Deus Ex Invisible War: Black Gate Laboratory #1
Aktualizacja:
Black Gate Laboratory (Trier, Germany)
![]() | Zapisz stan gry. Wyjmij z inwentarza snajperkę i zabij Templariusza, który po chwili nadejdzie (z prawej strony). Podejdź do widocznej na screenie szyby i rozbij ją (polecam Energy Blade). Wskakuj do środka. Jeśli chcesz możesz pogrzebać w ustawieniach systemu i skonfigurować okoliczne działko. Porozglądaj się po okolicy a znajdziesz Datacube (Black Gate Teleporter), Shotgun, EMP Grenade, Baton, Book (Tommorow Becomes Yesterday), Ammo Clip a także trochę jedzonka. Podejdź do kratki, podnieś ją i wskakuj do szybu wentylacyjnego. |
![]() | Wyjdź z szybu i pozbieraj przedmioty z półek: jedzenie, Multitoola, 25 kredytów, Energy Cell oraz trzy Ammo Clipy. Przygotuj snajperkę i zacznij ostrożnie wspinać się po drabinie. Powinieneś zauważyć dwóch Templariuszy. Wykończ ich. |
![]() | Wyjdź na górę i pozbieraj przedmioty, które pozostawili po sobie Templariusze (m.in. Concussion Grenade). Idź prosto. Po chwili dotrzesz do Containment. Podejdź do zapory laserowej i zdezaktywuj ją (najlepiej Multitoolem). Przejdź przez kolejne drzwi. Dotrzesz do celi, w której przetrzymywane są Her Holiness (tak naprawdę nazywa się Nicolette Duclare) oraz Dana Morgan. |
![]() | Dowiesz się wiele ciekawych rzeczy o The Order, WTO czy Illuminati. Poznasz też zdrajcę - jest nim Luminon Saman, który wraz z Billie Addams próbuje dostać się do sanktuarium JC Dentona. Po chwili otrzymasz nowe rozkazy. Zjawią się też posiłki, które przejmą kontrolę nad kompleksem. Jeśli nie odpowiada Ci takie rozwiązanie sytuacji możesz zabić Nicolette i Danę. Musisz włamać się do systemu (terminal jest obok celi) i wybrać odpowiednią opcję. Nic na tym jednak nie zyskasz. |
<<QUEST ZALICZONY (PODSTAWOWY): Rescue Her Holiness (Uratuj Her Holiness)
>>NOWY QUEST (DODATKOWY): Templar Compound: Talk To Dumier (Porozmawiaj z Dumierem na temat wyprawy do Templar Compound)
>>NOWY QUEST (PODSTAWOWY): Templar Compound: Hire Pilot (Wynajmnij pilota)
![]() | Zapisz stan gry. Korzystając z okazji możesz zbadać najbliższe pomieszczenia. Nie musisz przeszukiwać całego laboratorium ponieważ jeszcze tu wrócimy. W sąsiednim pomieszczeniu wpadniesz na uwięzionego Szaraka. Możesz z nim porozmawiać. Wracaj do drabiny i wybierz niezbadaną (prawą) odnogę. Jeśli chcesz możesz pomóc strażnikom Illuminati w eliminowaniu pozostałych Templariuszy. |
![]() | Ja ograniczyłem się do zbadania biura Tracera Tonga. Rozbij szybę i wskakuj do środka. Jeśli chcesz możesz odsłuchać wiadomość od Leili Nassif. Zabierz Multitoola, książkę o klimacie panującym na Antarktyce, Datacube, jedzonko oraz (jeśli jeszcze nie masz) Energy Blade. W zamkniętej szafce znajdziesz Spiderbomb a także trzy (!) biokanistry. Jeśli jednak grałeś zgodnie z moimi wskazówkami to wszystkie umiejętności powinieneś mieć już rozwinięte do maksimum. Możesz już opuścić to miejsce. |
0
- Deus Ex: Invisible War - poradnik do gry
- Deus Ex: Invisible War: Poradnik do gry
- Deus Ex Invisible War: Trier
- Deus Ex Invisible War: Trier Streets #1
- Deus Ex Invisible War: Trier SSC #1
- Deus Ex Invisible War: Queequeg's Coffee Shop
- Deus Ex Invisible War: Trier Streets #2
- Deus Ex Invisible War: Nine Worlds Tavern #1
- Deus Ex Invisible War: Trier SSC #2
- Deus Ex Invisible War: Black Gate Ruins
- Deus Ex Invisible War: Black Gate Laboratory #1
- Deus Ex Invisible War: Pozostałe questy
- Deus Ex Invisible War: Trier
- Deus Ex: Invisible War: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
wolfen3741 Generał
SamFisher -------> A co ty byś chciał, żeby autor Ci książkę napisał? Tylko od niego samego zależy jaką formę przyjmie poradnik, a jeśli prowadzi przez całą grę za rączkę to forma jest sprawą drugorzędną.
...poradnik sprowadza tą wspaniałą grę do prostej rozwalanki. a to jest już niezły lol, chociaż o gusatach się nie dyskutuje :)
Soulcatcher Legend
SamFisher ---> poradnik musi mieć naprawdę wielką moc skoro tak potrafi wyjawić istotę gry :))))
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-03-28 19:14:23]
zanonimizowany36450 Konsul
SamFisher --> No tak, Twoja ksywka zdradza wszystko :-) Liczyles zapewnie na poradnik w stylu Splinter Cella czy Thiefa, pomyliles chyba jednak tytuly. TAK, Deus Ex 2 to w glownej mierze prosta rozwalanka, ktora IMHO od pierwszej czesci dzieli przepasc jakosciowa. Pomimo tego poradnik staralem sie pisac w taki sposob, aby nie skupial sie na samej rozwalce. To nie moja wina, ze subquestow czy nawet zwyklych gadek jest malo a wrogow o wiele prosciej eliminuje sie snajperka czy dobrymi bombkami a nie sprytem. Natomiast co do tlumaczen, jako ze gra nie bedzie sprzedawana w wersji pl a wiele osob ma problemy z j. angielskim staralem sie, aby byly one (w miare mozliwosci ofkoz) wiernie oddane. Faktycznie, czasami wychodzily niezle krzaczki, ale przynajmniej nie ma obawy, ze ktos sie zgubi, bo nie wie z kim ma porozmawiac (i musi np. poszukac odwolania w nazwie zadania) czy co aktualnie zrobic. Numerowanie questow wzorem chociazby "Arcanum" pozbawione jest chyba sensu skoro ta gra jest co najwyzej rozbudowanym FPS-em a z prawdziwymi czy nawet diablopodobnymi cRPG-ami ma niewiele wspolnego. Poczatkowo planowalem stworzyc poradnik, ktory opieralby sie na samych questach, ale doszedlem do wniosku, ze lepiej jest skakac miedzy lokacjami i stopniowo je zbierac a nastepnie zaliczac. Natomiast jesli chodzi o sama koncowke Twojego komentarza to dodam, ze piszac poradniki ZAWSZE pomijam objasnianie fabuly. IMHO o wiele lepiej jest poznawac wszystko samemu, nawet jesli ma to oznaczac wertowanie slownika co kilka minut. Staralem sie tez ograniczac powstawanie spoilerow i w wazniejszych momentach opisywalem co nalezy zrobic a nie co dzieje sie na ekranie czy dlaczego do tego doszlo.
zanonimizowany76076 Generał
Hmm... mam wrażenie, że wszyscy przyjęli tu takie założenie, jak na forum Eidosu: DX2 jest gorszy i pusty, bo nie jest lepszą częścią pierwszą.
Chciałbym zauważyć, że i w 'jedynce' bardzo łatwo można było wszystkich porozwalać i też było to łatwiejsze, niż negocjowanie, czy przekradanie.
Dobrze, ale nie polemizuję tu z recenzją..
Absolutnie nie chodzi mi o prowadzenie gracza za rączkę. Wręcz przeciwnie - brakuje mi w nim jakiegoś 'deusexowego' klimatu. Dla mnie jest powierzchowny i stoi za bardzo 'na zewnątrz' gry. Taka rzemieślnicza solucja. Pójdź tam, weź to, wróć piętro wyżej.
Skoro ktoś sięga do poradnika, można założyć, że spoilerów się nie boi. Zresztą - je też można ograniczyć. Oczywiście de gustibus..., ale ja widziałbym w tym konkretnym poradniku dużo więcej elementów typu: "teraz masz to, o co chodziło tym i tamtym, jeśli dasz to tym, dostaniesz to, jeśli tamtym - tamto". Nie trzeba przy tym wyjaśniać konsekwencji posunięć aż do końca gry, ale fragmenty 'masz do wyboru a lub b, polecam b' niepotrzebnie spłycają odbiór gry.
Zresztą - może poradnik do danej gry powinien pisać ktoś, komu się ona podoba? Tylko taka osoba ma dość motywacji, żeby pisać z sercem.
zanonimizowany36450 Konsul
Sam Fisher -->
"Hmm... mam wrażenie, że wszyscy przyjęli tu takie założenie, jak na forum Eidosu: DX2 jest gorszy i pusty, bo nie jest lepszą częścią pierwszą. Chciałbym zauważyć, że i w 'jedynce' bardzo łatwo można było wszystkich porozwalać i też było to łatwiejsze, niż negocjowanie, czy przekradanie. Dobrze, ale nie polemizuję tu z recenzją.. "
Po czesci masz racje, byc moze to wina samych graczy, ktorzy za duzo sobie po kontynuacji obiecywali. Zreszta ja sam sie do nich zaliczalem. Na pewno nie czekalem na cos takiego. Masz racje, ze w jedynce mozna bylo przechodzic wszystko na sile, w dwojce jednak momentami troche z takimi momentami przegieto. W kazdym razie tam gdzie mozna bylo negocjowac/skradac sie/szukac bezpieczniejszych wejsc staralem sie to opisac.
