Akt I - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
Aktualizacja:
Akt I - Rozdział 2
![]() | Etap rozpoczniesz w kopalni. Będziesz w niej stosunkowo bezpieczny, bo przeciwników nie będzie zbyt wielu. |
![]() | ![]() |
Skieruj się przed siebie, aż dotrzesz do pierwszego Zasobnika. Uruchom go, a będziesz mógł kupić pierwsze ulepszenie (co wiąże się również z nowym zestawem odblokowanych superstrzałów). Następnie podejdź do kraty, wyłam ją kopniakiem i rzuć się do wody.
![]() | Zjedziesz w ten sposób na dół. Po wylądowaniu, skieruj się przed siebie. Po drodze natkniesz się na jednego/dwóch oponentów. STRATEGIA: w okolicy na ścianie znajdziesz kolce. Możesz z nich skorzystać, aby otrzymać LALECZKĘ VOODOO. |
![]() | ![]() |
Na końcu przejścia trafisz do hangaru. Rozpocznij niszczenie znajdujących się tam żyrokopterów. W ten sposób wywołasz przeciwników. Zaatakują Cię z balkonu po prawej (strąć ich smyczą).
![]() | ![]() |
Gdy wszyscy zginą do akcji przyłączy się żyrokopter. Pomimo, iż jest to zwyczajny przeciwnik, walka z nim może być nieco bardziej wymagająca. Seria z jego karabinu szybko odbiera zdrowie.
![]() | STRATEGIA: zaatakuj pojazd latający smyczą, wywołując w ten sposób mini grę. Ta, polegać będzie na refleksie - musisz wcisnąć w odpowiednim momencie przycisk Q, aby wyrzucić pilota z kokpitu. Jeśli uda Ci się ta sztuka (a nie jest to specjalnie trudna), dobij pilota nim spadnie na ziemię. Otrzymasz w ten sposób NIELOT. |
Gdy przeciwnik zginie, zadziałaj smyczą na mechanizmie w lewym górnym rogu wyjścia z pomieszczenia. W ten sposób będziesz mógł wydostać się na zewnątrz.
![]() | A tam znajdziesz Zasobnik. Skorzystaj z jego usług, poczym skieruj się w dół rusztowania. |
![]() | Po drodze zaatakują Cię kolejni oponenci. Możesz ich załatwić korzystając z pobliskich beczek. |
![]() | Na końcu drogi znajdziesz windę - nim z niej skorzystasz, załatw kolejny żyrokopter. |
![]() | ![]() |
Po zjeździe na dół, zostaniesz zaatakowany przez przeciwników, ukrywających się za licznymi osłonami. Gdy się do nich zbliżysz, ci uciekną do pobliskiego budynku, barykadując się w nim.
![]() | STRATEGIA: podbiegnij do barykady i kopnij ją, w ten sposób zmiażdżysz przeciwników i odblokujesz unikalny superstrzał (trudny do zdobycia w innym miejscu rozgrywki) PLACEK. |

Pokonując wnętrze baraku i wychodząc po drugiej stronie przygotuj się na atak kolejnego pojazdu latającego oraz brygady naziemnych pomocników.
![]() | STRATEGIA: nie strzelaj do latającego przeciwnika. Zamiast tego, wysadź znajdujące się tuż za nim beczki. W ten sposób odblokujesz unikatowy PELOTKĘ oraz kilka WANDALI. |
![]() | W ten sposób dokonasz podpalenia budynku. Nie przeszkodzi to jednak w tym, by móc wejść do jego wnętrza. Znajdziesz tam Zasobnik. |
![]() | Wyjdź po drugiej stronie pomieszczenia i szybko wbiegnij na samą górę, w stronę rażącego światła. |
![]() | Znajdować się tam będzie przeciwnik z działkiem. Załatw go co prędzej i skorzystaj z jego broni. W okolicy pojawi się chmara żyrokopterów - zestrzel je przed wyczerpaniem się baterii nowo zdobytej pukawki (której wykorzystanie ogranicza czas, a nie ilość wyplutych pocisków). |
![]() | ![]() |
Następnie skieruj się w stronę kolejnych baraków. W jego wnętrzu będziesz musiał przełączyć przycisk, aby móc kontynuować przygodę. W ten sposób wprawisz w ruch metalowy obiekt. Podążaj za nim, załatwiając kolejnych nieprzyjaciół.
![]() | STRATEGIA: walka toczyć się będzie na zawieszonej w powietrzu kładce. Jeśli strącisz kogoś w przepaść (co nie jest trudne), np. kopniakiem, zdobędzie superstrzał POLECONY. |
Po drugiej stronie kładki znów trafisz do baraku. Zabij znajdujących się tam oponentów, wywołując w ten sposób oskryptowaną akcję - zapadnięcie się podłogi.
![]() | Po wylądowaniu znajdziesz się w pobliżu Zasobnika - nie omieszkaj do niego zajrzeć. |
0
- Bulletstorm - poradnik do gry
- Bulletstorm - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Prolog (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Prolog (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 3 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt II - Rozdział 1 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt II - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt II - Rozdział 2 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt III - Rozdział 1 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt III - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt III - Rozdział 2 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 3 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 3 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 2 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 3 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 3 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 3 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 3 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 1 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Opis przejścia
- Bulletstorm - poradnik do gry
Komentarze czytelników
paprys Pretorianin
teraz to juz nic mi po tym poradniku :D mialem nadzieje ze wyjdzie troche wczesniej, bo w ciagu gry mialem 2 naprawde denerwujace momenty gdzie siedzialem po godzince i dopiero po tych 60 minutach udawalo mi sie przejjsc dalej (najwyzszy poziom trudnosci), mam tez wszystkie infoboty, elektromuchy i butelki - zapewne nie wspomnieliscie o BUGu na butelki ;)
paprys Pretorianin
bug na butelki - jezeli dobrze pamietam to byl Akt 4, rozdzial 2 odrazu po wejsciu do "dyskoteki" mamy checkpoint i butelki na stole - chlejemy obie, i w menu opcji klikamy "powtorz ostatni punk zapisu" i znowu chlejemy butelki i tak az bedzie 20 :d pozniej mozna je rozbic :P
bezimienny2612 Chorąży
Gra jest dość prosta lecz poradnik i tak się przydaje choćby dla odnalezienia wszystkiego lub dla super strzałów . ;pp
zanonimizowany705796 Senator
Coś późno ten poradnik.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.