Deus Ex Invisible War: WTO Air Terminal #1

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

WTO Air Terminal (Seattle, Washington)

Na początek najlepiej zapisz sobie stan gry - WTO Air Terminal #1 | Seattle | Deus Ex Invisible War - Deus Ex: Invisible War - poradnik do gry

Na początek najlepiej zapisz sobie stan gry. Ruszaj do przodu. Po chwili podejdzie do Ciebie WTO Captain. Załączy się rozmowa. Jeśli chcesz możesz jej wysłuchać a nawet zagadać do niego jeszcze kilka razy. Idź prosto. Zabierz Soy, możesz też skorzystać z maszyny wydającej batoniki (nie polecam).

Skieruj się na prawo od miejsca, z którego przyszedłeś - WTO Air Terminal #1 | Seattle | Deus Ex Invisible War - Deus Ex: Invisible War - poradnik do gry

Skieruj się na prawo od miejsca, z którego przyszedłeś. Podejdź do okna. Załączy się kolejna rozmowa, tym razem z Klarą Sparks. Okazuje się, iż WTO przechwyciło podejrzany śmigłowiec i zamierza przesłuchać jego pilota.

Skieruj się do drzwi, przy których wisi tabliczka Management Wing a następnie do biura Civic Managera - WTO Air Terminal #1 | Seattle | Deus Ex Invisible War - Deus Ex: Invisible War - poradnik do gry

Skieruj się do drzwi, przy których wisi tabliczka Management Wing a następnie do biura Civic Managera. Możesz podsłuchać rozmowy pomiędzy nim a Verą Maxwell.

Zaczekaj aż Civic Manager wyjdzie ze swojego biura i sam do niego zagadaj - WTO Air Terminal #1 | Seattle | Deus Ex Invisible War - Deus Ex: Invisible War - poradnik do gry

Zaczekaj aż Civic Manager wyjdzie ze swojego biura i sam do niego zagadaj. Będziesz mógł podjąć się kolejnego zlecenia. Tym razem chodzi o klub Vox. Civic Manager chce zdobyć księgę przychodów i rozchodów klubu, która najprawdopodobniej pogrąży jego właściciela.

>>NOWY QUEST (DODATKOWY): Vox Finances: Investigate (Odszukaj księgę przychodów i rozchodów klubu Vox)

Wejdź do biura Civic Managera - WTO Air Terminal #1 | Seattle | Deus Ex Invisible War - Deus Ex: Invisible War - poradnik do gry

Wejdź do biura Civic Managera. Są tu cztery szafki, oto co w nich znajdziesz:

pierwsza - zabezpieczona kluczem, dwa Ammo Clipy

druga - zabezpieczona kluczem, Silencer

trzecia - pusta

czwarta - batonik i Can of Soda

Podejdź do ukazanego na screenie sejfu - WTO Air Terminal #1 | Seattle | Deus Ex Invisible War - Deus Ex: Invisible War - poradnik do gry

Podejdź do ukazanego na screenie sejfu. Zerknij czy nie ma nikogo w pobliżu i włam się do środka. Zabierz Scrambler Grenade, EMP Grenade oraz Datacube, który zawiera login i hasło dzięki czemu będziesz mógł włamać się do tutejszego systemu komputerowego.

Zapisz stan gry - WTO Air Terminal #1 | Seattle | Deus Ex Invisible War - Deus Ex: Invisible War - poradnik do gry

Zapisz stan gry. Podejdź do wiszącego na ścianie terminalu. Uwaga! Możesz się włamywać tylko wtedy gdy Civic Manager będzie odwrócony. Najważniejsza opcja to "Accept Queequeg's Zoning Application", dzięki której zaliczysz jeden z pobocznych questów.

