Gry października 2019 – najciekawsze premiery i konkurs
Call of Duty, Ghost Recon, Destiny, GRID - w październiku zadebiutują nowe odsłony niejednej popularnej serii. A to ledwie wierzchołek góry wypełnionej interesującymi tytułami debiutującymi w tym miesiącu.
Spis treści
- Gry października 2019 – najciekawsze premiery i konkurs
- Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint
- The Outer Worlds
- Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville
- GRID
- Wiedźmin 3 na Nintendo Switch
- MediEvil
- Disco Elysium
- Concrete Genie
- Trine 4: The Nightmare Prince
- Luigi’s Mansion 3
- Destiny 2: Shadowkeep
- Close Combat: The Bloody First
- Warsaw
- Najciekawsze premiery października
Close Combat: The Bloody First
Data premiery: 3 października
INFORMACJE
- Gatunek: RTS
- Platforma: PC
- Przybliżona cena: brak danych
Czym jest Close Combat: The Bloody First?
Najnowszą odsłoną klasycznej serii taktycznych strategii czasu rzeczywistego, której korzenie sięgają 1996 roku. The Bloody First to jednocześnie pierwsza część tego cyklu zrealizowana w trójwymiarze. Jej produkcją zajmuje się należące do Slitherine studio Matrix Games, odpowiedzialne za takie gry strategiczne jak Field of Glory, Battle Academy czy Steel Panthers.
Jak wygląda rozgrywka w The Bloody First?
Nowy Close Combat jest typowym przedstawicielem gatunku RTS – zabawa skupi się tu na prowadzeniu taktycznych działań wojennych. Wcielimy się w dowódcę oddziału, który musi zarządzać swoimi podwładnymi i wykonywać powierzane mu zadania. W trakcie kampanii fabularnej poznamy historię amerykańskiej Pierwszej Dywizji Piechoty – od chrztu bojowego w Tunezji w 1942 roku do lądowania w Normandii w 1944.
NASZE OCZEKIWANIA
Close Combat było marką, od której przez kilka ostatnich lat jedynie odcinano kupony – od czasu piątej części nie pojawiły się w niej żadne większe innowacje. The Bloody First ma być pierwszym CC w 3D i nowym startem pod sztandarem Slitherine. Są pewne obawy, jak chociażby brak otwartej „grand campaign” dla obu stron konfliktu – kampania o amerykańskiej Pierwszej Dywizji Piechoty będzie mieć formę połączonych scenariuszy, co przywodzi na myśl pierwszą odsłonę serii z 1996 roku. Osobiście liczę, że gra okaże się jednak udana i dowodzenie w skali kompanii dostarczy wiele dobrej zabawy, odróżniając CC chociażby od zrealizowanego z rozmachem Steel Division 2.
Adam „T_bone” Kusiak