Gry drugiej połowy 2019 roku – premiery, na które warto czekać
Pierwsza połowa roku dobiegła końca, serwując nam kilka naprawdę wyśmienitych tytułów. W tym zestawieniu zebraliśmy premiery najbliższych sześciu miesięcy, które mają spore szanse, by poszerzyć listę najlepszych produkcji Anno Domini 2019.
Spis treści
- Gry drugiej połowy 2019 roku – premiery, na które warto czekać
- Control
- Gears 5
- Borderlands 3
- GreedFall
- Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint
- Call of Duty: Modern Warfare
- The Outer Worlds
- Death Stranding
- Pokemon Sword/Shield
- Star Wars Jedi: Fallen Order
- Shenmue III
- Doom Eternal
- The Settlers
- Biomutant
Gears 5
- Data premiery: 10 września
- Platformy: PC, Xbox One
- Nie możemy się doczekać: wypróbowania nowych modułów wieloosobowych – zarówno kooperacyjnych, jak i nastawionych na strzelanie do innych graczy
Studio The Coalition w 2016 roku zaliczyło bardzo dobry debiut w ramach marki Gears of War, a piątą częścią spróbuje udowodnić, że świetne oceny „czwórki” nie były przypadkiem. W grze wcielimy się w znaną z poprzedniej odsłony cyklu Kait Diaz, która w niedostępnych regionach planety Sera spróbuje odkryć znaczenie trapiących ją koszmarów i dowiedzieć się jak najwięcej na temat pochodzenia Szarańczy. Scenariusz zejdzie jednak na dalszy plan, gdy na horyzoncie zaczną pojawiać się hordy przeciwników do ubicia.
Nowa odsłona nie proponuje zbyt wiele radykalnych zmian: to wciąż brutalna trzecioosobowa strzelanka z mocnym naciskiem na korzystanie z osłon. Na szczęście sprawdzona formuła jeszcze nie zdążyła się nam znudzić, więc zamiast narzekać na brak rewolucyjnych nowości skupimy się raczej na chwaleniu obfitej zawartości. Bo w Gears 5 takowej na pewno nie zabraknie: oprócz kampanii (którą w dodatku będzie można przejść wespół ze znajomym) otrzymamy kilka trybów wieloosobowych, skupionych tak na wspólnej walce ze sztuczną inteligencją, jak i na rywalizacji z innymi graczami, oraz możliwość projektowania i zaliczania etapów stworzonych w kreatorze map.