<<QUEST ZALICZONY (DODATKOWY): Coffee Wars: Hack Zoning Database (Włam się do bazy danych)

>>NOWY QUEST (DODATKOWY): Coffee Wars: Collect Reward (Odbierz nagrodę od właściciela Queequeg's)

Skieruj się do biura Donny Morgan - WTO Air Terminal #1 | Seattle | Deus Ex Invisible War - Deus Ex: Invisible War - poradnik do gry

Skieruj się do biura Donny Morgan. Podejdź do Holocomm Unitu. Załączy się rozmowa. Otrzymasz wytyczne odnośnie zadania w Mako Facility. Korzystając z okazji zabierz Multitoola (leży pod biurkiem). Wyjdź z biura.

<<QUEST ZALICZONY (PODSTAWOWY): Report to WTO (Zgłoś się do siedziby WTO po nowe rozkazy)

trzymasz wiadomość od tajemniczej osoby - WTO Air Terminal #1 | Seattle | Deus Ex Invisible War - Deus Ex: Invisible War - poradnik do gry

trzymasz wiadomość od tajemniczej osoby. Okaże się, iż jest to pilot uwięzionego w hangarze WTO śmigłowca. W zamian za uwolnienie maszyny zaproponuje Ci darmową współpracę. Skieruj się do windy prowadzącej do hangaru (stoi przed nią dwóch wartowników) i skorzystaj z niej, aby zjechać na dół.

>>NOWY QUEST (DODATKOWY): Pilot Ava: Rescue Helicopter (Uwolnij śmigłowiec pilotowany przez Avę)

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2004-03-28
18:56

wolfen3741 Generał

SamFisher -------> A co ty byś chciał, żeby autor Ci książkę napisał? Tylko od niego samego zależy jaką formę przyjmie poradnik, a jeśli prowadzi przez całą grę za rączkę to forma jest sprawą drugorzędną.

...poradnik sprowadza tą wspaniałą grę do prostej rozwalanki. a to jest już niezły lol, chociaż o gusatach się nie dyskutuje :)

Komentarz: wolfen3741
2004-03-28
19:16

Soulcatcher Legend

Soulcatcher

SamFisher ---> poradnik musi mieć naprawdę wielką moc skoro tak potrafi wyjawić istotę gry :))))

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-03-28 19:14:23]

Komentarz: Soulcatcher
2004-03-28
22:37

zanonimizowany36450 Konsul

SamFisher --> No tak, Twoja ksywka zdradza wszystko :-) Liczyles zapewnie na poradnik w stylu Splinter Cella czy Thiefa, pomyliles chyba jednak tytuly. TAK, Deus Ex 2 to w glownej mierze prosta rozwalanka, ktora IMHO od pierwszej czesci dzieli przepasc jakosciowa. Pomimo tego poradnik staralem sie pisac w taki sposob, aby nie skupial sie na samej rozwalce. To nie moja wina, ze subquestow czy nawet zwyklych gadek jest malo a wrogow o wiele prosciej eliminuje sie snajperka czy dobrymi bombkami a nie sprytem. Natomiast co do tlumaczen, jako ze gra nie bedzie sprzedawana w wersji pl a wiele osob ma problemy z j. angielskim staralem sie, aby byly one (w miare mozliwosci ofkoz) wiernie oddane. Faktycznie, czasami wychodzily niezle krzaczki, ale przynajmniej nie ma obawy, ze ktos sie zgubi, bo nie wie z kim ma porozmawiac (i musi np. poszukac odwolania w nazwie zadania) czy co aktualnie zrobic. Numerowanie questow wzorem chociazby "Arcanum" pozbawione jest chyba sensu skoro ta gra jest co najwyzej rozbudowanym FPS-em a z prawdziwymi czy nawet diablopodobnymi cRPG-ami ma niewiele wspolnego. Poczatkowo planowalem stworzyc poradnik, ktory opieralby sie na samych questach, ale doszedlem do wniosku, ze lepiej jest skakac miedzy lokacjami i stopniowo je zbierac a nastepnie zaliczac. Natomiast jesli chodzi o sama koncowke Twojego komentarza to dodam, ze piszac poradniki ZAWSZE pomijam objasnianie fabuly. IMHO o wiele lepiej jest poznawac wszystko samemu, nawet jesli ma to oznaczac wertowanie slownika co kilka minut. Staralem sie tez ograniczac powstawanie spoilerow i w wazniejszych momentach opisywalem co nalezy zrobic a nie co dzieje sie na ekranie czy dlaczego do tego doszlo.

