Deus Ex Invisible War: Arcology Air Terminal #2

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Arcology Air Terminal (Cairo, Egypt)

Po drodze możesz też zahaczyć o Pequods - Arcology Air Terminal #2 | Cairo | Deus Ex Invisible War - Deus Ex: Invisible War - poradnik do gry

Po drodze możesz też zahaczyć o Pequod's. Znajdziesz tam Sida Blacka. O wiele lepiej jest jednak pozostać przy usługach Avy. Ponownie podejdź do recepcjonistki. Jako że macie teraz wspólnego przyjaciela (Omar Tradera) od razu poda Ci kod do hangaru 24. Zanim tam się udasz upewnij się, że masz wystarczająco dużo amunicji i zapisz stan gry!

Wejdź do hangaru - Arcology Air Terminal #2 | Cairo | Deus Ex Invisible War - Deus Ex: Invisible War - poradnik do gry

Wejdź do hangaru. Załączy się rozmowa z Omar Traderem, który poprosi Cię o odszukanie Datacube'a z informacjami o Power Armor. Wyjmij snajperkę i zacznij eliminować wrogów. Pamiętaj o wycofywaniu się do korytarza, którym przyszedłeś i pomaganiu umiejętnością podświetlania wrogów. Na koniec zajmij się wartowniczką patrolującą teren na górze (balkonik, zaznaczone na screenie).

<<QUEST ZALICZONY(DODATKOWY): Power Armor Spec: Enter Hangar 24 (Dostań się do hangaru 24)

>>NOWY QUEST (DODATKOWY): Power Armor Spec: Upload To Omar (Prześli specyfikacje Power Armora do Omar Tradera)

Zapisz stan gry - Arcology Air Terminal #2 | Cairo | Deus Ex Invisible War - Deus Ex: Invisible War - poradnik do gry

Zapisz stan gry. Wyjmij Mag Raila i zacznij strzelać do wielkiego robota bojowego patrolującego obszar przy skrzyniach. Staraj się unikać jego rakiet. Opcjonalnie mógłbyś spróbować go wysadzić. Jest to jednak dość ryzykowne. Porozglądaj się trochę. Twoją uwagę powinien zwrócić Holocomm Unit. Zdobędziesz dowód, o który prosiła NG Resonance. Wysłuchaj rozmowy z Chen. Pojawi się też kilka nowych questów. Zanim zejdziesz na dół zabierz z biurka Ammo Clipa.

<<QUEST ZALICZONY (DODATKOWY): NG Resonance: Find Information (Zdobądź dowody dla NG Resonance)

>>NOWY QUEST (DODATKOWY): NG Resonance: Report Information (Zgłoś zdradę Chairmana NG Resonance)

<<QUEST ZALICZONY (PODSTAWOWY): Cure For Plague: Uncover Conspiracy (Poszukaj informacji o leku na Zarazę w Hangarze 24)

>>NOWY QUEST (PODSTAWOWY): Cure For Plague: Locate (Odszukaj lek na Zarazę)

>>NOWY QUEST (DODATKOWY): Cure For Plague: Confront Chairman (Odszukaj Chairmana i wypytaj go o powody zdrady)

Zejdź na dół - Arcology Air Terminal #2 | Cairo | Deus Ex Invisible War - Deus Ex: Invisible War - poradnik do gry

Zejdź na dół. Skieruj się do miejsca, które patrolował robot. Znajdziesz tu skrzynię. Najcenniejsza zdobycz to Datacube (Power-Armor Tactical Assessment), dzięki któremu wykonasz questa dla Omar Tradera. Zabierz też EMP Prox Mine (dwie sztuki) i Multitoola (po prawej, za maszyną).

<<QUEST ZALICZONY (DODATKOWY): Power Armor Spec: Upload To Omar (Prześli specyfikacje Power Armora do Omar Tradera)

>>NOWY QUEST (DODATKOWY): Power Armor Spec: Analysis (Udaj się do Omar Tradera i zapytaj go o Power Armora)

>>NOWY QUEST (DODATKOWY): Tax Audit: Report Armor (Zgłoś o znalezieniu planów Power Armora)

KONIECZNIE zapisz stan gry - Arcology Air Terminal #2 | Cairo | Deus Ex Invisible War - Deus Ex: Invisible War - poradnik do gry

KONIECZNIE zapisz stan gry. Podejdź do drzwi, przy których wisi logo Secure Area i przygotuj się do biegu. Otwórz drzwi i ruszaj prosto. Musisz dobiec do zlokalizowanego na przeciwległej ścianie sejfu. Otwórz go, odczytaj Datacube i OD RAZU wracaj na górę. Po chwili otrzymasz nowe rozkazy.

<<QUEST ZALICZONY (PODSTAWOWY): Cure For Plague: Locate (Odszukaj lek na Zarazę)

>>NOWY QUEST (PODSTAWOWY): Cure For Plague: Reprogram Bots (Przeprogamuj boty)

Zgodnie z informacją, którą otrzymałeś po odczytaniu informacji (na balkoniku) udaj się do hangaru 23 - Arcology Air Terminal #2 | Cairo | Deus Ex Invisible War - Deus Ex: Invisible War - poradnik do gry

Zgodnie z informacją, którą otrzymałeś po odczytaniu informacji (na balkoniku) udaj się do hangaru 23. Drogę powieneś znać: za skrzyniami do szybu wentylacyjnego, po drabinie na górę i do samego końca. Podejdź do Chairmana. Wysłuchaj tego co ma do powiedzenia. Masz trzy opcje: wziąć od niego łapówkę (kwestia pierwsza), zabić go (kwestia druga) lub zażądać dodatkowych wyjaśnień (kwestia trzecia). Wybór pozostawiam Tobie, nie ma on wpływu na dalszą fabułę.

<<QUEST ZALICZONY (DODATKOWY): Cure For Plague: Confront Chairman (Odszukaj Chairmana i wypytaj go o powody zdrady)

Możesz już wracać do recepcji - Arcology Air Terminal #2 | Cairo | Deus Ex Invisible War - Deus Ex: Invisible War - poradnik do gry

Możesz już wracać do recepcji. Podejdź do Tax Auditorki i powiedz jej o planach Power Armora, które znalazłeś w Hangarze 24. Otrzymasz nagrodę pieniężną - 200 kredytów. Wracaj do Arcology Levels 107-108.

<<QUEST ZALICZONY (DODATKOWY): Tax Audit: Report Armor (Zgłoś o znalezieniu planów Power Armora)

<<QUEST ZALICZONY (DODATKOWY): Tax Audit: Search Hangar 24 (Przeszukaj hangar 24)

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2004-03-28
18:56

wolfen3741 Generał

SamFisher -------> A co ty byś chciał, żeby autor Ci książkę napisał? Tylko od niego samego zależy jaką formę przyjmie poradnik, a jeśli prowadzi przez całą grę za rączkę to forma jest sprawą drugorzędną.

...poradnik sprowadza tą wspaniałą grę do prostej rozwalanki. a to jest już niezły lol, chociaż o gusatach się nie dyskutuje :)

Komentarz: wolfen3741
2004-03-28
19:16

Soulcatcher Legend

Soulcatcher

SamFisher ---> poradnik musi mieć naprawdę wielką moc skoro tak potrafi wyjawić istotę gry :))))

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-03-28 19:14:23]

Komentarz: Soulcatcher
2004-03-28
22:37

zanonimizowany36450 Konsul

SamFisher --> No tak, Twoja ksywka zdradza wszystko :-) Liczyles zapewnie na poradnik w stylu Splinter Cella czy Thiefa, pomyliles chyba jednak tytuly. TAK, Deus Ex 2 to w glownej mierze prosta rozwalanka, ktora IMHO od pierwszej czesci dzieli przepasc jakosciowa. Pomimo tego poradnik staralem sie pisac w taki sposob, aby nie skupial sie na samej rozwalce. To nie moja wina, ze subquestow czy nawet zwyklych gadek jest malo a wrogow o wiele prosciej eliminuje sie snajperka czy dobrymi bombkami a nie sprytem. Natomiast co do tlumaczen, jako ze gra nie bedzie sprzedawana w wersji pl a wiele osob ma problemy z j. angielskim staralem sie, aby byly one (w miare mozliwosci ofkoz) wiernie oddane. Faktycznie, czasami wychodzily niezle krzaczki, ale przynajmniej nie ma obawy, ze ktos sie zgubi, bo nie wie z kim ma porozmawiac (i musi np. poszukac odwolania w nazwie zadania) czy co aktualnie zrobic. Numerowanie questow wzorem chociazby "Arcanum" pozbawione jest chyba sensu skoro ta gra jest co najwyzej rozbudowanym FPS-em a z prawdziwymi czy nawet diablopodobnymi cRPG-ami ma niewiele wspolnego. Poczatkowo planowalem stworzyc poradnik, ktory opieralby sie na samych questach, ale doszedlem do wniosku, ze lepiej jest skakac miedzy lokacjami i stopniowo je zbierac a nastepnie zaliczac. Natomiast jesli chodzi o sama koncowke Twojego komentarza to dodam, ze piszac poradniki ZAWSZE pomijam objasnianie fabuly. IMHO o wiele lepiej jest poznawac wszystko samemu, nawet jesli ma to oznaczac wertowanie slownika co kilka minut. Staralem sie tez ograniczac powstawanie spoilerow i w wazniejszych momentach opisywalem co nalezy zrobic a nie co dzieje sie na ekranie czy dlaczego do tego doszlo.

