Inforoboty (2) | Sekrety Bulletstorm
Aktualizacja:
Akt IV: rozdział 3
![]() | Inforobot #16: znajdziesz go w małym pomieszczeniu obok miejsca, gdzie poproszony zostaniesz o dokonanie ślizgu w dół zawalonego budynku (niedługo po tym jak wejdziesz do hotelu). |
![]() | Inforobot #17: kolejny znajduje się na przejściu, w połowie rozdziału (trudny do ominięcia). Dotrzesz tam spadając przez otwierające się drzwi w podłodze. |
Akt V: rozdział 1
![]() | Inforobot #18: znajduje się na początku etapu, tuż koło miejsca startowego. Znajdziesz go na przejściu, więc jego pominięcie będzie niezwykle trudne. |
![]() | Inforobot #19: ukryty jest za korzeniami drzew, niedaleko miejsca gdzie powinieneś wsiąść do wagonika kolejki, kończąc tym samym etap. Bardzo łatwo go przeoczyć. |
Akt V: rozdział 2
![]() | Inforobot #20: znajduje się w pierwszym pomieszczeniu, do którego trafisz od rozpoczęcia rozdziału. Jeździ koło zasobnika. Trudno go przeoczyć. |
Akt V: rozdział 3
![]() | Inforobot #21: znajdziesz go w zniszczonej części hotelu (tuż przed wyjściem), do której dotrzesz niedługo po tym jak wyjdziesz z piwnic (z pomieszczeniem z dużym zbiornikiem zielonej cieczy). |
![]() | Inforobot #22: znajduje się obok wyjścia z budynku, z którego trafisz na jedną z głównych ulic miast pod koniec etapu. Obok przejścia, trudny do przeoczenia. |
Akt VI: rozdział 1
![]() | Inforobot #23: znajdziesz go na początku etapu, schodząc schodami na dół (na przejściu, trudny do ominięcia). |
![]() | Inforobot #24: ulokowany został w większej (i jak na panujące tam warunki) niezniszczonej Sali, do której trafisz w połowie etapu schodząc schodami na dół. W okolicy znajdować się będzie charakterystyczny fortepian. Robot łatwy do zauważenia. |
Akt VI: rozdział 2
![]() | Inforobot #25: ukryty jest na bocznym (po lewej stronie) podwyższeniu/balkonie, do którego nie będziesz mieć dostępu. Możliwe będzie wyłącznie jego zniszczenie strzelając. Miejsce to znajduje się koło scenki, w której generał Sarrano zostanie zaatakowany i oddzielony od reszty współtowarzyszy. |
Akt VII: rozdział 1
![]() | Inforobot #26: znajduje się w budynku, obok drugiego zasobnika etapu. |
![]() | Inforobot #27: znajdziesz go na piętrze dworca, w którym będziesz szedł odseparowany od współtowarzyszy. W jednej z kawiarni, obok miejsca gdzie znajdować się będą pierwsze napotkane stoliki. |
Akt VII: rozdział 2
![]() | Inforobot #28: będący ostatnim, ukryty jest za drzwiami niemal doszczętnie zniszczonego pomieszczenia. Dotrzesz tam wspinając się po rumowisku, raz jeszcze zmierzając do wielkiego statku Sarrano. |
0
Komentarze czytelników
paprys Pretorianin
teraz to juz nic mi po tym poradniku :D mialem nadzieje ze wyjdzie troche wczesniej, bo w ciagu gry mialem 2 naprawde denerwujace momenty gdzie siedzialem po godzince i dopiero po tych 60 minutach udawalo mi sie przejjsc dalej (najwyzszy poziom trudnosci), mam tez wszystkie infoboty, elektromuchy i butelki - zapewne nie wspomnieliscie o BUGu na butelki ;)
paprys Pretorianin
bug na butelki - jezeli dobrze pamietam to byl Akt 4, rozdzial 2 odrazu po wejsciu do "dyskoteki" mamy checkpoint i butelki na stole - chlejemy obie, i w menu opcji klikamy "powtorz ostatni punk zapisu" i znowu chlejemy butelki i tak az bedzie 20 :d pozniej mozna je rozbic :P
bezimienny2612 Chorąży
Gra jest dość prosta lecz poradnik i tak się przydaje choćby dla odnalezienia wszystkiego lub dla super strzałów . ;pp
zanonimizowany705796 Senator
Coś późno ten poradnik.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.