Bulletstorm: Akt 6 - Rozdział 2 (1)
Aktualizacja:
Akt VI - Rozdział 2
![]() | ![]() |
Rozdział drugi rozpoczynamy na pokładzie windy. Zjeżdżamy nią na sam dół, poczym wychodzimy na zewnątrz do pomieszczenia z Zasobnikiem. Gdy uzupełnisz braki w amunicji, możesz skorzystać z czekających na Ciebie drzwi.
![]() | Po drugiej stronie znajdziesz się na wadliwej kładce, która zawali się pod Twoim (i twoich współtowarzyszy) ciężarem. |
![]() | W rezultacie znajdziecie się w rzece toksycznych odpadów. Aby się z nich wydostać, biegnij co sił w nogach przed siebie. |
![]() | ![]() |
W ten sposób znajdziesz się w miejscu kolejnego starcia. Przeciwników (mutantów), będzie dość sporo, ale pojawiać się będą sukcesywnie. Pamiętaj jednak, by zwalczać ich szybko, gdyż może dojść do sytuacji, w której pojawi się ich zbyt wiele.
![]() | Przechodząc dalej będziesz mieć moment wytchnienia. Przejdź metalową kładką, poczym ... |
![]() | ... skieruj się w dół, do wąskiego przejścia z zamkniętą furtką. |
![]() | Po drugiej stronie czekać będą na Ciebie kolejni wrogowie. Ich ilość będzie nieco większa od standardowej. |

Idąc dalej trafisz do miejsca z wieloma wybuchowymi beczkami. Zaatakuje Cie tam spora horda wrogich mutantów, pędząca w Twoją stronę z oddali (dając Ci chwilę na obmyślenie strategii działania).
![]() | STRATEGIA: jest to idealne miejsce do odblokowania jednego z trudniejszych superstrzałów - NAWÓZ. Gdy przeciwnicy zbliża się do wybuchowych beczek, potraktuj ich gromem. W ten sposób zarówno nieprzyjaciele, jak i wybuchowe elementy otoczenia, znajdą się w powietrzu. Wówczas, wystarczy tylko dokonać destrukcji beczek, a skillshot trafi na Twoje konto. |
![]() | ![]() |
Idąc dalej towarzyszący Ci generał zostanie zaatakowany (podczas scenki przerwynikowej) i odseparowany od Twojego bohatera. Twoim zadaniem będzie dotarcie do niego i uratowanie go. W tym celu skieruj się do pobliskiego przełącznika otwierającego dalszą drogę.
![]() | ![]() |
Po drugiej stronie znajdziesz ruchomą platformę. Przyciągnij ją do siebie za pomocą smyczy, poczym wejdź na jej pokład i zadziałaj na przełączniku. W ten sposób przedostaniesz się na przeciwległy kraniec lokacji. Będąc na miejscu, skieruj się do kolejnej zamkniętej furtki (otwieranej kopniakiem).
- Bulletstorm - poradnik do gry
- Bulletstorm: Poradnik do gry
- Bulletstorm: Opis przejścia
- Bulletstorm: Prolog (1)
- Bulletstorm: Prolog (2)
- Bulletstorm: Akt 1 - Rozdział 1
- Bulletstorm: Akt 1 - Rozdział 2 (1)
- Bulletstorm: Akt 1 - Rozdział 2 (2)
- Bulletstorm: Akt 1 - Rozdział 3
- Bulletstorm: Akt 2 - Rozdział 1 (1)
- Bulletstorm: Akt 2 - Rozdział 1 (2)
- Bulletstorm: Akt 2 - Rozdział 2
- Bulletstorm: Akt 3 - Rozdział 1 (1)
- Bulletstorm: Akt 3 - Rozdział 1 (2)
- Bulletstorm: Akt 3 - Rozdział 2
- Bulletstorm: Akt 4 - Rozdział 1
- Bulletstorm: Akt 4 - Rozdział 2 (1)
- Bulletstorm: Akt 4 - Rozdział 2 (2)
- Bulletstorm: Akt 4 - Rozdział 3 (1)
- Bulletstorm: Akt 4 - Rozdział 3 (2)
- Bulletstorm: Akt 5 - Rozdział 1
- Bulletstorm: Akt 5 - Rozdział 2
- Bulletstorm: Akt 5 - Rozdział 3 (1)
- Bulletstorm: Akt 5 - Rozdział 3 (2)
- Bulletstorm: Akt 6 - Rozdział 1
- Bulletstorm: Akt 6 - Rozdział 2 (1)
- Bulletstorm: Akt 6 - Rozdział 2 (2)
- Bulletstorm: Akt 6 - Rozdział 3 (1)
- Bulletstorm: Akt 6 - Rozdział 3 (2)
- Bulletstorm: Akt 7 - Rozdział 1 (1)
- Bulletstorm: Akt 7 - Rozdział 1 (2)
- Bulletstorm: Akt 7 - Rozdział 2 (1)
- Bulletstorm: Akt 7 - Rozdział 2 (2)
- Bulletstorm: Opis przejścia
- Bulletstorm: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
paprys Pretorianin
teraz to juz nic mi po tym poradniku :D mialem nadzieje ze wyjdzie troche wczesniej, bo w ciagu gry mialem 2 naprawde denerwujace momenty gdzie siedzialem po godzince i dopiero po tych 60 minutach udawalo mi sie przejjsc dalej (najwyzszy poziom trudnosci), mam tez wszystkie infoboty, elektromuchy i butelki - zapewne nie wspomnieliscie o BUGu na butelki ;)
paprys Pretorianin
bug na butelki - jezeli dobrze pamietam to byl Akt 4, rozdzial 2 odrazu po wejsciu do "dyskoteki" mamy checkpoint i butelki na stole - chlejemy obie, i w menu opcji klikamy "powtorz ostatni punk zapisu" i znowu chlejemy butelki i tak az bedzie 20 :d pozniej mozna je rozbic :P
bezimienny2612 Chorąży
Gra jest dość prosta lecz poradnik i tak się przydaje choćby dla odnalezienia wszystkiego lub dla super strzałów . ;pp
zanonimizowany705796 Senator
Coś późno ten poradnik.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.














