Prolog (2) | Opis przejścia Bulletstorm
Aktualizacja:

Opuść pomieszczenie i skieruj się do wyjścia. Nim z niego skorzystasz, zostaniesz zaatakowany przez oponentów. Ci nie będą strzelać, próbując załatwić Cię w starciu z bliska (kopniak jest najszybszym rozwiązaniem).
![]() | Wyjście, z którego chciałeś skorzystać, okaże się zablokowane. Skieruj się do kolejnego uważając na następnych przeciwników - tym razem pojawią się strzelający. Aby szybko się do nich zbliżyć, wykonuj ślizgi (2x spacja). |
![]() | Przed wyjściem na zewnątrz prześliźnij się pod niskim przejściem prowadzącym w dół. |
![]() | ![]() |
Na zewnątrz zaatakują Cię kolejni strzelający przeciwnicy. Będą wybiegać zza skał. Korzystaj ze ślizgów, by się z nimi rozprawić (tak zmniejszając w bezpieczny sposób dystans dzielący Cię od nich).

Idąc w górę piaszczystego wzniesienia dojdzie do załączenia się scenki. Po jej zakończeniu podejdź do martwego żołnierza generała Sarrano i podnieś leżącą tam smycz.
![]() | Następnie zadziałaj na śluzie do kapsuły, wykonując w ten sposób pierwszy manewr nowo zdobytą bronią (domyślny klawisz Q). |
![]() | Następnie skieruj się w stronę skał i powtórz czynność, odblokowując sobie przejście. |
![]() | Nieco dalej natkniesz się na kolczaste kraty. Za nimi znajdować się będą przeciwnicy. Skorzystaj ze smyczy, by wtrącić oponentów na blokujący Ci drogę obiekt (w ten sposób powalając go). Smycz zawsze będzie przyciągać do Ciebie przedmioty lub przeciwników, przenikając przez niektóre obiekty. W ten sposób z łatwością wtrącisz przeciwników na interaktywne elementy otoczenia, zaliczając kolejne superstrzały (w tym przypadku nieprzyjaciele zginą nabijając się na kolce). |
![]() | ![]() |
Kontynuuj drogę w górę wzniesienia, odsuwając smyczą kolejne tarasujące obiekty. Natkniesz się również na kolejnych oponentów.
![]() | Po zabiciu wszystkich przejdź do zestrzelonego statku. |
![]() | Udaj się ze zdobytą baterią do pomieszczenia medycznego i uruchom oskryptowaną scenę. W trakcie jej odbywania zostaniesz wyproszony z pomieszczenia. Opuść go, by chwile później zostać zaatakowanym. Przeciwnicy pojawiać się będą ze wszystkich stron. |
![]() | W pewnym momencie zostaniesz osaczony. Dojdzie wówczas do załączenia się scenki przerywnikowej. W jej trakcie zostaniesz poproszony o oddanie jednego strzału. Wykonaj go, a ukończysz etap. |
0
- Bulletstorm - poradnik do gry
- Bulletstorm - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Prolog (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Prolog (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 3 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt II - Rozdział 1 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt II - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt II - Rozdział 2 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt III - Rozdział 1 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt III - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt III - Rozdział 2 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 3 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 3 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 2 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 3 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 3 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 3 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 3 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 1 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Opis przejścia
- Bulletstorm - poradnik do gry
Komentarze czytelników
paprys Pretorianin
teraz to juz nic mi po tym poradniku :D mialem nadzieje ze wyjdzie troche wczesniej, bo w ciagu gry mialem 2 naprawde denerwujace momenty gdzie siedzialem po godzince i dopiero po tych 60 minutach udawalo mi sie przejjsc dalej (najwyzszy poziom trudnosci), mam tez wszystkie infoboty, elektromuchy i butelki - zapewne nie wspomnieliscie o BUGu na butelki ;)
paprys Pretorianin
bug na butelki - jezeli dobrze pamietam to byl Akt 4, rozdzial 2 odrazu po wejsciu do "dyskoteki" mamy checkpoint i butelki na stole - chlejemy obie, i w menu opcji klikamy "powtorz ostatni punk zapisu" i znowu chlejemy butelki i tak az bedzie 20 :d pozniej mozna je rozbic :P
bezimienny2612 Chorąży
Gra jest dość prosta lecz poradnik i tak się przydaje choćby dla odnalezienia wszystkiego lub dla super strzałów . ;pp
zanonimizowany705796 Senator
Coś późno ten poradnik.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.