Akt I - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
Aktualizacja:

W kolejnym pomieszczenie, wypełnionym urządzeniami elektrycznymi, dojdzie do ataku kilku śmiałków oraz do odważnej akcji współtowarzysza.
![]() | STRATEGIA: jeśli uda Ci się wtrącić któregokolwiek z napastników na elektryczny obiekt, zaliczysz ZWIERACZ. |
![]() | Gdy współtowarzysz dokona spięcia, opuść szybko pomieszczenie, przebiegając obok wybuchających generatorów. |
![]() | Na końcu znajdować się będzie lina - wskocz na nią wciskając R i przejdź na drugą stronę. |
![]() | Znajdziesz tam kolejny Zasobnik oraz następną chmarę oponentów. STRATEGIA: możesz ich zwalczyć na wiele różnych sposobów: zrzucając w przepaść, wysadzając zlokalizowane tam beczki, lub też wtrącając ich na pobliskie kable wysokiego napięcia. |
![]() | ![]() |
Na wyższym piętrze - po pokonaniu kładki - zaatakują Cię kolejni wrogowie. Gdy wszyscy zginą, na arenie zjawi się mini boss (jego zabicie odblokowuje unikatowe superstrzały - sprawdź listę ogólnych). Atakuj go wzmocnionymi pociskami karabinu rozjemcy, co przyśpieszy jego oszołomienie i zabicie (stan oszołomienia jest kluczowym momentem w odblokowywaniu superstrzałów).
![]() | Gdy zginie, przejdź na samą górę (z miejsca, skąd przyszedł napastnik) i podnieś znajdujące się tam działko. W ten sposób odblokujesz zmasowany atak przeciwników. STRATEGIA: zabijając dwóch lub więcej oponentów bez puszczania spustu, otrzymasz GAZ DO DECHY (co możesz również połączyć z ARBUZEM celując w głowy). |
![]() | Zabijając wszystkich załączysz scenkę, a po jej zakończeniu rozpoczniesz jedną z najbardziej widowiskowych momentów w całej grze - przejażdżkę kolejką. Będąc na niej, będziesz mieć do dyspozycji nieograniczone działko. W pierwszej kolejności zaatakują Cię przeciwnicy na mało wytrzymałych kołowych pojazdach. |
![]() | Nieco później pojawi się kolejny wagonik kolejny, z większą gromadką oponentów (w tym z mini bossem). STRATEGIA: na pokładzie wrogiego wagonu będą wybuchowe beczki, w sam raz na WANDALA. |
![]() | Spiesz się w ich zabijaniu, bo za moment pojawią się żyrokoptery. Tych będzie naprawdę sporo, dlatego wymagana jest wyjątkowa sprawność w ich eliminowaniu (łatwo jest w tym momencie zginąć). |

Gdy wszystkie przestaną istnieć, na horyzoncie pojawi się helikopter zrzucający podziemne pociski. Musisz je zdetonować, nim te do ciebie dotrą (będą tylko dwa).
![]() | ![]() |
Gdy żywi oponenci padną trupem, zagrożeniem stanie się pędzące koło kopalnianej koparki. Aby uniknąć śmierci, musisz wysadzać czerwone zbiorniki (dwa) w chwili, gdy obok znajdować się będzie pędzący obiekt.
![]() | Jeśli wszystko się uda trafisz do tunelu. Pokonując go, po prawej stronie (patrząc w kierunku przeciwnym do jazdy) zjawi się wrogi wagon. Ostrzelaj go, a załączy się efektowana scenka i etap dobiegnie końca. |
0
- Bulletstorm - poradnik do gry
- Bulletstorm - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Prolog (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Prolog (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 3 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt II - Rozdział 1 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt II - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt II - Rozdział 2 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt III - Rozdział 1 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt III - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt III - Rozdział 2 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 3 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 3 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 2 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 3 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 3 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 3 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 3 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 1 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Opis przejścia
- Bulletstorm - poradnik do gry
Komentarze czytelników
paprys Pretorianin
teraz to juz nic mi po tym poradniku :D mialem nadzieje ze wyjdzie troche wczesniej, bo w ciagu gry mialem 2 naprawde denerwujace momenty gdzie siedzialem po godzince i dopiero po tych 60 minutach udawalo mi sie przejjsc dalej (najwyzszy poziom trudnosci), mam tez wszystkie infoboty, elektromuchy i butelki - zapewne nie wspomnieliscie o BUGu na butelki ;)
paprys Pretorianin
bug na butelki - jezeli dobrze pamietam to byl Akt 4, rozdzial 2 odrazu po wejsciu do "dyskoteki" mamy checkpoint i butelki na stole - chlejemy obie, i w menu opcji klikamy "powtorz ostatni punk zapisu" i znowu chlejemy butelki i tak az bedzie 20 :d pozniej mozna je rozbic :P
bezimienny2612 Chorąży
Gra jest dość prosta lecz poradnik i tak się przydaje choćby dla odnalezienia wszystkiego lub dla super strzałów . ;pp
zanonimizowany705796 Senator
Coś późno ten poradnik.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.