Najpiękniejsze martwe światy – 10 gier MMO, które umarły
Są takie produkcje do których człowiek sięga pamięcią i ciepło je wspomina, a w które już niestety nie zagra. Dzisiaj przyglądamy się takim martwym pięknym światom, które być może warto byłoby wskrzesić… A z drugiej strony przypominamy, dlaczego odeszły.
Spis treści
- Najpiękniejsze martwe światy – 10 gier MMO, które umarły
- The Matrix Online wybrało złą tabletkę od Morfeusza
- Pirates of the Caribbean Online – ktokolwiek słyszał o tym tytule?
- Shin Megami Tensei: Imagine – zapomniane i niełatwe MMO
- WildStar, czyli doskonale niewykorzystany potencjał
- Warhammer Online: Age of Reckoning – dowód na to, by nie wydawać niedokończonych gier
- The Sims Online – symulacja, która nieco wymknęła się spod kontroli
- LEGO Universe – popularne klocki czasem nie wystarczą
- Firefall mógł być ciekawym połączeniem MMO i FPS-a
- Star Wars Galaxies miało w sobie Moc, ale widać za małą
WildStar, czyli doskonale niewykorzystany potencjał
Nekrolog
- Data premiery: czerwiec 2014
- Data zamknięcia: listopad 2018
- Producent: Carbine Studios
W sumie to nie chciałem pisać o tej grze, bo to dla mnie wciąż otwarta rana. Produkcja ta zapowiadała się niezwykle obiecująco, oferując unikatowy świat w nietuzinkowej szacie graficznej, gdzie kosmiczne zombie egzystują obok humanoidalnych królików czy szalonych chomików. Do tego dynamiczny system walki z unikami, konkretne specjalizacje, spora customizacja, mnogość zadań, trudne (nawet bardzo!) dungeony oraz raidy. Długo mógłbym wymieniać, ale koniec końców ten „pogromca World of Warcraft” pokonał jedynie… samego siebie.
Zostało jeszcze 42% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie