autor: Paweł Woźniak
8 trików twórców gier, przez które gracz boi się przegrać
Śmierć czy porażka w grach szybko potrafi spowszednieć. Dlatego niektórzy twórcy stosują sprytne sztuczki, za sprawą których o wiele bardziej zależy nam, by nie przegrać.
Spis treści
- 8 trików twórców gier, przez które gracz boi się przegrać
- Pathologic 2 – utrata statystyk po każdej śmierci
- Demon’s Souls – Old King Allant
- NieR: Automata – ostateczne poświęcenie
- Sinner: Sacrifice for Redemption – postać słabnie wraz z postępem w grze
- Seria Hitman – tryb Elusive Targets
- Eternal Darkness – Sanity Effects
- Klasyczne zagrywki – permadeath i limitowanie zapisów
Sinner: Sacrifice for Redemption – postać słabnie wraz z postępem w grze
Sinner: Sacrifice for Redemption mogło do tej pory ujść Waszej uwadze, więc zanim przejdziemy do omówienia tego, w jaki sposób twórcy tej produkcji podnoszą stawkę wraz z postępem gracza w rozgrywce, warto by było, żebyście w ogóle wiedzieli, o jakim tytule mowa. Jest to chińska produkcja z gatunku soulslike, w której wcielamy się w cierpiącego na amnezję żołnierza. W trakcie zabawy poznajemy winy bohatera i pokonując kolejnych bossów (reprezentujących siedem grzechów głównych) szukamy sposobu na ich odkupienie.
Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie