Prolog (1) | Opis przejścia Bulletstorm
Aktualizacja:
Prolog
![]() | Zabawę rozpoczynamy na pokładzie statku kosmicznego. Początkowo nie przejmiesz pełnej kontroli nad bohaterem. Będziesz mógł jedynie wykonywać określone polecenia, w celu zapoznania się ze sterowaniem. W ten sposób poruszysz głową, oddasz pierwszy strzał i użyjesz kopniaka. |
![]() | Gdy wszystkie polecenia wykonasz prawidłowo (instrukcja pojawi się na środku ekranu), interaktywna scenka dobiegnie końca, umożliwiając Ci przemieszczanie się. Udaj się za kompanem w kierunku zamkniętej śluzy i spróbuj ją otworzyć. Wywołasz w ten sposób kolejny przerywnik. |
![]() | Po jego zakończeniu wciskaj na przemian lewy i prawy guzik myszki, aby przemieszczać się trzymając rury. Na jej końcu znajdować się będzie przełącznik - zadziałaj na nim (domyślny klawisz to R). |
![]() | ![]() |
Następnie po raz kolejny udaj się przed siebie, odblokowując sobie drogę kopniakiem. W pewnym momencie będziesz musiał również przykucnąć, by móc pokonać ostatni odcinek dzielący Cię od śluzy. Gdy do niej dotrzesz, oddaj strzał w kierunku panelu otwierającego.
![]() | Po otwarciu się przejścia, przejdź przez nie i pobiegnij za kompanami (trzymając wciśnięty klawisz spacji) na mostek statku kosmicznego. Po dotarciu na miejsce załączy się dłuższy przerywnik. |

Ten zakończy się w momencie, gdy przejmiesz stery działka pokładowego. Podczas gdy statek przemieszczać się będzie automatycznie, Twoje zadanie to prowadzenie ostrzału. Cele oznaczone zostaną czerwonymi punktami (dobrze widocznymi). Cała sekwencja pełni rolę przerywnika i nie jest wymagająca.
![]() | ![]() |
Po zakończonej walce w przestrzeni kosmicznej, akcja przeniesie się o kilka lat wstecz, a Ty i Twoja załoga wylądujecie na pionowej ścianie wielkiego wieżowca. Podążaj za towarzyszami, aż dotrzesz do windy. Kopnij w nią, a ta spadnie w przepaść odblokowując Ci przejścia.
![]() | Na końcu drogi czekać Cię będzie kolejna atrakcja. Aktywuj ją, by wziąć udział w interaktywnym przerywniku. Już na samym jego początku gra poprosi Cię o oddanie strzału (bez konieczności celowania, wystarczy zadziałać na myszce). Tak oto załączy się dłuższa scenka. |
![]() | Po jej zakończeniu do pomieszczenia, w którym będziesz się znajdować, wbiegnie kilku oponentów. Załatw ich trzymając się na dystans. Podczas walki akcja przeniesiona zostanie do teraźniejszości. |
![]() | ![]() |
Po przejęciu kontroli nad bohaterem wraz z towarzyszami udaj się do windy. Po wejściu do jej wnętrza, zadziałaj na panelu kontrolnym.
Po wyjściu musisz podążać za pozostałymi członkami drużyny, odblokowując im przejście kopiąc przeszkody. W ten sposób trafisz do pomieszczenia medycznego. Otrzymasz tam kolejne zadania, czyli konieczność odnalezienia baterii.
0
- Bulletstorm - poradnik do gry
- Bulletstorm - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Prolog (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Prolog (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 3 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt II - Rozdział 1 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt II - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt II - Rozdział 2 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt III - Rozdział 1 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt III - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt III - Rozdział 2 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 3 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 3 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 2 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 3 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 3 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 3 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 3 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 1 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Opis przejścia
- Bulletstorm - poradnik do gry
Komentarze czytelników
paprys Pretorianin
teraz to juz nic mi po tym poradniku :D mialem nadzieje ze wyjdzie troche wczesniej, bo w ciagu gry mialem 2 naprawde denerwujace momenty gdzie siedzialem po godzince i dopiero po tych 60 minutach udawalo mi sie przejjsc dalej (najwyzszy poziom trudnosci), mam tez wszystkie infoboty, elektromuchy i butelki - zapewne nie wspomnieliscie o BUGu na butelki ;)
paprys Pretorianin
bug na butelki - jezeli dobrze pamietam to byl Akt 4, rozdzial 2 odrazu po wejsciu do "dyskoteki" mamy checkpoint i butelki na stole - chlejemy obie, i w menu opcji klikamy "powtorz ostatni punk zapisu" i znowu chlejemy butelki i tak az bedzie 20 :d pozniej mozna je rozbic :P
bezimienny2612 Chorąży
Gra jest dość prosta lecz poradnik i tak się przydaje choćby dla odnalezienia wszystkiego lub dla super strzałów . ;pp
zanonimizowany705796 Senator
Coś późno ten poradnik.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.