Komentarz: zanonimizowany36450
2004-03-31
23:02

zanonimizowany76076 Generał

Hmm... mam wrażenie, że wszyscy przyjęli tu takie założenie, jak na forum Eidosu: DX2 jest gorszy i pusty, bo nie jest lepszą częścią pierwszą.
Chciałbym zauważyć, że i w 'jedynce' bardzo łatwo można było wszystkich porozwalać i też było to łatwiejsze, niż negocjowanie, czy przekradanie.
Dobrze, ale nie polemizuję tu z recenzją..

Absolutnie nie chodzi mi o prowadzenie gracza za rączkę. Wręcz przeciwnie - brakuje mi w nim jakiegoś 'deusexowego' klimatu. Dla mnie jest powierzchowny i stoi za bardzo 'na zewnątrz' gry. Taka rzemieślnicza solucja. Pójdź tam, weź to, wróć piętro wyżej.

Skoro ktoś sięga do poradnika, można założyć, że spoilerów się nie boi. Zresztą - je też można ograniczyć. Oczywiście de gustibus..., ale ja widziałbym w tym konkretnym poradniku dużo więcej elementów typu: "teraz masz to, o co chodziło tym i tamtym, jeśli dasz to tym, dostaniesz to, jeśli tamtym - tamto". Nie trzeba przy tym wyjaśniać konsekwencji posunięć aż do końca gry, ale fragmenty 'masz do wyboru a lub b, polecam b' niepotrzebnie spłycają odbiór gry.

Zresztą - może poradnik do danej gry powinien pisać ktoś, komu się ona podoba? Tylko taka osoba ma dość motywacji, żeby pisać z sercem.

Komentarz: zanonimizowany76076
2004-04-01
11:42

zanonimizowany36450 Konsul

Sam Fisher -->
"Hmm... mam wrażenie, że wszyscy przyjęli tu takie założenie, jak na forum Eidosu: DX2 jest gorszy i pusty, bo nie jest lepszą częścią pierwszą. Chciałbym zauważyć, że i w 'jedynce' bardzo łatwo można było wszystkich porozwalać i też było to łatwiejsze, niż negocjowanie, czy przekradanie. Dobrze, ale nie polemizuję tu z recenzją.. "
Po czesci masz racje, byc moze to wina samych graczy, ktorzy za duzo sobie po kontynuacji obiecywali. Zreszta ja sam sie do nich zaliczalem. Na pewno nie czekalem na cos takiego. Masz racje, ze w jedynce mozna bylo przechodzic wszystko na sile, w dwojce jednak momentami troche z takimi momentami przegieto. W kazdym razie tam gdzie mozna bylo negocjowac/skradac sie/szukac bezpieczniejszych wejsc staralem sie to opisac.

"Absolutnie nie chodzi mi o prowadzenie gracza za rączkę. Wręcz przeciwnie - brakuje mi w nim jakiegoś 'deusexowego' klimatu. Dla mnie jest powierzchowny i stoi za bardzo 'na zewnątrz' gry. Taka rzemieślnicza solucja. Pójdź tam, weź to, wróć piętro wyżej."
OK, to jest Twoja opinia. W moim przekonaniu napisanie "klimatycznego" poradnika bez wglebiania sie w fabule (a tego jak juz wiesz staralem sie unikac) jest niewykonalne.

"Zresztą - może poradnik do danej gry powinien pisać ktoś, komu się ona podoba? Tylko taka osoba ma dość motywacji, żeby pisać z sercem."
Po pierwsze, nie powiedzialem, ze "Deus Ex 2" mi sie nie podoba. Chodzi o to, ze czekalem na cos znacznie lepszego. Pomimo tych wszystkich narzekan gre po raz pierwszy (jeszcze przed pisaniem solucji) ukonczylem dla wlasnej przyjemnosci a nie pod przymusem napisania solucji. Po drugie, gdyby poradniki byly pisane przez osoby, ktore uwielbiaja dany tytul to obawiam sie, ze moglyby byc skierowane w strone hardcore'owych graczy (nawet niechcacy) a Ci nie potrzebuja przeciez solucji. Byc moze sie myle, ale IMHO po poradniki siegaja przede wszystkim mniej doswiadczeni gracze a im taki opis w zupelnosci wystarczy. Od wyszukiwania przeszmuglowanych "smaczkow" sa fanowskie strony i fora dyskusyjne... To ma byc solucja/walkthrough, czyli opis przejscia gry :-)

Komentarz: zanonimizowany36450
2004-04-01
14:47

Vejt Senator

Vejt

nie lubię takich poradników prowadzą gracza za rękę przez całą grę

Komentarz: Vejt
2004-04-01
16:34

zanonimizowany76076 Generał

Może faktycznie po prostu mi nie przypadł do gustu. Jest faktycznie dokładny i na pewno pomocny, jednak wolałbym nieco więcej głębi.

Ciągle mam przed oczami poradnik Soulcatchera do KotOR :). Może niepotrzebnie, bo jest on doskonałością w swojej klasie i niedoścignionym wzorem, ale właśnie w takiej formie widziałbym solucję do DX2.

Z góry zaznaczam, że nie mówię, że DX2 ma równie głęboką fabułę, co KotOR (bo by mnie wszyscy wyśmiali ;-)), ale Soulcatcher bardzo zręcznie "prześlizguje się" po treści gry, tworząc świetnie klimat i jednocześnie nie zdradzając zbyt wiele.

Może na początku trochę niefortunnie napisałem swoją wypowiedź i zabrzmiała zbyt krytycznie. Treść jest jak najbardziej na poziomie - nie odpowiada mi tylko forma: zarówno wizualnie, jak i w kwestii ujęcia fabuły.

Komentarz: zanonimizowany76076
2004-04-02
11:31

zanonimizowany36450 Konsul

😊

SamFisher --> No nie... jak ja maly wspolpracownik moge porownywac sie z WIELKIM Soulem ;-))) ? A tak na serio, dzieki za opinie. Na pewno wezme to wszystko (no, moze poza sprawami zwiazanymi z fabula :-)) pod uwage przy okazji pisania kolejnych solucji.

Komentarz: zanonimizowany36450
2005-08-10
19:21

Lechiander Legend

Lechiander

Mam problem. Może ktoś pomoże...

Lokacja Hell's Kitchen... któryś tam raz z kolei. Liczę, że zajarzycie po opisie problemu, kiedy w niej jestem

Otóż mam przynieść gościowi o nazwisku Stanton Dowd trochę Ambrozji. I za cholerę jej zdobyć nigdzie nie mogę. Koleś stoi w wypalonym budynku, tym samym przez który można było się dostać we wcześniejszej lokacji do bazy terrorystów z generatorem. Zaraz po rozmowie z nim atakuje go bandzior (thug), a chwilę potem zjawia się kilku gliniarzy.
Jest to quest poboczny, drugorzędny.
W tej samej lokacji jest przemytnik, od którego mamy zdobyć materiały wybuchowe, też second goal. Niestety, mi chce on je sprzedać, więc ten wuest sobie już odpuściłem, nie mam kasiory. Piszę tylko tak, gwoli przypomnienia. Chdzo mi o tę cholerną Ambrozję!

Komentarz: Lechiander
2005-08-10
19:50

Piotrek Generał

O ile pamiętam, to ambrozję dla niego zdobywamy dopiero po wykonaniu następnej misji (w porcie). Później powinna byc okazja, aby mu ją oddać.

Komentarz: Piotrek

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl