Akt III - Rozdział 2 | Opis przejścia Bulletstorm
Aktualizacja:
Akt III - Rozdział 2
![]() | Rozdział ten rozpocznie się od scenki przerywnikowej, a po jej zakończeniu dojdzie do ataku nieprzyjaciół. W pierwszej kolejności ci atakować będą tylko z balkonów otaczających arenę. Atakuj ich jednocześnie uważając na zdrowie, łatwo tu bowiem zginąć. Gdy pierwsza fala wrogów zginie, dojdzie do eksplozji w ścianie na parterze , z której wybiegną kolejni śmiałkowie. Zabij i ich, skorzystaj z Zasobnika i wyjdź przez wyrwę w ścianie. |
![]() | ![]() |
Po drugiej stronie natkniesz się na podniesiony pomost. Opuść go wciskając pobliski panel i przygotuj się na kolejny atak. Wrogowie będą już na Ciebie czekać.
![]() | ![]() |
Załatw ich (lub też początkowo zignoruj), poczym szybko wbiegnij na górę do kolejnych oponentów (po drodze mijając Zasobnik).
![]() | STRATEGIA: na piętrze będzie kilku śmiałków. Jeśli uda Ci się ich strącić w wodospad po lewej (koło latających elektromuch), zaliczysz unikatowy skillshot - SPŁAWIK. |
![]() | Jeśli wszyscy oponenci są martwi, a sam skorzystałeś z pobliskiego Zasobnika, możesz skierować się do windy we wnętrzu budynku, na piętrze. |

W ten sposób dotrzesz do rozległego pomieszczenia, gdzie czekać Cię będzie wymagające starcie. Nim jednak do niego dojdzie, na jego drugim końcu ujrzysz Trishkę w opałach.
![]() | STRATEGIA: w trakcie starcia w dolnej części areny będziesz mieć sposobność zaliczenia specjalnego superstrzału - ZAPIEKANKI. Wystarczy, że wtrącisz jednego z wrogów do płonących zbiorników w centralnej części pomieszczenia. |
![]() | Nim jednak trafisz na parter, pokonaj kilku śmiałków z piętra, poczym skorzystaj z windy znajdującej się na końcu dostępnego przejścia. |
![]() | Gdy wszyscy zginą załączy się scenka, a o jej zakończeniu - wraz z nową współtowarzyszką- wejdź schodami na górę i skieruj się w głąb pomieszczenia. |
![]() | Pokonując kilka metrów, tuż przed wyrwą w murze, znajdziesz Zasobnik. Uzupełnij amunicję i kontynuuj wyprawę. |
![]() | ![]() |
W ten oto sposób trafisz na rozległą przestrzeń. W pierwszej kolejności rozpocznij starcie na dystans, z poziomu balkonu, korzystając z karabinu snajperskiego. Dopiero, gdy pierwsza fala przeciwników padnie, zejdź na dół i podążaj na przód rozległym placem. Natkniesz się tam między innymi na wytrzymałych wrogów ze strzelbami - miej na nich oko, gdyż łatwo można zginąć.
![]() | Na końcu dostępnej drogi znajdować się będzie wyrwa w ziemi - skorzystaj z niej. |
![]() | Chwile później znajdziesz się na metalowym rusztowaniu. Jego pokonanie utrudnią nieprzyjaciele. Ich eksterminacja nie powinna być jednak specjalnie wymagająca, zważywszy, że z łatwością można wszystkich strącić w przepaść. STRATEGIA: na dolnych pokładach zastosować można grom smyczy, by zaliczyć PIĘŚCIĄ W STÓŁ. |
![]() | Na końcu drogi znajdować się będzie winda. Wejdź do jej wnętrza i zadziałaj na przełączniku. |
![]() | ![]() |
W ten sposób wylądujesz w okolicy wielkich turbin napędzanych wodą. Dojdzie tam do niemal nieustannego ataku oponentów. Przez cały okres przebywania w bezpośrednim kontakcie z gigantycznymi kołami, wrogowie będą w pobliżu.
![]() | STRATEGIA: aby zaliczyć kolejny unikatowy superstrzał - w tym przypadku chodzi o SIECZKARNIĘ - należy wtrącić wroga na jedno z obracających się kół. |
![]() | ![]() |
Przechodząc pomiędzy wielkimi kołami, należy zniszczyć ich mocowania, korzystając ze smyczy (pamiętaj, że zaraz o wykonaniu tej czynności, pojawią się naparstnicy).
![]() | Na końcu drogi (już po zniszczeniu przy pomocy smyczy drugiego mocowania), dojdzie do krótkiego ataku wrogów, od których dzielić Cię będzie spory dystans (zjawi się nawet żyrokopter). Chcąc zbliżyć się do nich, dojdzie do poważnej awarii pobliskich urządzeń. |
![]() | Aby wyjść z tego cało, musisz w przeciągu 10 sekund wskoczyć na liny prowadzące w dół tamy (wcześniej tą samą czynność wykona Trishka, przez co nie powinieneś mieć problemów ze zlokalizowaniem właściwego miejsca dokonywania skoku). |
![]() | Po wylądowaniu na ruchomej platformie zaatakuje Cię kilka żyrokopterów. |
![]() | Nie musisz jednak z nimi walczyć, gdyż za moment zjawi się wielka fala, niszcząca wszystkich na swej drodze. W chwili, gdy dosięgnie bohatera, etap dobiegnie końca. |
0
- Bulletstorm - poradnik do gry
- Bulletstorm - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Prolog (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Prolog (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 3 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt II - Rozdział 1 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt II - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt II - Rozdział 2 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt III - Rozdział 1 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt III - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt III - Rozdział 2 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 3 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 3 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 2 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 3 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 3 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 3 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 3 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 1 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Opis przejścia
- Bulletstorm - poradnik do gry
Komentarze czytelników
paprys Pretorianin
teraz to juz nic mi po tym poradniku :D mialem nadzieje ze wyjdzie troche wczesniej, bo w ciagu gry mialem 2 naprawde denerwujace momenty gdzie siedzialem po godzince i dopiero po tych 60 minutach udawalo mi sie przejjsc dalej (najwyzszy poziom trudnosci), mam tez wszystkie infoboty, elektromuchy i butelki - zapewne nie wspomnieliscie o BUGu na butelki ;)
paprys Pretorianin
bug na butelki - jezeli dobrze pamietam to byl Akt 4, rozdzial 2 odrazu po wejsciu do "dyskoteki" mamy checkpoint i butelki na stole - chlejemy obie, i w menu opcji klikamy "powtorz ostatni punk zapisu" i znowu chlejemy butelki i tak az bedzie 20 :d pozniej mozna je rozbic :P
bezimienny2612 Chorąży
Gra jest dość prosta lecz poradnik i tak się przydaje choćby dla odnalezienia wszystkiego lub dla super strzałów . ;pp
zanonimizowany705796 Senator
Coś późno ten poradnik.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.