Deus Ex Invisible War: Club Vox #2
Aktualizacja:
Club Vox (Seattle, Washington)
![]() | Co masz zrobić? Tak, zapisać stan gry :-) Teraz zajmiemy się zadaniem dla Omar Traderów. Idź w prawo. Po dotarciu do schodów prowadzących na pierwsze piętro skieruj się do najbliższych drzwi (Basement). Będziesz się musiał włamać. |
![]() | Idź na dół. Po drodze wpadniesz co prawda na kilka przedmiotów, ale żaden z nich nie będzie wartościowy. Podejdź do terminalu komputerowego i złam zabezpieczenia. Wybierz opcję deaktywacji zapory laserowej. Możesz ruszać dalej. |
![]() | Znajdziesz się w niewielkim składziku. Zanim zajmiesz się charakterystycznym kontenerem zbadaj okoliczne półki. W przeciwieństwie do poprzednich pomieszczeń znajdziesz tu wiele cennych przedmiotów: Glass Destabilizera, Medkita, Energy Cella, 100 kredytów, Shotguna i dwa Ammo Clipy. |
![]() | Podejdź do kontenera i odczytaj informacje z doczepionego do niego Datacube'a. Załączy się Omar Trader i podziękuje za pomoc. Będziesz mógł skorzystać ze specjalnej oferty. A więc... opuść klub i udaj się do Lower Seattle Slums. |
<<QUEST ZALICZONY (DODATKOWY): Mutant Biometrics: Upload To Omar (Prześlij tajne informacje Omar Traderowi)
>>NOWY QUEST (DODATKOWY): Omar Discount And Reward (Odbierz nagrodę od Omar Tradera)
0
- Deus Ex: Invisible War - poradnik do gry
- Deus Ex: Invisible War: Poradnik do gry
- Deus Ex Invisible War: Seattle
- Deus Ex Invisible War: Tarsus Apartments #1
- Deus Ex Invisible War: Tarsus Recreation
- Deus Ex Invisible War: Tarsus Apartments #2
- Deus Ex Invisible War: Tarsus Laboratory
- Deus Ex Invisible War: Tarsus Laboratory cd.
- Deus Ex Invisible War: Upper Seattle City Center #1
- Deus Ex Invisible War: Inclinator Facility #1
- Deus Ex Invisible War: Inclinator Facility #1 cd.
- Deus Ex Invisible War: Lower Seattle Slums #1
- Deus Ex Invisible War: Heron's Loft Apartments #1
- Deus Ex Invisible War: Lower Seattle Slums #2
- Deus Ex Invisible War: Order Church
- Deus Ex Invisible War: Inclinator Facility #2
- Deus Ex Invisible War: Upper Seattle City Center #2
- Deus Ex Invisible War: Emerald Suites #1
- Deus Ex Invisible War: Club Vox #1
- Deus Ex Invisible War: Emerald Suites #2
- Deus Ex Invisible War: Upper Seattle City Center #3
- Deus Ex Invisible War: WTO Air Terminal #1
- Deus Ex Invisible War: WTO Air Terminal Hangar
- Deus Ex Invisible War: Upper Seattle City Center #4
- Deus Ex Invisible War: Emerald Suites #3
- Deus Ex Invisible War: Emerald Suites Penthouse
- Deus Ex Invisible War: Club Vox #2
- Deus Ex Invisible War: Lower Seattle Slums #3
- Deus Ex Invisible War: Heron's Loft Apartments #2
- Deus Ex Invisible War: Sophia Sak's Hangar
- Deus Ex Invisible War: The Greasel Pit
- Deus Ex Invisible War: Club Vox #3
- Deus Ex Invisible War: Emerald Suites #4
- Deus Ex Invisible War: Club Vox #4
- Deus Ex Invisible War: WTO Air Terminal #2
- Deus Ex Invisible War: Mako Ballistics Exterior #1
- Deus Ex Invisible War: Mako Ballistics Interior #1
- Deus Ex Invisible War: Mako Ballistics BioLab
- Deus Ex Invisible War: Mako Ballistics Interior #2
- Deus Ex Invisible War: Mako Ballistics Exterior #2
- Deus Ex Invisible War: Seattle
- Deus Ex: Invisible War: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Vejt Senator
nie lubię takich poradników prowadzą gracza za rękę przez całą grę
zanonimizowany76076 Generał
Może faktycznie po prostu mi nie przypadł do gustu. Jest faktycznie dokładny i na pewno pomocny, jednak wolałbym nieco więcej głębi.
Ciągle mam przed oczami poradnik Soulcatchera do KotOR :). Może niepotrzebnie, bo jest on doskonałością w swojej klasie i niedoścignionym wzorem, ale właśnie w takiej formie widziałbym solucję do DX2.
Z góry zaznaczam, że nie mówię, że DX2 ma równie głęboką fabułę, co KotOR (bo by mnie wszyscy wyśmiali ;-)), ale Soulcatcher bardzo zręcznie "prześlizguje się" po treści gry, tworząc świetnie klimat i jednocześnie nie zdradzając zbyt wiele.
Może na początku trochę niefortunnie napisałem swoją wypowiedź i zabrzmiała zbyt krytycznie. Treść jest jak najbardziej na poziomie - nie odpowiada mi tylko forma: zarówno wizualnie, jak i w kwestii ujęcia fabuły.
zanonimizowany36450 Konsul
SamFisher --> No nie... jak ja maly wspolpracownik moge porownywac sie z WIELKIM Soulem ;-))) ? A tak na serio, dzieki za opinie. Na pewno wezme to wszystko (no, moze poza sprawami zwiazanymi z fabula :-)) pod uwage przy okazji pisania kolejnych solucji.
Lechiander Legend
Mam problem. Może ktoś pomoże...
Lokacja Hell's Kitchen... któryś tam raz z kolei. Liczę, że zajarzycie po opisie problemu, kiedy w niej jestem
Otóż mam przynieść gościowi o nazwisku Stanton Dowd trochę Ambrozji. I za cholerę jej zdobyć nigdzie nie mogę. Koleś stoi w wypalonym budynku, tym samym przez który można było się dostać we wcześniejszej lokacji do bazy terrorystów z generatorem. Zaraz po rozmowie z nim atakuje go bandzior (thug), a chwilę potem zjawia się kilku gliniarzy.
Jest to quest poboczny, drugorzędny.
W tej samej lokacji jest przemytnik, od którego mamy zdobyć materiały wybuchowe, też second goal. Niestety, mi chce on je sprzedać, więc ten wuest sobie już odpuściłem, nie mam kasiory. Piszę tylko tak, gwoli przypomnienia. Chdzo mi o tę cholerną Ambrozję!
Piotrek Generał
O ile pamiętam, to ambrozję dla niego zdobywamy dopiero po wykonaniu następnej misji (w porcie). Później powinna byc okazja, aby mu ją oddać.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




