Akt II - Rozdział 1 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
Aktualizacja:
Akt II - Rozdział 1
![]() | ![]() |
Etap rozpoczniesz w pełni bezpiecznym momencie, koło sadzawki z wodą. Po przejęciu kontroli nad bohaterem podążaj w górę wzniesienia, jedyną dostępną ścieżką. Po drodze miniesz Zasobnik.
![]() | Po dotarciu do miejsca, gdzie w oddali widzieć będziesz metropolię ogromnych rozmiarów, wykonaj ślizg i zjedź na dół wzniesienia. |
![]() | W ten sposób znajdziesz się koło wraku. Strać go stosując smycz i przejdź po nim na drugą stronę przepaści. |
![]() | Kierując się po raz kolejny w górę wzniesienia, zostaniesz zaatakowany przez kilku nieprzyjaciół (wybiegną zza skał). STRATEGIA: możesz ich zepchnąć ze skał, otrzymując POLECONY. |
![]() | ![]() |
Gdy wszyscy zginą skieruj się w dół wzniesienia, w stronę pierwszych zabudowań. Dojdzie tam do ataku sił nieprzyjaciela.
![]() | STRATEGIA: przeciwników będzie niewielu, ale będziesz mógł otrzymać kilka unikatowych superstrzałów. Pierwszy to KARMA DLA RYB, do odblokowania po wtrąceniu przeciwnika do wody. Drugi, niezwykle trudny w wykonaniu (trzeba odrobiny szczęścia) to MUCHOŁAP. Aby go otrzymać musisz wtrącić w pobliskie świetliki (latają nad sadzawką) przeciwnika. Wykonasz to stosując smycz na przeciwniku po drugiej stronie wody. Ostatnim unikatowym skillshotem jest PSTRZELARZ. Zastrzel wszystkie niebieskie robaczki, by go odblokować. |
![]() | Gdy wszyscy przeciwnicy padną trupem, podążaj w kierunku dalszych zabudowań. |
![]() | W ten sposób dotrzesz na kolejną "arenę" walki, na której czekać będą na Ciebie kolejni napastnicy. |
![]() | STRATEGIA: w związku z tym, że w okolicy jest kilka interaktywnych elementów otoczenia, będziesz wstanie otrzymać nowe superstrzały. Poza znanymi kaktusami (AKUPUNKTURA) i elektrycznymi słupami (ZWIERACZ), natkniesz się na budkę z hot dogami. Uderzając nią w przeciwnika (kopniakiem), zaliczysz FAST FOOD, a wysadzając ją PARÓWKA. |
![]() | ![]() |
Gdy wszyscy zginą przejdź do wnętrza dyskoteki. Pokonując go zostaniesz zaatakowany przez kilku napastników, w tym przez mini bossa (jeśli zabijesz wszystkich nie opuszczając parkiet otrzymasz dodatkowe osiągnięcie/trofeum).
STRATEGIA: przy wejściu do dyskoteki znajdziesz dwie flaszki (pełniące rolę znajdziek; spis wszystkich w osobnym dziale). Jeśli wypijesz jedną z nich i pod wpływem alkoholu zabijesz kogokolwiek, otrzymasz NA BANI.
![]() | Po zabiciu mini bossa podnieś jego giwerę i za jej pomocą rozpraw się z kolejną falą napastników (jak również tą z oddali, czekającą na zewnątrz budynku). Wyjdź na zewnątrz, załatw tam wszystkich, wliczając w to posiłki i przejdź w lewo. |
![]() | W ten sposób skierujesz się w stronę przejścia pod kamiennym łukiem. Nim z niego skorzystasz, zaatakują Cię kolejni napastnicy. W okolicy znajdziesz wózek z hot dogami, jako środek zagłady. |
![]() | Po drugiej stronie przejścia znajdziesz otwarty plac, będący w pełni bezpieczny. Przebiegnij nim na drugą stronę i skieruj się do krużganku. |
![]() | Tak oto dotrzesz do zablokowanego przejścia. Odblokuj je kopiąc znajdujący się na drodze obiekt. |
![]() | Następnie skieruj się do kolejnego budynku. Nim wejdziesz do jego wnętrza, będziesz musiał skorzystać z przełącznika na prawo od drzwi. |
![]() | ![]() |
Tuż za nim znajdziesz Zasobnik oraz zejście na dół. Uzupełnij amunicję oraz bronie, poczym kontynuuj drogę. W pomieszczeniu na dole (w którym znajdziesz dwie flaszki) zaatakuje Cię kilku śmiałków.

Kolejni czekać będą na zewnątrz. Część z nich przyleci w kontenerze na plac, do którego trafisz po podniesieniu zasuwy.
![]() | STRATEGIA: jest to unikatowy moment rozgrywki, który pozwoli Ci na odblokowanie jednego z trudniejszych skillshotów - STRARZAKA. Zaliczysz go strzelając do wnętrza kontenera (nim ten wyląduje; musisz być przygotowany) flarą wzmocnionego wyjca. W ten sposób zapalisz wszystkich znajdujących się tam przeciwników. Gdy ci staną w płomieniach, dobij ich zwykłymi strzałami. |
![]() | Gdy wszyscy z kontenera padną trupem, na arenie pojawią się nowi zawodnicy - napastnicy z nowym rodzajem broni, korbaczem. Ci będą próbowali załatwić Cię w walce w zwarciu, wrzucając na Ciebie ładunek wybuchowy. STRATEGIA: jeśli zdarzy się tak, że zostaniesz trafiony ładunkiem wybuchowym, wbiegnij pomiędzy przeciwników. Eksplozja Ciebie zrani, a wrogów zabije odblokowując BOMBONIERĘ i GANG BANG. |
![]() | Gdy wszyscy zginą, przejdź do budynku po drugiej stronie placu, poczym miń jego wnętrze. |
![]() | Znajdując się znów na zewnątrz, natkniesz się na kolejny Zasobnik. |
![]() | ![]() |
Zalicz go poczym skieruj się po schodach do kolejnego pomieszczenia, a z niego do oddalonych budynków (idąc po zrujnowanych dachach). W ten sposób dotrzesz do zabarykadowanego przejścia. Odblokuj je kopniakiem i wskocz do środka. Zaatakują Cie tam kolejni oponenci.
0
- Bulletstorm - poradnik do gry
- Bulletstorm - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Prolog (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Prolog (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 3 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt II - Rozdział 1 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt II - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt II - Rozdział 2 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt III - Rozdział 1 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt III - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt III - Rozdział 2 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 3 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 3 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 2 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 3 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 3 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 3 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 3 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 1 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Opis przejścia
- Bulletstorm - poradnik do gry
Komentarze czytelników
paprys Pretorianin
teraz to juz nic mi po tym poradniku :D mialem nadzieje ze wyjdzie troche wczesniej, bo w ciagu gry mialem 2 naprawde denerwujace momenty gdzie siedzialem po godzince i dopiero po tych 60 minutach udawalo mi sie przejjsc dalej (najwyzszy poziom trudnosci), mam tez wszystkie infoboty, elektromuchy i butelki - zapewne nie wspomnieliscie o BUGu na butelki ;)
paprys Pretorianin
bug na butelki - jezeli dobrze pamietam to byl Akt 4, rozdzial 2 odrazu po wejsciu do "dyskoteki" mamy checkpoint i butelki na stole - chlejemy obie, i w menu opcji klikamy "powtorz ostatni punk zapisu" i znowu chlejemy butelki i tak az bedzie 20 :d pozniej mozna je rozbic :P
bezimienny2612 Chorąży
Gra jest dość prosta lecz poradnik i tak się przydaje choćby dla odnalezienia wszystkiego lub dla super strzałów . ;pp
zanonimizowany705796 Senator
Coś późno ten poradnik.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.