Akt VII - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Następnie to Twój bohater przejmie inicjatywę i będziesz kopał, korzystał ze smyczy i strzelał. Czas na wykonanie interakcji jest stosunkowo długi, a jej niewykonanie i tak niczego nie zmieni (poza brakiem punktów).
![]() | ![]() |
Po zakończonej sekwencji wypełnionej czasowymi interakcjami znów wylądujesz na powierzchni planety. Po przejęciu kontroli nad bohaterem zabij trzech pierwszych napastników i skieruj się w stronę Zasobnika. Tuż za nim znajdować się będą drzwi. Otwórz je kopniakiem.
![]() | W ten sposób trafisz na rumowisko sporych rozmiarów. Początkowo nikt nie będzie Cię atakował ... |
![]() | ... to też pokonuj kolejne fragmenty zawalonych budynków (z wykorzystaniem kucania i podskakiwania), aż możliwe będzie przybliżenie kamery na uciekających oponentów. |
![]() | ![]() |
Podążając za nimi w górę rumowiska dojdzie do starcia. Najlepiej jest pozbyć się ich przy pomocy karabinu snajperskiego.
![]() | STRATEGIA: jeśli zdecydujesz się na karabin snajperski, będziesz mieć dogodną sytuację do odblokowania WCZESNEJ EMERYTURY. Wystarczy, że zabijesz napastnika wzmocnionym pociskiem na zbliżeniu, nie dokonując detonacji, tylko czekając na samoczynną śmierć trafionego wroga. |
![]() | ![]() |
Dalsza droga prowadzić będzie w kierunku zniszczonego wieżowca. Docierając tam (wcześniej przez cały czas będąc zmuszonym do wymiany ognia), natkniesz się na ostatni Zasobnik w grze.
![]() | Wyposaż się w silną, wybuchową giwerę i skieruj się w stronę śluzy prowadzącej na statek Sarrano. |
![]() | ![]() |
Po jej otwarciu pojawi się licznik z około 45 sekundami. W tym czasie musisz dobiec do kapsuły ratunkowej przed oponentami. W trakcie karkołomnego biegu prowadź ostrzał, starając się zabijać wszystkich jednym strzałem (najskuteczniejszy jest korbacz).
![]() | ![]() |
Do kapsuły musisz dotrzeć (droga nie jest skomplikowana, zawsze widać kierunek, wystarczy podążać za oponentami) wcześniej niż wskazuje licznik. W przeciwnym razie jeden z wrogów rozpocznie zamykanie drogi ucieczki, a Ciebie czekać będzie rychła śmierć.
![]() | Po dotarciu do wnętrza kapsuły konieczne będzie już tylko wykonanie ostatniej interakcji, wykopując nadgorliwego napastnika. |

Gdy tego dokonasz załączy się finałowa scenka, a gra dobiegnie końca. Drobna uwaga, pod koniec napisów końcowych dojdzie do wymiany zdania pomiędzy generałem Sarrano a Ishim - polecam jej wysłuchanie, naprawdę warto (dokonanie przewinięcia napisów nie pozbawi Cię tej możliwości, dlatego też nie musisz czytać wszystkich nazwisk twórców).
0
- Bulletstorm - poradnik do gry
- Bulletstorm - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Prolog (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Prolog (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 3 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt II - Rozdział 1 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt II - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt II - Rozdział 2 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt III - Rozdział 1 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt III - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt III - Rozdział 2 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 3 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 3 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 2 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 3 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 3 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 3 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 3 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 1 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Opis przejścia
- Bulletstorm - poradnik do gry
Komentarze czytelników
paprys Pretorianin
teraz to juz nic mi po tym poradniku :D mialem nadzieje ze wyjdzie troche wczesniej, bo w ciagu gry mialem 2 naprawde denerwujace momenty gdzie siedzialem po godzince i dopiero po tych 60 minutach udawalo mi sie przejjsc dalej (najwyzszy poziom trudnosci), mam tez wszystkie infoboty, elektromuchy i butelki - zapewne nie wspomnieliscie o BUGu na butelki ;)
paprys Pretorianin
bug na butelki - jezeli dobrze pamietam to byl Akt 4, rozdzial 2 odrazu po wejsciu do "dyskoteki" mamy checkpoint i butelki na stole - chlejemy obie, i w menu opcji klikamy "powtorz ostatni punk zapisu" i znowu chlejemy butelki i tak az bedzie 20 :d pozniej mozna je rozbic :P
bezimienny2612 Chorąży
Gra jest dość prosta lecz poradnik i tak się przydaje choćby dla odnalezienia wszystkiego lub dla super strzałów . ;pp
zanonimizowany705796 Senator
Coś późno ten poradnik.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.