Akt V - Rozdział 3 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
Aktualizacja:
![]() | STATEGIA: natkniesz się tam również na słupy informacyjne, będące pod napięciem. Dzięki nim możliwe będzie odblokowanie HALLOWEEN. Dokonasz tego wrzucając na przeciwnika roślinę Nom, a następnie poddając go terapii szokowej (wtrącając na słup). |
![]() | Wejdź do jego wnętrza (wcześniej zabijając wszystkich) i skieruj się przed siebie, chwilowo nie obawiając się nowych ataków. |
![]() | W pewnym momencie dotrzesz do kolejnych zamkniętych drzwi. Otwórz je przełącznikiem i wyjdź na zewnątrz. |

W ten sposób znajdziesz się na jednej z większych ulic miasta. Dojdzie tam do ataku nieprzyjaciół. Tych nie będzie jednak zbyt wielu. Gdy wszyscy odejdą w niebyt, podejdź do większego pojazdu na końcu dostępnej drogi i wtrąć go do wyrwy w jezdni.
![]() | ![]() |
Przejdź po nim na druga stronę i znów zmierz się z kolejnymi mutantami. Raz jeszcze przeciwników nie będzie wielu, ale pojawiać się będą przez dłuższą chwile. Po zabiciu wszystkich, skieruj się przed siebie i wskocz na kolejny odcinek ulicy.
![]() | Kontynuując wyprawę (i eksterminację) dotrzesz do interaktywnego auta. Kopnij go by zrobić sobie przejście, poczym skieruj się przed siebie. |
![]() | Na końcu drogi załączy się interaktywna scenka z wielkim potworem. W tym momencie etap dobiegnie końca. |
![]() | ![]() |
Po zakończonej scence wylądujesz na dachy wieżowca, w samym sercu walk z hordami przeciwników, w tym z gigantycznym monstrum. Gdy przejmiesz kontrolę nad bohaterem przebiegnij w stronę helikoptera (automatycznie do niego wsiadając).
![]() | ![]() |
W trakcie lotu nie będzie sterować pojazdem, jedynie działem. Strzelaj w przeciwników na dachu, ignorując wielkie monstrum. Strzały celuj głównie w liczne wybuchowe beczki, jak również w żyrokoptery (które również dołączą do akcji).

Od czasu do czasu sterująca pojazdem zrobi rundkę nad potworem, wówczas Twoim zadaniem będzie strzelanie w czerwony punkt na jego karku - tylko tak będziesz wstanie go zgładzić. W między czasie uważaj również na liczne elementy przeszkadzające w locie, to jest wrogie maszyny latające, tudzież elementy otoczenia (szyby, billboardy itd.).
![]() | STRATEGIA: atakując celnie głównego bossa w kark odblokujesz BÓLO-ZAUR. |
Do zgładzenia przeciwnika wymagane są dwie rundki nad jego głową. Wszystko jest sprawnie oskryptowane, więc nie musisz się specjalnie silić strzelając w słaby punkt. Uważaj tylko na przeciwników na dachu. Etap dobiegnie końca w momencie załączenia się scenki końcowej.
0
- Bulletstorm - poradnik do gry
- Bulletstorm - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Prolog (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Prolog (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 3 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt II - Rozdział 1 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt II - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt II - Rozdział 2 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt III - Rozdział 1 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt III - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt III - Rozdział 2 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 3 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 3 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 2 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 3 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 3 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 3 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 3 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 1 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Opis przejścia
- Bulletstorm - poradnik do gry
Komentarze czytelników
paprys Pretorianin
teraz to juz nic mi po tym poradniku :D mialem nadzieje ze wyjdzie troche wczesniej, bo w ciagu gry mialem 2 naprawde denerwujace momenty gdzie siedzialem po godzince i dopiero po tych 60 minutach udawalo mi sie przejjsc dalej (najwyzszy poziom trudnosci), mam tez wszystkie infoboty, elektromuchy i butelki - zapewne nie wspomnieliscie o BUGu na butelki ;)
paprys Pretorianin
bug na butelki - jezeli dobrze pamietam to byl Akt 4, rozdzial 2 odrazu po wejsciu do "dyskoteki" mamy checkpoint i butelki na stole - chlejemy obie, i w menu opcji klikamy "powtorz ostatni punk zapisu" i znowu chlejemy butelki i tak az bedzie 20 :d pozniej mozna je rozbic :P
bezimienny2612 Chorąży
Gra jest dość prosta lecz poradnik i tak się przydaje choćby dla odnalezienia wszystkiego lub dla super strzałów . ;pp
zanonimizowany705796 Senator
Coś późno ten poradnik.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.