Komentarz: zanonimizowany36450
2004-03-31
23:02

zanonimizowany76076 Generał

Hmm... mam wrażenie, że wszyscy przyjęli tu takie założenie, jak na forum Eidosu: DX2 jest gorszy i pusty, bo nie jest lepszą częścią pierwszą.
Chciałbym zauważyć, że i w 'jedynce' bardzo łatwo można było wszystkich porozwalać i też było to łatwiejsze, niż negocjowanie, czy przekradanie.
Dobrze, ale nie polemizuję tu z recenzją..

Absolutnie nie chodzi mi o prowadzenie gracza za rączkę. Wręcz przeciwnie - brakuje mi w nim jakiegoś 'deusexowego' klimatu. Dla mnie jest powierzchowny i stoi za bardzo 'na zewnątrz' gry. Taka rzemieślnicza solucja. Pójdź tam, weź to, wróć piętro wyżej.

Skoro ktoś sięga do poradnika, można założyć, że spoilerów się nie boi. Zresztą - je też można ograniczyć. Oczywiście de gustibus..., ale ja widziałbym w tym konkretnym poradniku dużo więcej elementów typu: "teraz masz to, o co chodziło tym i tamtym, jeśli dasz to tym, dostaniesz to, jeśli tamtym - tamto". Nie trzeba przy tym wyjaśniać konsekwencji posunięć aż do końca gry, ale fragmenty 'masz do wyboru a lub b, polecam b' niepotrzebnie spłycają odbiór gry.

Zresztą - może poradnik do danej gry powinien pisać ktoś, komu się ona podoba? Tylko taka osoba ma dość motywacji, żeby pisać z sercem.

Komentarz: zanonimizowany76076
2004-04-01
11:42

zanonimizowany36450 Konsul

Sam Fisher -->
"Hmm... mam wrażenie, że wszyscy przyjęli tu takie założenie, jak na forum Eidosu: DX2 jest gorszy i pusty, bo nie jest lepszą częścią pierwszą. Chciałbym zauważyć, że i w 'jedynce' bardzo łatwo można było wszystkich porozwalać i też było to łatwiejsze, niż negocjowanie, czy przekradanie. Dobrze, ale nie polemizuję tu z recenzją.. "
Po czesci masz racje, byc moze to wina samych graczy, ktorzy za duzo sobie po kontynuacji obiecywali. Zreszta ja sam sie do nich zaliczalem. Na pewno nie czekalem na cos takiego. Masz racje, ze w jedynce mozna bylo przechodzic wszystko na sile, w dwojce jednak momentami troche z takimi momentami przegieto. W kazdym razie tam gdzie mozna bylo negocjowac/skradac sie/szukac bezpieczniejszych wejsc staralem sie to opisac.

"Absolutnie nie chodzi mi o prowadzenie gracza za rączkę. Wręcz przeciwnie - brakuje mi w nim jakiegoś 'deusexowego' klimatu. Dla mnie jest powierzchowny i stoi za bardzo 'na zewnątrz' gry. Taka rzemieślnicza solucja. Pójdź tam, weź to, wróć piętro wyżej."
OK, to jest Twoja opinia. W moim przekonaniu napisanie "klimatycznego" poradnika bez wglebiania sie w fabule (a tego jak juz wiesz staralem sie unikac) jest niewykonalne.

"Zresztą - może poradnik do danej gry powinien pisać ktoś, komu się ona podoba? Tylko taka osoba ma dość motywacji, żeby pisać z sercem."
Po pierwsze, nie powiedzialem, ze "Deus Ex 2" mi sie nie podoba. Chodzi o to, ze czekalem na cos znacznie lepszego. Pomimo tych wszystkich narzekan gre po raz pierwszy (jeszcze przed pisaniem solucji) ukonczylem dla wlasnej przyjemnosci a nie pod przymusem napisania solucji. Po drugie, gdyby poradniki byly pisane przez osoby, ktore uwielbiaja dany tytul to obawiam sie, ze moglyby byc skierowane w strone hardcore'owych graczy (nawet niechcacy) a Ci nie potrzebuja przeciez solucji. Byc moze sie myle, ale IMHO po poradniki siegaja przede wszystkim mniej doswiadczeni gracze a im taki opis w zupelnosci wystarczy. Od wyszukiwania przeszmuglowanych "smaczkow" sa fanowskie strony i fora dyskusyjne... To ma byc solucja/walkthrough, czyli opis przejscia gry :-)

Komentarz: zanonimizowany36450
2004-04-01
14:47

Vejt Senator

Vejt

nie lubię takich poradników prowadzą gracza za rękę przez całą grę

Komentarz: Vejt
2004-04-01
16:34

zanonimizowany76076 Generał

Może faktycznie po prostu mi nie przypadł do gustu. Jest faktycznie dokładny i na pewno pomocny, jednak wolałbym nieco więcej głębi.

Ciągle mam przed oczami poradnik Soulcatchera do KotOR :). Może niepotrzebnie, bo jest on doskonałością w swojej klasie i niedoścignionym wzorem, ale właśnie w takiej formie widziałbym solucję do DX2.

Z góry zaznaczam, że nie mówię, że DX2 ma równie głęboką fabułę, co KotOR (bo by mnie wszyscy wyśmiali ;-)), ale Soulcatcher bardzo zręcznie "prześlizguje się" po treści gry, tworząc świetnie klimat i jednocześnie nie zdradzając zbyt wiele.

Może na początku trochę niefortunnie napisałem swoją wypowiedź i zabrzmiała zbyt krytycznie. Treść jest jak najbardziej na poziomie - nie odpowiada mi tylko forma: zarówno wizualnie, jak i w kwestii ujęcia fabuły.

Komentarz: zanonimizowany76076
2004-04-02
11:31

zanonimizowany36450 Konsul

😊

SamFisher --> No nie... jak ja maly wspolpracownik moge porownywac sie z WIELKIM Soulem ;-))) ? A tak na serio, dzieki za opinie. Na pewno wezme to wszystko (no, moze poza sprawami zwiazanymi z fabula :-)) pod uwage przy okazji pisania kolejnych solucji.

Komentarz: zanonimizowany36450
2005-08-10
19:21

Lechiander Legend

Lechiander

Mam problem. Może ktoś pomoże...

Lokacja Hell's Kitchen... któryś tam raz z kolei. Liczę, że zajarzycie po opisie problemu, kiedy w niej jestem

Otóż mam przynieść gościowi o nazwisku Stanton Dowd trochę Ambrozji. I za cholerę jej zdobyć nigdzie nie mogę. Koleś stoi w wypalonym budynku, tym samym przez który można było się dostać we wcześniejszej lokacji do bazy terrorystów z generatorem. Zaraz po rozmowie z nim atakuje go bandzior (thug), a chwilę potem zjawia się kilku gliniarzy.
Jest to quest poboczny, drugorzędny.
W tej samej lokacji jest przemytnik, od którego mamy zdobyć materiały wybuchowe, też second goal. Niestety, mi chce on je sprzedać, więc ten wuest sobie już odpuściłem, nie mam kasiory. Piszę tylko tak, gwoli przypomnienia. Chdzo mi o tę cholerną Ambrozję!

Komentarz: Lechiander
2005-08-10
19:50

Piotrek Generał

O ile pamiętam, to ambrozję dla niego zdobywamy dopiero po wykonaniu następnej misji (w porcie). Później powinna byc okazja, aby mu ją oddać.

Komentarz: Piotrek

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl