Akt I - Rozdział 3 | Opis przejścia Bulletstorm
Aktualizacja:
Akt I - Rozdział 3
![]() | ![]() |
Zabawę rozpoczniesz na zrujnowanym moście. Aby go opuścić, najpierw skorzystaj z metalowego drążka, a następnie z liny (dwa razy wciskając przycisk R).
![]() | W ten oto sposób wylądujesz na ziemi, obok Zasobnika. Skorzystaj z niego i skieruj się za towarzyszem, w górę wzniesienia. |
![]() | Za moment będziesz podążać w dół, gdzie dojdzie do ataku nieprzyjaciół. Ci atakować będą za pomocą nowej broni - strzelając w Twoi kierunku flarami. STRATEGIA: każda flara powoduje rozbłysk i sekundowe oślepianie. Jeśli uda Ci się kogoś zabić podczas błysku, otrzymasz ŚLEPAK. |
![]() | Na samym dole skalnej ścieżki znajdziesz wejście do jaskini - skorzystaj z niego. |
![]() | ![]() |
Znajdując się we wnętrzu, możesz przestać obawiać się ataków nieprzyjaciela, gdyż tych nie napotkasz do końca etapu. Idź przed siebie, aż dotrzesz do przepaści. Pokonaj ją wspinając się po korzeniu.
![]() | Po drugiej stronie przejdź kamienną ścieżką w stronę urwiska (podążając za towarzyszem), a załączysz scenkę i wylądujesz w gnieździe olbrzymiego potwora. |
![]() | ![]() |
Aby móc kontynuować drogę, musisz niszczyć jaja. Te będą się w pewnym momencie rozwidlać. Nie ważne, którą drogę wybierzesz, i tak trafisz na ślepy zaułek (jest to ukryty mechanizm gry). Spowoduje to również nadejście "mamuśki" od jaj i wyzwolenie licznika. Będziesz mieć minutę i 30 sekund na opuszczenie jaskini.
Szybko wybierz drugą ścieżkę z jajkami (ciągle je niszcząc) i kontynuuj ucieczkę trzymając wciśniętą spację (aktywując w ten sposób sprint).
![]() | ![]() |
Biegnij w górę po kamiennej ścieżce, w stronę światła - to tam znajdować się będzie wyjście z jaskini.
![]() | Znajdziesz tam zepsuty żyrokopter. Jego naprawa zajmie współtowarzyszowi chwilę, dlatego nie możesz tam dotrzeć w ostatnim momencie. Gdy maszyna będzie sprawna, zostaniesz o tym poinformowany słownie. Aby się uratować, podbiegnij do niej i wciśnij R. |
![]() | Załączysz w ten sposób finałową scenkę tego etapu. W trakcie lotu dojdzie jednak do jeszcze jednej interakcji. W pewnym momencie, gdy na krótką chwilę akcja zwolni, zostaniesz poproszony o oddanie strzału. Ten kończy etap. |
0
- Bulletstorm - poradnik do gry
- Bulletstorm - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Prolog (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Prolog (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 3 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt II - Rozdział 1 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt II - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt II - Rozdział 2 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt III - Rozdział 1 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt III - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt III - Rozdział 2 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 3 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 3 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 2 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 3 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 3 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 3 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 3 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 1 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Opis przejścia
- Bulletstorm - poradnik do gry
Komentarze czytelników
paprys Pretorianin
teraz to juz nic mi po tym poradniku :D mialem nadzieje ze wyjdzie troche wczesniej, bo w ciagu gry mialem 2 naprawde denerwujace momenty gdzie siedzialem po godzince i dopiero po tych 60 minutach udawalo mi sie przejjsc dalej (najwyzszy poziom trudnosci), mam tez wszystkie infoboty, elektromuchy i butelki - zapewne nie wspomnieliscie o BUGu na butelki ;)
paprys Pretorianin
bug na butelki - jezeli dobrze pamietam to byl Akt 4, rozdzial 2 odrazu po wejsciu do "dyskoteki" mamy checkpoint i butelki na stole - chlejemy obie, i w menu opcji klikamy "powtorz ostatni punk zapisu" i znowu chlejemy butelki i tak az bedzie 20 :d pozniej mozna je rozbic :P
bezimienny2612 Chorąży
Gra jest dość prosta lecz poradnik i tak się przydaje choćby dla odnalezienia wszystkiego lub dla super strzałów . ;pp
zanonimizowany705796 Senator
Coś późno ten poradnik.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.