Akt I - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
Aktualizacja:
Akt I - Rozdział 1
![]() | Po przejęciu kontroli nad bohaterem, udaj się przed siebie. |
![]() | W ten sposób dotrzesz do miejsca, gdzie załączy się Quick Time Event - zostaniesz poproszony o kopnięcie wybuchowej beczki w kierunku przeciwników (Poczym należy ją wysadzić, strzelając w jej kierunku). Nieco dalej pojawią się kolejni przeciwnicy. W ich kierunku również będziesz mógł kopnąć beczkę. |
![]() | Gdy wszyscy zginą przejdź po szkielecie martwego monstra i skieruj się ścieżką w górę wzniesienia. |
![]() | ![]() |
Na końcu drogi znajdziesz Zasobnik, czyli swego rodzaju sklepik, w którym będziesz mógł odblokowywać nowe bronie, ulepszenia oraz kupować amunicję, a wszystko za punkty z superstrzałów.
Od tego momentu, do końca gry, będziesz mógł wykonywać wspomniane superstrzały. Wszystkich jest ponad 130 (ich spis znajdziesz w osobnym dziale poradnika). Wykonanie jakikolwiek z nich po raz pierwszy spowoduje zgarnięcie pokaźnej liczby punktów. Powtarzając czynność, otrzymasz już znacznie mniej (pod klawiszem N, jak i w zasobnikach, masz pełną listę wszystkich superstrzałów oraz ilość punktów jakie za nie otrzymasz).
Po zapoznaniu się z zasobnikiem skieruj się przed siebie do zamkniętej kraty. Po jej drugiej stronie czekać na Ciebie będą przeciwnicy.
![]() | STRATEGIA: aby zarobić jak największą ilość punktów, zabij wszystkich wykonując ten sam superstrzał, czyli LALECZKĘ VOODOO. Wystarczy, że wtrącisz przeciwników na kratę z kolcami stosując przy tym smycz (ta przenika bowiem przez zapory). |
![]() | Po automatycznym otwarciu się bramy, przejdź przez nią i skieruj się przed siebie. Dotrzesz w ten sposób do miejsca, gdzie zaatakują Cię kolejni przeciwnicy. STRATEGIA: oponenci przebiegać będą obok kaktusów. Wtrąć ich na nie, a odblokujesz AKUPUNKTURA, zgarniając sporą liczbę punktów. |
![]() | Nieco dalej znajdować się będzie bardziej otwarta przestrzeń. Pokonując ją natkniesz się na kolejnych przeciwników oraz wybuchowe beczki. STRATEGIA: kopnij beczkę w kierunku przeciwnika, poczym zdetonuj ją. W ten sposób otrzymasz superstrzał WANDAL. |

Kontynuując drogę będziesz pod ciągłym ostrzałem. Im dalej w głąb lokacji, tym więcej oponentów.
![]() | STRATEGIA: część z nich możesz wykończyć strzelając w podwieszone w powietrzu beczki wybuchowe. Zaowocuje to wielokrotnym WANDALEM (wielokrotność oznacza mnożnik). |
![]() | Nieco dalej, po dotarciu do muru z zamkniętą bramą, przygotuj się na kolejną falę przeciwników. Wewnątrz czekać będą kolejni oponenci. STRATEGIA: znajdziesz tam kolejne beczki umożliwiające w łatwy sposób zdobycie WANDALA. |
![]() | Gdy wszyscy zginą, wejdź rusztowaniem na górę i przejdź nim w prawo. Po drodze będziesz mógł aktywować oskryptowaną kamerę, włączając PPM w chwili, gdy gra Cię o to poprosi. Jeśli zareagujesz odpowiednio szybko, otrzymasz dodatkowe punkty (nawet do 500). |
![]() | ![]() |
Po zejściu na dół idź przed siebie w kierunku zamkniętej furtki. Po drodze rzuci się na Ciebie kilku śmiałków - wykończ ich. Po dotarciu do windy (wcześnie wyłamując kopniakiem bramkę) zadziałaj na niej i zakończ etap.
0
- Bulletstorm - poradnik do gry
- Bulletstorm - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Prolog (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Prolog (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 3 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt II - Rozdział 1 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt II - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt II - Rozdział 2 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt III - Rozdział 1 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt III - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt III - Rozdział 2 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 3 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 3 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 2 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 3 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 3 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 3 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 3 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 1 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Opis przejścia
- Bulletstorm - poradnik do gry
Komentarze czytelników
paprys Pretorianin
teraz to juz nic mi po tym poradniku :D mialem nadzieje ze wyjdzie troche wczesniej, bo w ciagu gry mialem 2 naprawde denerwujace momenty gdzie siedzialem po godzince i dopiero po tych 60 minutach udawalo mi sie przejjsc dalej (najwyzszy poziom trudnosci), mam tez wszystkie infoboty, elektromuchy i butelki - zapewne nie wspomnieliscie o BUGu na butelki ;)
paprys Pretorianin
bug na butelki - jezeli dobrze pamietam to byl Akt 4, rozdzial 2 odrazu po wejsciu do "dyskoteki" mamy checkpoint i butelki na stole - chlejemy obie, i w menu opcji klikamy "powtorz ostatni punk zapisu" i znowu chlejemy butelki i tak az bedzie 20 :d pozniej mozna je rozbic :P
bezimienny2612 Chorąży
Gra jest dość prosta lecz poradnik i tak się przydaje choćby dla odnalezienia wszystkiego lub dla super strzałów . ;pp
zanonimizowany705796 Senator
Coś późno ten poradnik.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.