuściłem, nie mam kasiory. Piszę tylko tak, gwoli przypomnienia. Chdzo mi o tę cholerną Ambrozję!
Piotrek Generał
O ile pamiętam, to ambrozję dla niego zdobywamy dopiero po wykonaniu następnej misji (w porcie). Później powinna byc okazja, aby mu ją oddać.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


