Elektromuchy | Sekrety Bulletstorm
Aktualizacja:
Elektromuchy
Akt II: rozdział 1
![]() | Elektromuchy #1: na pierwszą gromadę much natkniesz się pod dotarciu do zabudowań. Te latać będą nad sadzawką z wodą. |
![]() | Elektromuchy #2: kolejne ukryte zostały poza zasięgiem bohatera, nad przepaścią, w pobliżu drugiego Zasobnika (jest to spokojna okolica, gdzie nikt nie będzie Cię atakował, a trafisz do niej niedługo po opuszczeniu dyskoteki). |
![]() | Elektromuchy #3: trzecia chmara much znajduje się nad przejściem, w miejscu, gdzie nikt nie będzie Cię atakował. W okolicy będziesz zmuszony przeskoczyć nad drewnianym płotem, by móc kontynuować przygodę. |
![]() | Elektromuchy #4: czwarta gromadka unosi się obok Zasobnika, na który natkniesz się niedługo po pierwszym spotkaniu z Trishką. |
![]() | Elektromuchy #5: ostatnie owady w akcie drugim znajdują się tuż przed końcem rozdziału pierwszego. Znajdziesz je na prawo od wejścia przypominającego paszczę potwora. |
Akt III: rozdział 1
![]() | Elektromuchy #6: znajdziesz je na samym początku etapu, po opuszczeniu jaskini. Fruwać będą niedaleko pierwszego zasobnika. |
![]() | Elektromuchy #7: kolejne unoszą się nad ostatnim molo, w miejscu gdzie znajdziesz ich kilka (dojdzie w tym miejscu do starcia). To ostatnie ustawione jest tak, by nie musieć na nie wchodzić. Odwiedź je, nim wejdziesz do pobliskiego budynku. |
![]() | Elektromuchy #8: te latać będą na tarasie widokowym przyłączonym do restauracji (obok wodospadu spadającego w dół tamy). |
Akt III: rozdział 2
![]() | Elektromuchy #9: pierwsze w rozdziale drugim fruwają nad wodospadem, na prawo od pierwszego zwodzonego mostu. |
![]() | Elektromuchy #10: ostatnie w akcie trzecim znajdują się nad wyrwą w ziemi (po lewej stronie), na końcu długiego placu ze sporą ilością oponentów. |
Akt IV: rozdział 1
![]() | Elektromuchy #11: znajdziesz je fruwające obok miejsca, gdzie po raz pierwszy zaprezentowana będzie rosiczka (krwiożercza roślina). |
Akt IV: rozdział 2
![]() | Elektromuchy #12: latają koło wielkich kolumn. Dotrzesz do nich wychodząc z budynku, we wnętrzu którego Ishi zostanie pożarty. |
![]() | Elektromuchy #13: kolejne fruwają na samym dole kilkupoziomowych schodów, obok trzeciego zasobnika. W okolicy stoczyłeś starcie z oponentami. |
![]() | Elektromuchy #14: znajdziesz wchodząc po długich schodach na górę, w kierunku finałowego budynku. |
![]() | Elektromuchy #15: ostatnie w rozdziale latają wewnątrz finałowego budynku, na moment przed ostatnim zasobnikiem (po prawej stronie korytarza, przez który będziesz przechodził). |
Akt IV: rozdział 3
![]() | Elektromuchy #16: znajdziesz koło pierwszego zasobnika, na początku rozdziału (tuż przed wejściem do hotelu). |
Akt V: rozdział 1
![]() | Elektromuchy #17: fruwają w ukrytej części lokacji, kawałek za miejscem gdzie powinieneś wejść do wagonika kolejki linowej i zakończyć etap (aby się tam dostać, konieczne jest przejście pod korzeniami drzew). |
Akt V: rozdział 2
![]() | Elektromuchy #18: znajdują się w małym, ukrytym pomieszczeniu, do którego trafisz przechodząc przez boczny korytarz po prawej (obok pierwszego zasobnika, zaraz na początku etapu). |
Akt VI: rozdział 2
![]() | Elektromuchy #19: fruwają nad toksycznymi ściekami (w oddali), nad którymi przejeżdżać będziesz ruchomą platformą. |
Akt VII: rozdział 1
![]() | Elektromuchy #20: znajdują się koło miejsca walki, do którego trafisz opuszczając budynek z drugim zasobnikiem etapu. |
![]() | Elektromuchy #21: będące ostatnimi w grze, ulokowane zostały pod koniec etapu. Trafisz tam wychodząc z szybu, do którego wejdziesz z pomieszczenia wypełnionego bagażami turystów. |
0
Komentarze czytelników
paprys Pretorianin
teraz to juz nic mi po tym poradniku :D mialem nadzieje ze wyjdzie troche wczesniej, bo w ciagu gry mialem 2 naprawde denerwujace momenty gdzie siedzialem po godzince i dopiero po tych 60 minutach udawalo mi sie przejjsc dalej (najwyzszy poziom trudnosci), mam tez wszystkie infoboty, elektromuchy i butelki - zapewne nie wspomnieliscie o BUGu na butelki ;)
paprys Pretorianin
bug na butelki - jezeli dobrze pamietam to byl Akt 4, rozdzial 2 odrazu po wejsciu do "dyskoteki" mamy checkpoint i butelki na stole - chlejemy obie, i w menu opcji klikamy "powtorz ostatni punk zapisu" i znowu chlejemy butelki i tak az bedzie 20 :d pozniej mozna je rozbic :P
bezimienny2612 Chorąży
Gra jest dość prosta lecz poradnik i tak się przydaje choćby dla odnalezienia wszystkiego lub dla super strzałów . ;pp
zanonimizowany705796 Senator
Coś późno ten poradnik.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.