Deus Ex Invisible War: Upper Seattle City Center #1
Aktualizacja:
Upper Seattle City Center (Seattle, Washington)
Uwaga! Dotarłeś do pierwszej nieliniowej lokacji w grze. Oznacza to, iż podzielono ją na kilkanaście segmentów i tylko od Ciebie zależy w jakiej kolejności je odwiedzisz. Ja oczywiście postaram się zaproponować najlepszy wybór tak żeby nie natrafić od razu na najtrudniejsza zadania. Chciałbym również zwrócić uwagę na sprawę questów. Uznałem, iż lepiej będzie opisywać daną lokację jako całość, pozbierać wszystkie zadania i dopiero przy okazji odwiedzenia lokacji wymaganej do ich zaliczenia zająć się ich rozwiązaniem. Nie ma chyba sensu w błyskawicznym zaliczaniu każdego zdobytego questa skoro wymagane miejsce i tak odwiedzi się w dalszej grze. Na koniec jeszcze sprawa przynależności do różnych frakcji. Okazuje się, iż w wielu przypadkach nie musisz się kurczowo trzymać jednej ogranizacji i nawet jeśli wykonujesz dla niej wszystkie zadania to w ogromnej większości przypadków pozostałe nie zablokują Ci dostępu do swych questów. Nieliczne wyjątki zaznaczyłem oczywiście w solucji, w przypadku zadań, które się wzajemnie wykluczają (zapewniam, że jest ich naprawdę niewiele) wybierałem WTO lub Templariuszy. Nazwa organizacji, dla której wykonuje się dane zadanie jest zazwyczaj podana w treści misji. Jeśli więc uważasz, iż nie zamierzasz się z którąś z nich bratać to jej zadania możesz bezboleśnie omijać.
![]() | A więc... zaczynajmy. Ruszaj prosto. Podejdź do ławki i zabierz Datacube'a. Dzięki temu zdobędziesz mapę badanych fragmentów miasta. Podejdź do strażników. Jeden z nich rozpozna w Alex ucznia akademii. Będziesz mógł przejść dalej. Otrzymasz także rozkaz zgłoszenia się do głównej kwatery WTO. |
<<QUEST ZALICZONY (PODSTAWOWY): Tarsus Assault: Exit The Facility (Opuść akademię)
>>NOWY QUEST (PODSTAWOWY): Report to WTO (Zgłoś się do siedziby WTO po nowe rozkazy)
![]() | Idź prosto. Po chwili odezwie się Billie i zaproponuje Ci poszukanie dowodów w biurze Leili Nassif, które mieści się w Emerald Suites. Otrzymasz mapę kompleksu. Po kilku sekundach ponownie odezwie się też Lin-May Chen, która podpowie Ci jak przedostać się do Lower Seattle. |
>>NOWY QUEST (DODATKOWY): Dr. Nassif: Search Apartment (Przeszukaj apartament Leili Nassif)
![]() | Na początek radziłbym udać się do Pequod's Coffee. Kawiarenka znajduje się na tym samym poziomie, znajdziesz ją dość szybko (charakterystyczne logo). Wejdź do środka. Jeśli chcesz możesz skorzystać z maszyny z napojami, zabierz też batonik (leży na stoliku). |
![]() | Wysłuchaj rozmowy pomiędzy znajdującymi się tu osobami a następnie sam zagadaj do właściciela kawiarni. Dzięki temu otrzymasz możliwość zaliczenia pierwszego z całej serii questów traktujących o wojnie pomiędzy dwiema konkurencyjnymi firmami: Pequod's oraz Queequeg's. Zadanie będzie polegało na zniszczeniu składu fasoli. Aby dostać się do kawiarni Queequeg's będziesz potrzebował klucza z mieszkania właściciela obiektu (apartament 21, Heron's Loft Building). |
>>NOWY QUEST (DODATKOWY): Coffee Wars: Destroy Beans (Zniszcz skład fasoli)
![]() | Zanim wyjdziesz na zewnątrz skieruj się do widocznych obok schodów. Jeśli chcesz możesz sobie pomagać biowszczepem Light. Zabierz Multitoola. Oprócz tego znajdziesz tu trzy książki - Upper And Lower Seattle, Our Love Affair With The Bean oraz Coffee Science. Możesz już wracać na górę. |
![]() | Jeśli chcesz możesz skierować się w lewo i wysłuchać przemówienia Dumiera. Nie jest to jednak konieczne, nie ma tu też żadnych wartościowych przedmiotów. Wracaj do miejsca startu i skieruj się w lewo. Okolica jest patrolowana przez latającą jednostkę (Aero Security Bot). Zapisz stan gry. |
![]() | Wpadniesz na kilku bandytów. Załączy się rozmowa, w trakcie jej trwania będziesz mógł wybrać jedną z czterech opcji. Zdecydowanie NIE WARTO im zapłacić za przejście. Wybierz obelgę. Gdy tylko rozmowa się zakończy biegnij do miejsca startu. Latający Bot oraz strażnicy, którzy stali przy windzie bez problemu sobie z nimi poradzą. Po zakończonej walce przeszukaj ciała bandytów, przy jednym z nich znajdziesz EMP Grenade. |
![]() | Skieruj się do miejsca, przy którym stali bandyci. Znajdziesz tu zamkniętą skrzynię. Radziłbym się do niej włamać, w środku znajdziesz trzy cenne przedmioty: Boltcastera (ŚWIETNY do cichej eliminacji wrogów), Ammo Clipa oraz Glass Destabilizera. Szczególną uwagę zwróć na ten ostatni przedmiot. Jest to upgrade, który pozwala na ciche wybijanie wybranych szyb. Od razu zamontuj go na posiadanym pistolecie. |
![]() | Kawałek dalej znajdziesz kolejnego Ammo Clipa a w koszu na śmieci dwa chleby, Soy i jeszcze jednego Ammo Clipa. Zapisz stan gry. Skieruj się do drzwi prowadzących do Inclinator Facility (screen). |
0
- Deus Ex: Invisible War - poradnik do gry
- Deus Ex: Invisible War: Poradnik do gry
- Deus Ex Invisible War: Seattle
- Deus Ex Invisible War: Tarsus Apartments #1
- Deus Ex Invisible War: Tarsus Recreation
- Deus Ex Invisible War: Tarsus Apartments #2
- Deus Ex Invisible War: Tarsus Laboratory
- Deus Ex Invisible War: Tarsus Laboratory cd.
- Deus Ex Invisible War: Upper Seattle City Center #1
- Deus Ex Invisible War: Inclinator Facility #1
- Deus Ex Invisible War: Inclinator Facility #1 cd.
- Deus Ex Invisible War: Lower Seattle Slums #1
- Deus Ex Invisible War: Heron's Loft Apartments #1
- Deus Ex Invisible War: Lower Seattle Slums #2
- Deus Ex Invisible War: Order Church
- Deus Ex Invisible War: Inclinator Facility #2
- Deus Ex Invisible War: Upper Seattle City Center #2
- Deus Ex Invisible War: Emerald Suites #1
- Deus Ex Invisible War: Club Vox #1
- Deus Ex Invisible War: Emerald Suites #2
- Deus Ex Invisible War: Upper Seattle City Center #3
- Deus Ex Invisible War: WTO Air Terminal #1
- Deus Ex Invisible War: WTO Air Terminal Hangar
- Deus Ex Invisible War: Upper Seattle City Center #4
- Deus Ex Invisible War: Emerald Suites #3
- Deus Ex Invisible War: Emerald Suites Penthouse
- Deus Ex Invisible War: Club Vox #2
- Deus Ex Invisible War: Lower Seattle Slums #3
- Deus Ex Invisible War: Heron's Loft Apartments #2
- Deus Ex Invisible War: Sophia Sak's Hangar
- Deus Ex Invisible War: The Greasel Pit
- Deus Ex Invisible War: Club Vox #3
- Deus Ex Invisible War: Emerald Suites #4
- Deus Ex Invisible War: Club Vox #4
- Deus Ex Invisible War: WTO Air Terminal #2
- Deus Ex Invisible War: Mako Ballistics Exterior #1
- Deus Ex Invisible War: Mako Ballistics Interior #1
- Deus Ex Invisible War: Mako Ballistics BioLab
- Deus Ex Invisible War: Mako Ballistics Interior #2
- Deus Ex Invisible War: Mako Ballistics Exterior #2
- Deus Ex Invisible War: Seattle
- Deus Ex: Invisible War: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Vejt Senator
nie lubię takich poradników prowadzą gracza za rękę przez całą grę
zanonimizowany76076 Generał
Może faktycznie po prostu mi nie przypadł do gustu. Jest faktycznie dokładny i na pewno pomocny, jednak wolałbym nieco więcej głębi.
Ciągle mam przed oczami poradnik Soulcatchera do KotOR :). Może niepotrzebnie, bo jest on doskonałością w swojej klasie i niedoścignionym wzorem, ale właśnie w takiej formie widziałbym solucję do DX2.
Z góry zaznaczam, że nie mówię, że DX2 ma równie głęboką fabułę, co KotOR (bo by mnie wszyscy wyśmiali ;-)), ale Soulcatcher bardzo zręcznie "prześlizguje się" po treści gry, tworząc świetnie klimat i jednocześnie nie zdradzając zbyt wiele.
Może na początku trochę niefortunnie napisałem swoją wypowiedź i zabrzmiała zbyt krytycznie. Treść jest jak najbardziej na poziomie - nie odpowiada mi tylko forma: zarówno wizualnie, jak i w kwestii ujęcia fabuły.
zanonimizowany36450 Konsul
SamFisher --> No nie... jak ja maly wspolpracownik moge porownywac sie z WIELKIM Soulem ;-))) ? A tak na serio, dzieki za opinie. Na pewno wezme to wszystko (no, moze poza sprawami zwiazanymi z fabula :-)) pod uwage przy okazji pisania kolejnych solucji.
Lechiander Legend
Mam problem. Może ktoś pomoże...
Lokacja Hell's Kitchen... któryś tam raz z kolei. Liczę, że zajarzycie po opisie problemu, kiedy w niej jestem
Otóż mam przynieść gościowi o nazwisku Stanton Dowd trochę Ambrozji. I za cholerę jej zdobyć nigdzie nie mogę. Koleś stoi w wypalonym budynku, tym samym przez który można było się dostać we wcześniejszej lokacji do bazy terrorystów z generatorem. Zaraz po rozmowie z nim atakuje go bandzior (thug), a chwilę potem zjawia się kilku gliniarzy.
Jest to quest poboczny, drugorzędny.
W tej samej lokacji jest przemytnik, od którego mamy zdobyć materiały wybuchowe, też second goal. Niestety, mi chce on je sprzedać, więc ten wuest sobie już odpuściłem, nie mam kasiory. Piszę tylko tak, gwoli przypomnienia. Chdzo mi o tę cholerną Ambrozję!
Piotrek Generał
O ile pamiętam, to ambrozję dla niego zdobywamy dopiero po wykonaniu następnej misji (w porcie). Później powinna byc okazja, aby mu ją oddać.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.









