Akt III - Rozdział 1 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
Aktualizacja:
Akt III - Rozdział 1
![]() | ![]() |
Etap rozpoczynamy w podziemiach. Jak tylko przejmiesz kontrole nad bohaterem ruszaj przed siebie. W tym miejscu nikt Cię nie zaatakuje. W pewnym momencie dotrzesz do zablokowanego przejścia. Skorzystaj z możliwości wykonania kopniaka, by móc kontynuować przygodę.
![]() | ![]() |
Kopniak spowoduje nie małe zamieszania. Jego następstwem będzie zawalenie się części jaskini i widmo śmierci. Aby ujść z życiem musisz w 15 sekund opuścić to miejsce. Biegnij przed siebie i w prawo, a następnie korzystając ze smyczy odrzuć na bok znajdujący się tam przedmiot. W ten sposób odblokujesz drogę ucieczki. Wystarczy tylko wbiec w odsłonięty tunel i wykonać ślizg.
![]() | W ten sposób wylądujesz na powierzchni planety, w okolicach wielkiej tamy. Przez kilka kolejnych minut rozgrywki nikt nie będzie Cię atakować. |
![]() | Idąc przed siebie wzdłuż skalistego urwiska dotrzesz do pierwszego Zasobnika. Skorzystaj z jego usług i kontynuuj drogę. |
![]() | Tak oto dotrzesz do windy. Wejdź na jej pokład i zadziałaj na przełączniku. |
![]() | Po wyjechaniu na gore, opuść jej pokład i przejdź do kolejnego pomieszczenia. Znajdziesz tam spora liczbę zmasakrowanych ciał, co uznać należy za zwiastun zbliżających się starć. |
![]() | Do tych dojdzie nieopodal, w kolejnym pomieszczeniu (po wyjściu schodami na górę). Napastnicy będą nowym typem, szybkim i nie dającym się kopnąć (tudzież złapać smyczą). Ślizgi są najskuteczniejsze. STRATEGIA: w okolicy nie będzie zbyt wiele możliwości na efektowną eksterminację, ale znajdziesz poręczne kolce w sam raz na LALECZKĘ VOODOO. |
![]() | ![]() |
Po wyjściu na otwartą przestrzeń bądź gotów do kolejnego starcia, tym razem z nieco liczniejszą hordą oponentów.
![]() | ![]() |
Na końcu placu znajdować się będzie budynek z kilkoma balkonami. Bądź bardzo ostrożny, gdyż stacjonować na nich będą snajperzy. Załatw ich również przy pomocy karabinu snajperskiego. Znajdziesz go obok przewróconego stolika, kilka metrów przed wspomnianym budynkiem.
![]() | STRATEGIA: w trakcie eksterminacji możliwe jest łatwe zaliczenie kilku skillshotów. Wystarczy strzelić w głowę przeciwnika (celując ze zbliżeniem), aby dostać PERFEKCJONISTĘ. Jeśli trafisz w gardło, odblokujesz GŁEBOKIE GARDŁO. |
![]() | Gdy wszyscy przeciwnicy padną trupem, przejdź do pobliskiego budynku i skieruj się na jego druga stronę (we wnętrzu nikt nie będzie Cię nachodził). |
![]() | Po drodze miniesz hangar z łodziami, gdzie znajdziesz kolejny Zasobnik (z karabinem snajperskim do odblokowania). |
![]() | Na zewnątrz czeka Cię kolejna sekwencja wymagająca walki ze snajperami. Ci znajdować się będą na balkonach oddalonego budynku. Przykucnij za pobliskimi skrzyniami i rozpocznij odstrzeliwanie głów. STRATEGIA: w tym miejscu możliwe jest zaliczenie BLEFU. Wyceluj w jednego przeciwnika, poczym nakieruj lecący pocisk na innego (ten nie może się jednak znajdować zbyt daleko od pierwszego celu). |
![]() | W chwili, gdy ostatnia głowa eksploduje, przejdź w kierunku budynków, na których przed momentem stacjonowali wrogowie. W ten sposób dotrzesz do podniesionego mostu. Jego opuszczenie zajmie moment współtowarzyszowi. Ty w tym czasie zajmij się eksterminacją oddalonych wrogów (jednocześnie uważaj by nie zginać, gdyż oponenci będą prowadzić intensywny ostrzał). |
![]() | Gdy most zostanie opuszczony, obniż jego drugą połowę używając smyczy i przejdź dalej. Znajdziesz tam kolejny Zasobnik. |
0
- Bulletstorm - poradnik do gry
- Bulletstorm - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Prolog (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Prolog (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 3 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt II - Rozdział 1 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt II - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt II - Rozdział 2 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt III - Rozdział 1 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt III - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt III - Rozdział 2 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 3 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 3 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 2 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 3 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 3 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 3 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 3 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 1 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Opis przejścia
- Bulletstorm - poradnik do gry
Komentarze czytelników
paprys Pretorianin
teraz to juz nic mi po tym poradniku :D mialem nadzieje ze wyjdzie troche wczesniej, bo w ciagu gry mialem 2 naprawde denerwujace momenty gdzie siedzialem po godzince i dopiero po tych 60 minutach udawalo mi sie przejjsc dalej (najwyzszy poziom trudnosci), mam tez wszystkie infoboty, elektromuchy i butelki - zapewne nie wspomnieliscie o BUGu na butelki ;)
paprys Pretorianin
bug na butelki - jezeli dobrze pamietam to byl Akt 4, rozdzial 2 odrazu po wejsciu do "dyskoteki" mamy checkpoint i butelki na stole - chlejemy obie, i w menu opcji klikamy "powtorz ostatni punk zapisu" i znowu chlejemy butelki i tak az bedzie 20 :d pozniej mozna je rozbic :P
bezimienny2612 Chorąży
Gra jest dość prosta lecz poradnik i tak się przydaje choćby dla odnalezienia wszystkiego lub dla super strzałów . ;pp
zanonimizowany705796 Senator
Coś późno ten poradnik.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.