Akt IV - Rozdział 3 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
Aktualizacja:

Następnie, z miejsca z działkiem (z którego postaraj się nie skorzystać), udaj się w stronę kolejnych oponentów, stojących w szybkie windy.
![]() | STRATEGIA: możliwe jest zgniecenie ich wezwaną windą (przycisk znajduje się po lewej). W ten sposób odblokujesz unikatowy ZMIĘKCZACZ. Polecam jednak w pierwszej kolejności nałapać punkty i inne zbiorowe skillshoty, zabijając część napastników za pomocą dostępnych giwer. W miejscu tym znajduje się bowiem wielu przeciwników stojących obok siebie. Dopiero jak zastanie jeden/dwóch przy życiu, wciśnij guzik. |
![]() | Gdy wszyscy zginą, wskocz do miejsca gdzie stacjonowali i przejdź w górę szybu, następnie skręć w lewo wychodząc na zewnątrz. |
![]() | Po pokonaniu kilku metrów zapadnie się pod Tobą podłoga i znów wylądujesz we wnętrzu budynku (w okolicy znajdziesz Zasobnik). |
![]() | Pokonaj pierwszy korytarz przeskakując nad betonowymi kolumnami i uważając na przewody elektryczne. |
![]() | Dotrzesz w ten sposób do wielkiej sali. Zaatakuje Cię tam spora liczba oponentów (część z nich nie będzie strzelać, tylko atakować z bliska). Załatw wszystkich i przejdź na wprost, do ciasnego przejścia wymagającego kucnięcia. STRATEGIA: w okolicy znajdziesz wyrwę w podłodze. Jeśli zrzucisz kogoś na dół, zaliczysz POLECONY. |
![]() | ![]() |
Po pokonaniu ciasnego przejścia, trafisz do kolejnego korytarza wypełnionego oponentami. Pokonuj kolejnych, przeskakując nad fragmentami ścian, aż dotrzesz na otwartą przestrzeń (z następnymi napastnikami).
STRATEGIA: w okolicy znajdują się liczne metalowe kolce oraz przewody elektryczne. Możesz z nich skorzystać w walce.
![]() | ![]() |
Kontynuując wyprawę dotrzesz do oświetlonej światłem słonecznym areny walki. Przeciwników znów będzie sporo, ale część z nich nie będzie posiadać broni palnej.
![]() | Na końcu rozległej przestrzeni znajdziesz zrujnowany tunel - skorzystaj z niego by dostać się do dolnej partii budynku. |
![]() | Przechodząc pomiędzy ruinami, dotrzesz do kolejnego Zasobnika. Skorzystaj z niego i przejdź do góry po pękającej szybie (nie obawiając się upadku). |
![]() | Następnie pokonaj kolejne korytarze walącego się budynku, docierając w ten sposób do łazienek. Załatw tam dwóch wrogów. |
![]() | ![]() |
Nieco dalej znów znajdziesz się na otwartej przestrzeni, wypełnionej oponentami. Przyj na przód, po drodze eliminując zastępy napastników. Na końcu znajdziesz wyjście na górę po powalonej ścianie.
![]() | ![]() |
Na górze czekać będą kolejni wrogowie. Najcięższy jednak pojawi się dopiero na samym końcu. Będzie to mini boss wyposażony w szybkostrzelne działko. Załatw go (będąc przy tym ostrożnym) i przejdź przez wyrwę w ścianie, z której przed momentem wyszedł napastnik.
![]() | Będąc we wnętrzu pokonuj kolejne ściany kopiąc w interaktywne, podświetlone elementy blokujące przejście. |
![]() | ![]() |
W pewnym momencie dotrzesz do miejsca, gdzie rozpocznie się kolejna sekwencja na czas. Tym razem musisz uciec z budynku, nim ten się całkowicie zawali. Biegnij przed siebie co sił, omijając walące się elementy otoczenia (staraj się odbijać przez cały czas w prawo). W pewnym momencie natkniesz się na dwóch nieprzyjaciół - zignoruj ich.
![]() | ![]() |
Biegnij przed siebie, aż dotrzesz do windy. W jej wnętrzu znajdować się będzie przełącznik. Zadziałaj na nim by zatrzymać licznik. W ten sposób uruchomisz przerywnik. W jego trakcie zostaniesz poproszony o dokonanie interakcji (strzał). Kończąc "seans", zakończysz etap.
0
- Bulletstorm - poradnik do gry
- Bulletstorm - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Prolog (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Prolog (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 3 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt II - Rozdział 1 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt II - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt II - Rozdział 2 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt III - Rozdział 1 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt III - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt III - Rozdział 2 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 3 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 3 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 2 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 3 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 3 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 3 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 3 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 1 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Opis przejścia
- Bulletstorm - poradnik do gry
Komentarze czytelników
paprys Pretorianin
teraz to juz nic mi po tym poradniku :D mialem nadzieje ze wyjdzie troche wczesniej, bo w ciagu gry mialem 2 naprawde denerwujace momenty gdzie siedzialem po godzince i dopiero po tych 60 minutach udawalo mi sie przejjsc dalej (najwyzszy poziom trudnosci), mam tez wszystkie infoboty, elektromuchy i butelki - zapewne nie wspomnieliscie o BUGu na butelki ;)
paprys Pretorianin
bug na butelki - jezeli dobrze pamietam to byl Akt 4, rozdzial 2 odrazu po wejsciu do "dyskoteki" mamy checkpoint i butelki na stole - chlejemy obie, i w menu opcji klikamy "powtorz ostatni punk zapisu" i znowu chlejemy butelki i tak az bedzie 20 :d pozniej mozna je rozbic :P
bezimienny2612 Chorąży
Gra jest dość prosta lecz poradnik i tak się przydaje choćby dla odnalezienia wszystkiego lub dla super strzałów . ;pp
zanonimizowany705796 Senator
Coś późno ten poradnik.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.