"Absolutnie nie chodzi mi o prowadzenie gracza za rączkę. Wręcz przeciwnie - brakuje mi w nim jakiegoś 'deusexowego' klimatu. Dla mnie jest powierzchowny i stoi za bardzo 'na zewnątrz' gry. Taka rzemieślnicza solucja. Pójdź tam, weź to, wróć piętro wyżej."
OK, to jest Twoja opinia. W moim przekonaniu napisanie "klimatycznego" poradnika bez wglebiania sie w fabule (a tego jak juz wiesz staralem sie unikac) jest niewykonalne.
"Zresztą - może poradnik do danej gry powinien pisać ktoś, komu się ona podoba? Tylko taka osoba ma dość motywacji, żeby pisać z sercem."
Po pierwsze, nie powiedzialem, ze "Deus Ex 2" mi sie nie podoba. Chodzi o to, ze czekalem na cos znacznie lepszego. Pomimo tych wszystkich narzekan gre po raz pierwszy (jeszcze przed pisaniem solucji) ukonczylem dla wlasnej przyjemnosci a nie pod przymusem napisania solucji. Po drugie, gdyby poradniki byly pisane przez osoby, ktore uwielbiaja dany tytul to obawiam sie, ze moglyby byc skierowane w strone hardcore'owych graczy (nawet niechcacy) a Ci nie potrzebuja przeciez solucji. Byc moze sie myle, ale IMHO po poradniki siegaja przede wszystkim mniej doswiadczeni gracze a im taki opis w zupelnosci wystarczy. Od wyszukiwania przeszmuglowanych "smaczkow" sa fanowskie strony i fora dyskusyjne... To ma byc solucja/walkthrough, czyli opis przejscia gry :-)
Vejt Senator
nie lubię takich poradników prowadzą gracza za rękę przez całą grę
zanonimizowany76076 Generał
Może faktycznie po prostu mi nie przypadł do gustu. Jest faktycznie dokładny i na pewno pomocny, jednak wolałbym nieco więcej głębi.
Ciągle mam przed oczami poradnik Soulcatchera do KotOR :). Może niepotrzebnie, bo jest on doskonałością w swojej klasie i niedoścignionym wzorem, ale właśnie w takiej formie widziałbym solucję do DX2.
Z góry zaznaczam, że nie mówię, że DX2 ma równie głęboką fabułę, co KotOR (bo by mnie wszyscy wyśmiali ;-)), ale Soulcatcher bardzo zręcznie "prześlizguje się" po treści gry, tworząc świetnie klimat i jednocześnie nie zdradzając zbyt wiele.
Może na początku trochę niefortunnie napisałem swoją wypowiedź i zabrzmiała zbyt krytycznie. Treść jest jak najbardziej na poziomie - nie odpowiada mi tylko forma: zarówno wizualnie, jak i w kwestii ujęcia fabuły.
zanonimizowany36450 Konsul
SamFisher --> No nie... jak ja maly wspolpracownik moge porownywac sie z WIELKIM Soulem ;-))) ? A tak na serio, dzieki za opinie. Na pewno wezme to wszystko (no, moze poza sprawami zwiazanymi z fabula :-)) pod uwage przy okazji pisania kolejnych solucji.
Lechiander Legend
Mam problem. Może ktoś pomoże...
Lokacja Hell's Kitchen... któryś tam raz z kolei. Liczę, że zajarzycie po opisie problemu, kiedy w niej jestem
Otóż mam przynieść gościowi o nazwisku Stanton Dowd trochę Ambrozji. I za cholerę jej zdobyć nigdzie nie mogę. Koleś stoi w wypalonym budynku, tym samym przez który można było się dostać we wcześniejszej lokacji do bazy terrorystów z generatorem. Zaraz po rozmowie z nim atakuje go bandzior (thug), a chwilę potem zjawia się kilku gliniarzy.
Jest to quest poboczny, drugorzędny.
W tej samej lokacji jest przemytnik, od którego mamy zdobyć materiały wybuchowe, też second goal. Niestety, mi chce on je sprzedać, więc ten wuest sobie już odpuściłem, nie mam kasiory. Piszę tylko tak, gwoli przypomnienia. Chdzo mi o tę cholerną Ambrozję!
Piotrek Generał
O ile pamiętam, to ambrozję dla niego zdobywamy dopiero po wykonaniu następnej misji (w porcie). Później powinna byc okazja, aby mu ją oddać.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






