autor: Paweł Woźniak
8 trików twórców gier, przez które gracz boi się przegrać
Śmierć czy porażka w grach szybko potrafi spowszednieć. Dlatego niektórzy twórcy stosują sprytne sztuczki, za sprawą których o wiele bardziej zależy nam, by nie przegrać.
Spis treści
- 8 trików twórców gier, przez które gracz boi się przegrać
- Pathologic 2 – utrata statystyk po każdej śmierci
- Demon’s Souls – Old King Allant
- NieR: Automata – ostateczne poświęcenie
- Sinner: Sacrifice for Redemption – postać słabnie wraz z postępem w grze
- Seria Hitman – tryb Elusive Targets
- Eternal Darkness – Sanity Effects
- Klasyczne zagrywki – permadeath i limitowanie zapisów
Eternal Darkness – Sanity Effects
W grze Eternal Darkness, wydanej wyłącznie na konsole Nintendo GameCube, gracze mieli okazję wcielić się w kobietę badającą sprawę morderstwa jednego z członków rodziny. Odnalezienie tajemniczej księgi w opuszczonej posiadłości pozwala nam na poznanie historii wielu osób, a badając te historie, staramy się dojść do sedna całej sprawy. Zabawa ma charakter klasycznego horroru – eksplorujemy nowe lokacje, walczymy z napotkanymi przeciwnikami i rozwiązujemy zagadki środowiskowe. Jednakże twórcy zaimplementowali w grze element, który sprawił, że produkcję z miejsca pokochało wielu graczy.
Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie