Akt VII - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
Aktualizacja:
Akt VII - Rozdział 2
![]() | ![]() |
Etap ten rozpoczniesz na pokładzie statku, obok pierwszego Zasobnika. Uzupełnij w nim amunicję i przejdź do kolejnego pomieszczenia. Zostaniesz w nim zaatakowany przez nowy typ nieprzyjaciela - sługusów Sarrano. Ci strzelać będą wyłącznie z karabinu maszynowego (posiadanego również przez Ciebie), stosując również jego dopalacz - potężny, jednorazowy strzał z charakterystyczną pomarańczową poświatą. Walcząc z nimi bądź ostrożny, gdyż łatwo można zginąć.
![]() | STRATEGIA: walcząc z nowym typem przeciwnika, możliwe jest odblokowanie specjalnego skillshota - SPOCZNIJ. Wystarczy, że zabijesz któregoś z napastników dopalaczem karabinu maszynowego, w trakcie, gdy ten mierzyć będzie w Twoim kierunku tą samą bronią (z aktywnym dopalaczem; charakterystycznym pomarańczowym światłem). |
![]() | W pomieszczeniu, do którego wejdziesz, przeciwników będzie dość sporo, a część z nich pojawi się nieco później. |
![]() | ![]() |
W następnym pomieszczeniu - wcześniej mijając korytarz z wrogami - znajdziesz następny Zasobnik. Nim z niego skorzystasz, pozbądź się krążących w okolicy oponentów.

W następnej lokacji również staniesz przed koniecznością walki z nacierającymi przeciwnikami. Uważaj jednak, gdy po prawej stronie, za kratami. Znajdować się będą kolejni napastnicy.
![]() | STTRATEGIA: w okolicy znajdziesz przełącznik wysyłający przeciwników po prawej (będących w kapsułach) z powrotem na planetę. Korzystając z tej okazji odblokujesz unikatowy superstrzał MASOWE ZWOLNIENIE. |
![]() | Przechodząc przez następne drzwi na moment odpoczniesz od walk. Natkniesz się za to na zablokowane przejście. By je otworzyć, Trishka poprosi Cię o podsadzenie jej do szybu. |
![]() | Gdy tego dokonasz okaże się, że ta nie wróci po Ciebie, otwierając Ci przejście. Na szczęście Ishi stanie na wysokości zadania i otworzy drzwi. |
![]() | ![]() |
Po drugiej stronie znajdziesz windę - skorzystaj z niej. Po wyjechaniu do góry, znów trafisz do korytarza prowadzącego do kolejnej windy.
![]() | ![]() |
Zaliczając kolejną przejażdżkę znajdziesz się w większym pomieszczeniu z wieloma nieprzyjaciółmi. Część z nich umieszczona będzie w kapsułach po prawej. Pozbądź się ich wciskając pobliski przełącznik.
![]() | ![]() |
Wchodząc do kolejnego korytarza, na samym jego początku znajdziesz działko. Odłącz je, poczym co sił kontynuuj wyprawę. Z jego pomocą z łatwością zniszczysz wszystkich na swojej drodze (pamiętaj jednak, by się spieszyć, bo baterie nie wytrzymają długo).
![]() | ![]() |
W ten sposób trafisz do większego magazynu wypełnionego skrzyniami. Znajdziesz tam również dwa kolejne działka. W pierwszej kolejności pozbądź się przeciwników korzystających ze wspomnianych broni.
Gdy wszyscy zginą, to Ty będziesz musiał odeprzeć atak. Podczas gdy Ishi otwierać będzie drzwi, ostrzeliwuj wbiegających oponentów korzystając z działek. Przeciwników będzie naprawdę sporo i pojawiać się będą przez dłuższą chwilę. Podczas walki konieczne może się okazać przykucnięcie za skrzyniami w celu zregenerowania zdrowia.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Drzwi zostaną otwarte w chwili zabicia ostatniego napastnika. W ten sposób dojdzie do załączenia się dłuższej scenki. Ta wypełniona będzie wieloma interakcjami. Początkowo będziesz zmuszony szybko wciskać klawisz odpowiedzialny za kopniak, by nie zostać uduszonym. Później czeka Cię naprzemienne wciskanie przycisków myszy (pełznięcie w kierunku broni).
0
- Bulletstorm - poradnik do gry
- Bulletstorm - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Prolog (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Prolog (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt I - Rozdział 3 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt II - Rozdział 1 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt II - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt II - Rozdział 2 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt III - Rozdział 1 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt III - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt III - Rozdział 2 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 3 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt IV - Rozdział 3 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 2 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 3 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt V - Rozdział 3 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 1 | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 3 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VI - Rozdział 3 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 1 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm
- Akt VII - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm
- Opis przejścia
- Bulletstorm - poradnik do gry
Komentarze czytelników
paprys Pretorianin
teraz to juz nic mi po tym poradniku :D mialem nadzieje ze wyjdzie troche wczesniej, bo w ciagu gry mialem 2 naprawde denerwujace momenty gdzie siedzialem po godzince i dopiero po tych 60 minutach udawalo mi sie przejjsc dalej (najwyzszy poziom trudnosci), mam tez wszystkie infoboty, elektromuchy i butelki - zapewne nie wspomnieliscie o BUGu na butelki ;)
paprys Pretorianin
bug na butelki - jezeli dobrze pamietam to byl Akt 4, rozdzial 2 odrazu po wejsciu do "dyskoteki" mamy checkpoint i butelki na stole - chlejemy obie, i w menu opcji klikamy "powtorz ostatni punk zapisu" i znowu chlejemy butelki i tak az bedzie 20 :d pozniej mozna je rozbic :P
bezimienny2612 Chorąży
Gra jest dość prosta lecz poradnik i tak się przydaje choćby dla odnalezienia wszystkiego lub dla super strzałów . ;pp
zanonimizowany705796 Senator
Coś późno ten poradnik.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.