Akt VI - Rozdział 3 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
Aktualizacja:
Akt VI - Rozdział 3
![]() | ![]() |
Etap ten rozpoczniesz w pełni bezpiecznej lokacji. Skieruj się przed siebie, w stronę schodów, poczym przejdź przez "szklarnię" i odbij w prawo. Znajdziesz tam pierwszy Zasobnik.
![]() | Gdy uzupełnisz zapasy i dokonasz niezbędnych zakupów, skieruj się schodami w górę, w stronę zniszczonego budynku (po drodze mijając ciała załogi statku generała). |
![]() | Na końcu drogi czekać będą na Ciebie drewniane drzwi. Kopnij je, by móc wejść do środka. |
![]() | W ten sposób trafisz do wąskiego, krętego korytarza. Pokonując go, zaatakują Cię dwaj pierwsi przedstawiciele mutantów. STRATEGIA: z racji tego, iż znajdować się będą w wąskim przejściu, możliwe będzie łatwe odblokowanie WIBRATORA. W tym celu wyposaż się w wiertacz z włączonym dopalaczem i popędź w ich kierunku ślizgiem (miażdżąc ich). |
![]() | ![]() |
Nieco dalej dostaniesz się do jeszcze bardziej zrujnowanego miejsca, ze zniszczonym dachem. W pierwszej fazie pokonywania tejże lokacji, zostaniesz zaatakowany przez sporą liczbę mutantów. Ci pojawiać się będą stopniowo, przez dłuższą chwilę.
Idąc dalej konieczne będzie manewrowanie pomiędzy walącymi się fragmentami budynku.
![]() | ![]() |
W pewnym momencie dotrzesz do zawalonej podłogi, po której możliwe będzie wyjście na wyższy poziom. Na górze znajdziesz kolejny Zasobnik.

Będzie to również miejsce, gdzie pojawią się kolejni wrogowie (w pomieszczeniu po prawej). Nim się jednak do nich dostaniesz, konieczne będzie sforsowanie blokady wejścia, w postaci szafy.
![]() | STRATEGIA: jeśli kopniesz obiekt blokujący wejście w chwili, gdy stać będą za nim wrogowie, ci zostaną zmiażdżeni o ścianę. W ten sposób otrzymasz unikatowy PLACEK. |
![]() | ![]() |
Idąc dalej bądź gotów na ciągły atak mutantów. Ci będą się pojawiać niemal za każdym rogiem. Aby móc kontynuować drogę, konieczne będzie odblokowanie przejścia. W tym celu zadziałaj smyczą na elektrycznym urządzeniu, widocznym za fragmentem metalowego zbrojenia ścian.
![]() | W ten sposób trafisz do kolejnego, większego pomieszczenia, po brzegi wypełnionego mutantami. STRATEGIA: po lewej stronie znajdować się będzie przepaść. Możliwe jest więc szybkie strącanie przeciwników. |
![]() | Na końcu dostępnej drogi znajdować się będzie wejście na pokład statku generała. |
![]() | ![]() |
Wchodząc do wewnątrz skieruj się w stronę przełącznika po prawej stronie. W ten sposób otworzysz przejście do następnego pomieszczenia... częściowo. Niestety, drzwi nie będą działać poprawnie. Aby móc przejść na drugą stronę, konieczne jest zablokowanie ich skrzynią. Zadziałaj smyczą na obiekcie za drzwiami, by w ten sposób umożliwić sobie przejście.
![]() | ![]() |
Po drugiej stronie skieruj się do szybu wskazanego przez generała i przejdź nim do kolejnego pomieszczenia.
![]() | Tam odczekaj moment, aż kolejne przejście zostanie otwarte (przez Sarrano, automatycznie). |
![]() | Przechodząc nim dotrzesz do drzwi, za którymi znajdzie się lokacja wypełniona łatwopalnym gazem. Wchodząc tam, nie będziesz mógł otworzyć ognia (nie stosując się do zaleceń zakończy się śmiercią). |
0
- Bulletstorm - poradnik do gry
- Bulletstorm - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Prolog (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Prolog (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 3 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt II - Rozdział 1 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt II - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt II - Rozdział 2 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt III - Rozdział 1 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt III - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt III - Rozdział 2 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 3 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 3 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 2 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 3 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 3 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 3 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 3 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 1 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Opis przejścia
- Bulletstorm - poradnik do gry
Komentarze czytelników
paprys Pretorianin
teraz to juz nic mi po tym poradniku :D mialem nadzieje ze wyjdzie troche wczesniej, bo w ciagu gry mialem 2 naprawde denerwujace momenty gdzie siedzialem po godzince i dopiero po tych 60 minutach udawalo mi sie przejjsc dalej (najwyzszy poziom trudnosci), mam tez wszystkie infoboty, elektromuchy i butelki - zapewne nie wspomnieliscie o BUGu na butelki ;)
paprys Pretorianin
bug na butelki - jezeli dobrze pamietam to byl Akt 4, rozdzial 2 odrazu po wejsciu do "dyskoteki" mamy checkpoint i butelki na stole - chlejemy obie, i w menu opcji klikamy "powtorz ostatni punk zapisu" i znowu chlejemy butelki i tak az bedzie 20 :d pozniej mozna je rozbic :P
bezimienny2612 Chorąży
Gra jest dość prosta lecz poradnik i tak się przydaje choćby dla odnalezienia wszystkiego lub dla super strzałów . ;pp
zanonimizowany705796 Senator
Coś późno ten poradnik.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.